Radnja koja se nalazi u BIG šoping centru nudi potpuno novi koncept koji kupcima pruža unapređeno iskustvo kupovine, preglednost, širi asortiman i inspirativniji koncept izlaganja.
Prostor XL radnje prostire se na nešto više od 1.400 kvadratnih metara, a osim većeg prodajnog prostora, kupci po prvi put imaju priliku da vide i kupe artikle koje JYSK ima u svojoj prodaji isključivo putem webshop-a.
"Iako online kupovina postaje sve veći trend, pre donošenja odluke o kupovini, kupci vole da vide i isprobaju proizvode uživo. Pogotovo ako se radi o nekom većem komadu nameštaja kao što je krevet ili sofa. Upravo je XL format prodajnog prostora idealno rešenje za takvu vrstu potreba", kaže Ivan Protega, retail manager za JYSK Slovenija i Srbija, povodom svečanog otvaranja prve JYSK XL radnje.
Kako je dodao, primarni fokus JYSK-a je fleksibilnost u poslovanju i odgovaranje na potrebe kupaca.
"Uz aktuelne tržišne trendove, kontinuirano radimo na unapređenju kvaliteta proizvoda, ali i na brojnim uslugama."
Kompanija JYSK je odabrala Srbiju za jedno od prvih tržišta u regionu za predstavljanje novog XL formata prodavnica, a najavljeno je i otvaranje četiri nove radnje u narednih godinu dana.
Inače, JYSK je međunarodni lanac prodavnica sa skandinavskim korenima koji prodaje sve za dom. Prva prodavnica otvorena je u Danskoj 1979. godine, a danas JYSK ima više od 3.000 prodajnih prostora i 26.500 zaposlenih u 51 državi.
U vlasništvu je porodice danskog trgovca Larsa Larsena, koja poseduje nekoliko kompanija sa ukupnim godišnjim prometom od 4.8 milijardi evra, dok promet konkretno kompanije JYSK iznosi 4.1 milijarde evra.