Za posao koji u prvoj fazi vredi više od 964,2 miliona dinara i koji će se raditi gotovo godinu dana, stigla je samo jedna ponuda. Grupu ponuđača čine Energotehnika - Južna Bačka, Montop, Andzor engineering, Put-invest, AG institut, Karin Komerc i Tecton geosystems.
Oni su kao jedini ponuđači prihvatili rokove da radove na saobraćajnim površinama obave do 20. maja, a da se atmosferska kanalizacija napravi do 30. juna. Svi ostali radovi treba da budu gotovi do 30. oktobra 2022.
Ugovor je potpisan na iznos od 964.200.768 dinara sa uračunatim PDV-om. Više od 60 odsto radova, koji obuhvataju asfaltiranje, gradnju atmosferske kanalizacije i retenziju, uradiće Put-invest. Potom 25 odsto radova ide na Karin komerc, koji će raditi na saobraćajnim površinama.
Energotehnika - Južna Bačka će u radnoj zoni Kać raditi javnu rasvetu, Montop svetlosnu signalizaciju, Anzor tehničku dokumentaciju, AG institut terenska i laboratorijska ispitivanja, dok je Tecton geosystems zadužen za geodetske radove.
Prema specifikaciji radova, u prvoj fazi je predviđena izgradnja saobraćajnica dugih 3,1 kilometar, biciklističke staze od 2,9 kilometara, te pešačkih staza sa obe strane puta, u dužini od 5,6 kilometara. Sve ovo će pratiti i više od tri kilometra kanalizacionih cevi, desetine stubova javne rasvete, semaforizovana raskrsnica na ukrštanju sa postojećim putem Novi Sad-Zrenjanin i druga prateća infrastruktura.
Radovi će omogućiti da se radna zona Kać bolje poveže sa auto-putem Novi Sad-Beograd i planiranim Fruškogorskim koridorom.
Podsetimo da se u ovoj radnoj zoni već odvijaju radovi na izgradnji fabrike kompanije Continental, gde će biti zaposleno najmanje 500 ljudi.
Prva "high-tech" fabrika u Novom Sadu trebalo bi da počne da radi naredne godine.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 6
Slavko
leeman
Za ulazak /izlazak na stranu puta kojaide ka NS , dovoljno je urediti postojeći prostor ( uzgred, radi se uređenju starog letnjeg puta Kać -Nemanovci ) . A za ulazak iz pravca od NS, trebalo bi doraditi postojeću petlju na ulasku u Kać .
Ko baš mora ka ZR- ima kompletnu petlju na nad auto-putem.
Drugo rešenje (ako se već nema para za nadvožnjak) je da se sve uredi kružnim tokom.
Ovako, ionako opterećen pravac će se dodatno usporiti - semaforom.
Uzgred, semafor je izraz inženjerske nemoći/gluposti/nemaštovitosti .
Dakle , ko potpiše projekat kojim semaforom seče magisttralni put, javno je priiznao da je glupander . Pa eto, da sačekamo ko će to da potpiše !
Onda vas molimo da mu objavite ime i sliku!
nkvd
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar