FOTO: Uklonjeni kiosci GSP-a u Šafarikovoj

Kiosci GSP-a u Šafarikovoj ulici za izdavanje pokaznih karata danas su uklonjeni.
FOTO: Uklonjeni kiosci GSP-a u Šafarikovoj
Foto: 021.rs
Kako saznaje 021.rs, kiosci će biti zamenjeni novim, a postavljanje novih, na istom mestu, krenuće od sutra.
 
Kako stoji u obaveštenju, zalepljenom na vrata zgrade ispred koje su stajali kiosci, gotove karte mogu se preuzeti u kiosku kod Futoške pijace.
 
Nakon završetka radova na terminalu u Šafarikovoj, biće, kako saznajemo, zamenjeni i stari crveni kiosci na Međumesnoj autobuskoj stanici.
 
 
Ova zamena košta devet miliona dinara.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • svevideće oko

    10.07.2021 15:04
    za neupućene part II nastavak
    Ako uzmemo da u proseku po vozilu (zglobna i solo vozila) može da se preveze 120 putnika za čega u realnim uslovima treba oko 100 putničkih vozila (pogledajte i sami, većinom je u autu jedan ili eventualno 2 putnika) dolazimo do sledeće matematike:1. Prostorno zauzeće - Terminal za nekoliko linija zauzima manje prostora od parkinga za 50 vozila a može da obezbedi pristup hiljadama građana više nego individualni prevoz. Takođe jedan zglobni autobus zauzima 45 m2 na kolovozu a 100 putničkih vozila oko 600 m2 što drastično utiče na saobraćanu gužvu. Zamislite dve kolone auta u Jevrejskoj od Norka do pešačkog prelaza, e toliko putnika staje u jedan bus. 2. Zagađenje – U strukturi buseva preko polovine je sa motorima euro 6 što je bolje od proseka individualnih vozila. Jedan bus u proseku pređe 300 km dnevno i potroši oko 150 litara goriva. Automobil oko 0,5 litara za prosečnu vožnju po gradu. Znači da za potrošenu istu količinu goriva kolima se preveze oko 400 ljudi a busom oko 2000 ljudi čak i kada su busevi poluprazni, a da su potpuno iskorišćeni kapaciteti bilo bi 5000 putnika. Pa se zapitajte ko više zagađuje okolinu?
  • svevideće oko

    10.07.2021 15:02
    za neupućene part II
    Mnogi naši sugrađani koji su davno rođeni u ovom gradu još uvek nisu usvojili osnovne postulate urbanog življenja. Istima nije jasna svrha i uloga postojanja javnog prevoza. Već decenijama, zaposleni u gradskim strukturama koji treba da se bave unapređenjem ovog saobraćajnog segmenta nemaju jasnu predstavu razvoja i organizovanja istog ili su pod uticajem nekih drugih interesa. Da se malo podsetimo hronološki. Javni prevoz je izmešten iz centra grada, zatim sa Trifkovićevog trga i sa Riblje pijace. Sve ovo ne bi bio nikakav problem da je pronađeno efikasno i održivo rešenje u vidu funkcionalnog terminala pri centru grada koje je neophodno. Zašto? Evo zašto. Sve institucije su locirane u centru (opština,poresko, katastar,urbanizam, banke, pošta, trgovine, ugostitelji...) i njima treba obezbediti prilaz svih građana. Postoje ljudi koji ne mogu koristiti sopstveni prevoz (maloletna lica, stari, ljudi koji nemaju položen vozački ili nemaju auto)
  • svevideće oko

    10.07.2021 12:38
    za neupućene part I
    Objekat iza pomenutih kioska je jednim delom u vlasništvu gradske uprave za imovinu i imovinsko pravne poslove a drugim delom u privatnom vlasništvu. To su adrese na koje treba uticati za uređenje fasade. Već je bilo poziva privatnom vlasniku da uredi svoj deo objekta sa kojeg su otpadali delovi fasade a postoji i opasnost od urušavanja dela objekta ali čak i posle izlaska inspekcije pre više od 5 godina situacija ostala ista.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti