"Sednete u voz, pročitate dve-tri poruke i stignete u Novi Sad", rekla je ministarka.
Kako je ranije najavljeno, ova deonica pruge bi trebalo da bude u upotrebi od novembra 2021, a vozovi će na njoj saobraćati brzinom od 200 km na sat.
Deonica Stara Pazova - Novi Sad košta 580 miliona dolara, dok je deonica Beograd - Novi Sad 850 miliona dolara.
Izgradnja tunela i vijadukta "Čortanovci" deo je projekta izgradnje deonice brze pruge Beograd-Budimpešta od Stare Pazove do Novog Sada, čija je dužina 40,4 kilometra. Ukupna dužina obe tunelske cevi "Čortanovci" je 2.242 metara. Trasa tunela prolazi kroz složene rudarsko-geološke uslove u vlažnom tlu, a sa stane severnog portala tunel izlazi u zonu klizišta u granicama Nacionalnog parka Fruška gora.
Vrednost izgradnje tunela i vijadukta "Čortanovci", koji se finansira iz kredita Ruske Federacije, iznosi 337,6 miliona dolara. Radovi su počeli u avgustu 2017. godine.
Direktor RŽD Internešnel u Srbiji Mansurbek Sultanov je najavio da će cela deonica od Stare Pazove do Novog Sada biti završena u predviđenom roku, odnosno do novembra 2021. godine.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 78
/
https://dailynewshungary.com/new-hungarian-bi-level-trains-to-commute-from-monday/?fbclid=IwAR0NPegGvdGJgOkRXak2aR-hS71ALL1-lmJsbhrIqm4k7YQrwP_HX6zJSzc
Seljak
Ja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar