GRAFIKA Satnica udesa u NS: Kada se najčešće dešavaju i kakva je bezbednost u poslednjih pet godina

U Novom Sadu u proteklih pet godina nije povećana bezbednost u saobraćaju, pokazuju statistički podaci.
GRAFIKA Satnica udesa u NS: Kada se najčešće dešavaju i kakva je bezbednost u poslednjih pet godina
Foto: 021.rs

Na osnovu ovih podatka se vidi i da se u Novom Sadu sudari najviše dešavaju četvrtkom ili petkom popodne tokom jesenih i zimskih meseci i u njima stradaju uglavnom pešaci ili biciklisti. 

Iz izveštaja dostavljenog Skupštini grada, u koji je 021.rs imao uvid, vidljivo je da u vojvođanskoj prestonici godišnje u proseku bude preko 2.200 saobraćajnih nezgoda, sa 20 poginulih i 220 teško i 1.300 lakše povređenih osoba.

U izveštaju za 2021. godinu, koji je pripremila Gradska uprava za saobraćaj u saradnji sa Policijskom upravom "Novi Sad", vidljivo je da je jedino 2020. godine bilo nešto manje nezgoda i povređenih lica.
 
To je verovatno posledica vanrednog stanja i zabrane kretanja koja je trajala skoro dva meseca, ali i pored toga broj stradalih u toj godini je na nivou proseka. 
 
 
Kada se gledaju samo podaci za prošlu godinu, može se videti da su najugroženija kategorija u saobraćaju i dalje pešaci jer od 171 nezgode u četiri slučaja su preminuli, u 107 slučaja su zadobili lake i u 62 slučaja teške povrede.
 
Za njima slede biciklisti koji su bili učesnici u 173 saobraćajne nezgode prilikom čega su dvojica biciklista poginula, 120 njih je zadobilo lake, a 38 teške povrede.  
 
U izveštaju se navodi da je u ostalim nezgodama poginulo 10 vozača, četvoro putnika u vozilu i jedan radnik na održavanju kolovoza. 
 
Podaci iz izveštaja o stanju bezbednosti saobraćaja otkrivaju i da se mesečno u Novom Sadu dogodi oko 180 saobraćajnih nezgoda i da ih je prošle godine najviše bilo u oktobru i to 224, kao i junu 215 i decembru 216. 
 
 
Kada se gleda po danima, najviše sudara ima petkom, a kada se gleda satnica, najkritičniji je period od 14 do 15 časova, mada ništa manje sudara nema ni u ostalim popodnevnim satima. 
 
  
  • ZOZONE

    26.07.2022 17:20
    @ :/
    NE, druze. Ne zasluzujes dozivotnu za takav slucaj, jer je to sto si opisao nesto sasvim drugo. Naravno zato u zakonima postoje olaksavajuce okolnosti, iako vozac ne sme nikad zgaziti pesaka, cak ni van pesackog. Tako sam ja ucio o zakonu o saobracajnim propisama kada sam polagao vozacki.
    A ovi slucajevi sto sam ja spomenuo su bahatost ovih vozaca koji su se nagomilali ovde u zadnjih par godina. Ovde jednostavno 50% vozaca ne postuje propise i zato kada udare pesaka ili biciklistu, nanose teske povrede.
    Naravno postoje: vozaci bicikala, trotineta i pesaci itd, koji krse propise. Svi krse. Taj takav mozak krsi propise uvek. Stoga nema potrebe da izjednacavas sve slucajeve, kao taj tvoj sto si imao sa tom pesakinjom. Kao sto rekoh, kod nas je predominantan problem bahatih vozaca automobila, a to ne znaci da je svaki vozac takav. Opusti se :)
  • Ns

    26.07.2022 09:48
    Ns
    Ugraditi stalne merace brzine,videonadzor iskoristiti maksimalno.Saobracajnu policiju modernizovati napraviti jedan tim.Za mesec dana resen problem.
  • /

    25.07.2022 23:15
    /
    @/
    hteo si reci biciklova.

    u saobracaju ne postoji verovatnoca vec pravila.
    vec sam kucao o tome sta je i ko namestio mozak srbina da bude idiot na biciklu i kolima

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti