Za posao koji u prvoj fazi vredi više od 964,2 miliona dinara i koji će se raditi gotovo godinu dana, stigla je samo jedna ponuda. Grupu ponuđača čine Energotehnika - Južna Bačka, Montop, Andzor engineering, Put-invest, AG institut, Karin Komerc i Tecton geosystems.
Oni su kao jedini ponuđači prihvatili rokove da radove na saobraćajnim površinama obave do 20. maja, a da se atmosferska kanalizacija napravi do 30. juna. Svi ostali radovi treba da budu gotovi do 30. oktobra 2022.
Ugovor je potpisan na iznos od 964.200.768 dinara sa uračunatim PDV-om. Više od 60 odsto radova, koji obuhvataju asfaltiranje, gradnju atmosferske kanalizacije i retenziju, uradiće Put-invest. Potom 25 odsto radova ide na Karin komerc, koji će raditi na saobraćajnim površinama.
Energotehnika - Južna Bačka će u radnoj zoni Kać raditi javnu rasvetu, Montop svetlosnu signalizaciju, Anzor tehničku dokumentaciju, AG institut terenska i laboratorijska ispitivanja, dok je Tecton geosystems zadužen za geodetske radove.
Prema specifikaciji radova, u prvoj fazi je predviđena izgradnja saobraćajnica dugih 3,1 kilometar, biciklističke staze od 2,9 kilometara, te pešačkih staza sa obe strane puta, u dužini od 5,6 kilometara. Sve ovo će pratiti i više od tri kilometra kanalizacionih cevi, desetine stubova javne rasvete, semaforizovana raskrsnica na ukrštanju sa postojećim putem Novi Sad-Zrenjanin i druga prateća infrastruktura.
Radovi će omogućiti da se radna zona Kać bolje poveže sa auto-putem Novi Sad-Beograd i planiranim Fruškogorskim koridorom.
Podsetimo da se u ovoj radnoj zoni već odvijaju radovi na izgradnji fabrike kompanije Continental, gde će biti zaposleno najmanje 500 ljudi.
Prva "high-tech" fabrika u Novom Sadu trebalo bi da počne da radi naredne godine.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 6
Slavko
leeman
Za ulazak /izlazak na stranu puta kojaide ka NS , dovoljno je urediti postojeći prostor ( uzgred, radi se uređenju starog letnjeg puta Kać -Nemanovci ) . A za ulazak iz pravca od NS, trebalo bi doraditi postojeću petlju na ulasku u Kać .
Ko baš mora ka ZR- ima kompletnu petlju na nad auto-putem.
Drugo rešenje (ako se već nema para za nadvožnjak) je da se sve uredi kružnim tokom.
Ovako, ionako opterećen pravac će se dodatno usporiti - semaforom.
Uzgred, semafor je izraz inženjerske nemoći/gluposti/nemaštovitosti .
Dakle , ko potpiše projekat kojim semaforom seče magisttralni put, javno je priiznao da je glupander . Pa eto, da sačekamo ko će to da potpiše !
Onda vas molimo da mu objavite ime i sliku!
nkvd
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar