FOTO: Novosadski vozači se prilagodili zatvaranju Kisačke, od jutros bez većih gužvi

Zatvaranje dela Kisačke ulice u svrhu obnove podvožnjaka od jutros nije prouzrokovalo velike saobraćajne gužve u ovoj ulici, mada se u Temerinskoj stvarala kolona vozila.
FOTO: Novosadski vozači se prilagodili zatvaranju Kisačke, od jutros bez većih gužvi
Foto: 021.rs
Naime, deo Kisačke ulice zvanično je zatvoren u nedelju, 3. oktobra, a i pored pređašnjih najava da bi radovi mogli da potraju šest meseci, u poslednjem saopštenju Gradske uprave navodi se da će deo ove ulice kod podvožnjaka biti zatvoren "do završetka radova", bez navođenja preciznije vremenske odrednice.
 
U istom saopštenju navodi se i da će linije javnog prevoza funkcionisati u izmenjenom režimu saobraćaja sa kojim su građani upoznati.
 
"Mole se građani da poštuju postavljenu saobraćajnu signalizaciju i uspotavljeni režim saobraćaja i da koriste alternativne pravce koji se protežu Temerinskom i Rumenačkom ulicom", stoji u saopštenju.
 
Za razliku od 20. septembra kada je na kratko zatvorena ova deonica, što je izazvalo potpuni saobraćajni kolaps, od jutros je situacija znatno drugačija.
 
 
Kako se reporter 021.rs uverio na terenu, u periodu od 8 do 9 časova, većih gužvi nema u Kisačkoj.
 
S druge strane, u Temerinskoj ulici, koja je alternativni pravac onima koji dolaze iz smera Klise i Salajke, ka centru grada od jutros je bila primetna kolona vozila, a nešto kasnije u celoj ulici je došlo do zakrčenja saobraćaja.
 
Kod samog nadvožnjaka u Temerinskoj ulici nalazi se saobraćajni policajac koji od ujutro reguliše saobraćaj u ovom delu grada.
 
 
U Partizanskoj, Rumenačkoj ulici i na Bulevaru Jaše Tomića od jutros nisu primetne gužve.
 
Da podsetimo, Gradska uprava najavila je još 17. septembra, a potom ponovila i 20. septembra da će saobraćaj u delu Kisačke biti zabranjen od 20. septembra 2021. do 20. marta 2022. zbog radova na podvožnjaku u Kisačkoj ulici za potrebe izgradnje dvokolosečne pruge Beograd - Stara Pazova - Novi Sad - Subotica - granica.
 
U međuvremenu, od prvog zatvaranja pa do sada, 021.rs je pokušavao da dođe do informacije zvaničnog investitora "Infrastrukture železnica Srbije", izvođača "RŽD International, šta se dešava sa ovim radovima, zašto je sve prekinuto i kada je u planu da zapravo počnu, ali su odgovori izostali. 
 
U Gradskoj upravi za 021.rs dali samo opšti odgovor da će radovi uslediti narednih dana i da će o tome obavestiti javnost.
 
Zbog pomenutih radova autobusi na devet linija idu izmenjenom trasom. 
  • Saša

    05.10.2021 18:44
    Slepci
    Za nadvožnjak takvih gabarita (25 metara) normalnim ljudima potrebno je do 4 nedelje da ga sruše i naprave novi, a u Srbiji će da ga akaju 6 i više meseci? Ovo se može shvatiti samo kao iživljavanje nad stanovnicima.
  • Drna drna

    05.10.2021 17:29
    21 vek
    Ovaj narod neko namerno zajebava, valjda ispituju dokle raja može da trpi idiote. Napravite dva betonska stuba sa strane i nabacite gotovu metalnu konstrukciju (kao kod Žeželja). Dok se noseći stubovi grade, saobraćaj ide normalno, posle dva dana zastoja dok konstrukcija ne ‘legne’. Ali, izgleda da je u toj varijanti mala ‘ugradnja’
  • steva

    05.10.2021 17:06
    Kisačka
    U kisačkoj stvarno nema gužvi.A da ona je zatvorena

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti