FOTO: Uklonjeni kiosci GSP-a u Šafarikovoj

Kiosci GSP-a u Šafarikovoj ulici za izdavanje pokaznih karata danas su uklonjeni.
FOTO: Uklonjeni kiosci GSP-a u Šafarikovoj
Foto: 021.rs
Kako saznaje 021.rs, kiosci će biti zamenjeni novim, a postavljanje novih, na istom mestu, krenuće od sutra.
 
Kako stoji u obaveštenju, zalepljenom na vrata zgrade ispred koje su stajali kiosci, gotove karte mogu se preuzeti u kiosku kod Futoške pijace.
 
Nakon završetka radova na terminalu u Šafarikovoj, biće, kako saznajemo, zamenjeni i stari crveni kiosci na Međumesnoj autobuskoj stanici.
 
 
Ova zamena košta devet miliona dinara.
  • svevideće oko

    10.07.2021 15:04
    za neupućene part II nastavak
    Ako uzmemo da u proseku po vozilu (zglobna i solo vozila) može da se preveze 120 putnika za čega u realnim uslovima treba oko 100 putničkih vozila (pogledajte i sami, većinom je u autu jedan ili eventualno 2 putnika) dolazimo do sledeće matematike:1. Prostorno zauzeće - Terminal za nekoliko linija zauzima manje prostora od parkinga za 50 vozila a može da obezbedi pristup hiljadama građana više nego individualni prevoz. Takođe jedan zglobni autobus zauzima 45 m2 na kolovozu a 100 putničkih vozila oko 600 m2 što drastično utiče na saobraćanu gužvu. Zamislite dve kolone auta u Jevrejskoj od Norka do pešačkog prelaza, e toliko putnika staje u jedan bus. 2. Zagađenje – U strukturi buseva preko polovine je sa motorima euro 6 što je bolje od proseka individualnih vozila. Jedan bus u proseku pređe 300 km dnevno i potroši oko 150 litara goriva. Automobil oko 0,5 litara za prosečnu vožnju po gradu. Znači da za potrošenu istu količinu goriva kolima se preveze oko 400 ljudi a busom oko 2000 ljudi čak i kada su busevi poluprazni, a da su potpuno iskorišćeni kapaciteti bilo bi 5000 putnika. Pa se zapitajte ko više zagađuje okolinu?
  • svevideće oko

    10.07.2021 15:02
    za neupućene part II
    Mnogi naši sugrađani koji su davno rođeni u ovom gradu još uvek nisu usvojili osnovne postulate urbanog življenja. Istima nije jasna svrha i uloga postojanja javnog prevoza. Već decenijama, zaposleni u gradskim strukturama koji treba da se bave unapređenjem ovog saobraćajnog segmenta nemaju jasnu predstavu razvoja i organizovanja istog ili su pod uticajem nekih drugih interesa. Da se malo podsetimo hronološki. Javni prevoz je izmešten iz centra grada, zatim sa Trifkovićevog trga i sa Riblje pijace. Sve ovo ne bi bio nikakav problem da je pronađeno efikasno i održivo rešenje u vidu funkcionalnog terminala pri centru grada koje je neophodno. Zašto? Evo zašto. Sve institucije su locirane u centru (opština,poresko, katastar,urbanizam, banke, pošta, trgovine, ugostitelji...) i njima treba obezbediti prilaz svih građana. Postoje ljudi koji ne mogu koristiti sopstveni prevoz (maloletna lica, stari, ljudi koji nemaju položen vozački ili nemaju auto)
  • svevideće oko

    10.07.2021 12:38
    za neupućene part I
    Objekat iza pomenutih kioska je jednim delom u vlasništvu gradske uprave za imovinu i imovinsko pravne poslove a drugim delom u privatnom vlasništvu. To su adrese na koje treba uticati za uređenje fasade. Već je bilo poziva privatnom vlasniku da uredi svoj deo objekta sa kojeg su otpadali delovi fasade a postoji i opasnost od urušavanja dela objekta ali čak i posle izlaska inspekcije pre više od 5 godina situacija ostala ista.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti