APV: U toku tiha najava privatizacije GSP; SSP: Otkud štrajk u "zlatnom dobu"?

Akcija progresivne Vojvodine saopštila je da podržava štrajk vozača GSP i njihove zahteve, dok se Stranka slobode i pravde pita otkud štrajk u "zlatnom dobu".
APV: U toku tiha najava privatizacije GSP; SSP: Otkud štrajk u "zlatnom dobu"?
Foto: 021.rs

Kako kažu, rukovodstvo ovog javnog preduzeća odlučilo je da od 26. januara redukuje broj polazaka i tako uveća gužve u autobusima, a putnike izloži većem riziku od kovida19.

Ovaj potez je načinjen umesto da je preduzeće privremeno angažovalo nove radnike i izbeglo kolaps gradskog prevoza, smatra APV.

"Štaviše, uprava GSP-a ne vodi računa ni o tome da zaradama stimuliše vozače koji su ostali da rade u tom preduzeću, na radnim mestima s povećanim rizikom, dok se milioni iz gradskog budžeta razbacuje na nepotrebne stvari, kao što je iznajmljivanje novogodišnjih ukrasa u februaru. Ovim putem podsećamo gradsku vlast da javni prevoz u Novom Sadu postoji više od sto godina i da je još u vreme SFRJ bio jedan od najfunkcionalnijih u državi, a sad je pred raspadom", navode u ovoj partiji.
 
Stav APV je da najavljeni štrajkovi vozača i redukcija broja polazaka autobusa predstavljaju "tihu najavu privatizacije GSP-a, koji je već duže vreme na meti SNS tajkuna". 
 
"Zato ga moramo zajedno braniti i sačuvati, kao i druga gradska javna dobra", zaključuju u Akciji progresivne Vojvodine.
 
"Zlatno doba" samo za odabrane
 
Restrikcije polazaka autobusa na gradskim linijama, a zatim i najavljeni štrajk vozača tresu preduzeće od kojeg zavisi javni saobraćaj u Novom Sadu, konstatovao je Gradski odbor Stranke slobode i pravde.
 
"Šta još treba da se dogodi da bi gradska vlast, koja gazduje GSP, shvatila da nešto ne funkcioniše i preduzela konkretne korake?", navodi ova stranka.
 
Dodaje da je kovid kriza samo ogolila hronični problem ovog preduzeća.
 
"GSP 'Novi Sad' kuburi s nedostatkom vozača jer su plate male, a odgovornost velika. Sada, kad su zaposleni počeli da oboljevaju - doslovce više nema ko da vozi autobuse, što stvara dodatni pritisak na zdrave vozače, ali i građane koji su zbog proređenog reda vožnje prinuđeni da trpe gužve, izlažu se dodatnim rizicima od zaražavanja, kasne na posao...", navodi SSP.
 
Zaključuje saopštenje pitanjima kako je moguće da u vremenu kada se novac deli šakom i kapom, gradski oci ne mogu da pronađu način da obezbede povišicu za sugrađane koji predano obavljaju veoma odgovoran posao i konstatuje da je "zlatno doba" rezervisano samo za odabrane.
OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

  • Lošmi

    05.02.2022 13:08
    Istrajati
    Podrška vozačima a sadašnjoj vlasti što pre da vidimo leđa.
  • Draginja

    05.02.2022 03:04
    Podrška štrajku
    Krenite u štrajk i nemojte odustati dok vam neispune sve zahteve .U GSP-u NS ima više inženjera nego američka NASA , a ovih sa kupljenim diplomama što su lepili plakate za kojekakve stranke ima ,,mali milion" ,tu je glavni problem .
  • Veternik

    03.02.2022 21:19
    Hak
    Misa Cica za direktora.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti