Menu 021

Železnice: Novi Žeželjev most kasni zbog izvođača

Odgovornost za kašnjenje u izgradnji novog "Žeželjevog" drumsko-železničkog mosta preko Dunava u Novom Sadu snose izvođači radova - firme "Azvi", "Tadei" i "Konsaldi" iz Španije i Italije, navedeno je u saopštenju Železnica Srbije.
Novi Sad 12.12.2011. | 17:25 > 10:30
Odgovornost za kašnjenje u izgradnji novog "Žeželjevog" drumsko-železničkog mosta preko Dunava u Novom Sadu snose izvođači radova - firme "Azvi", "Tadei" i "Konsaldi" iz Španije i Italije, navedeno je u saopštenju Železnica Srbije.

U srpskim železnicama ističu da kašnjenje izvođača sa predajom glavnog projekta za izgradnju mosta, ipak, ne mora da ugrozi krajnji rok (novembar 2013), ukoliko se pojača dinamika i nađu rezerve u planu realizacije projekta.

Železnice Srbije navode da je u toku tehnička kontrola predate dokumentacije, kao i utvrđivanje razloga za kašnjenje predaje glavnog projekta za izgradnju mosta. Posle prihvatanja glavnog projekta steći će se uslovi za prijavu početka izvođenja radova.

Ministar za infrastrukturu i energetiku Milutin Mrkonjić izrazio je juče nezadovoljstvo zbog kašnjenja u izgradnji obilaznice oko Novog Sada i najznačajnijeg objekta na železnickom koridoru 10 - novom "Žeželjevom" preko Dunava. "Na 'Žeželjevom' mostu se sa radovima kasni šest meseci. Ugovori sa izvođačima, španskim i italijanskim firmama 'Azvi', 'Tadei' i 'Konsalda' potpisani su još u januaru 2011, na osnovu idejnog projekta i takozvanog 'Žutog fidika' i oni su bili obavezni da u roku urade glavni projekat", rekao je Mrkonjić prilikom obilaska gradilišta.

Ministar je u saopštenju naveo da projekat još nije završen iako je rok bio u julu, "tako da se, uprkos svim dosadašnjim upozorenjima, sa radovima kasni već šest meseci". Na taj način je, prema izjavi Mrkonjića, ugrožen ugovoreni rok za završetak izgradnje, novembar 2013. godine, "što finansijeri izgradnje nisu smeli da tolerišu".

Mrkonjić je, takođe, konstatovao da su na izgradnji Obilaznice oko Novog Sada "radovi očigledno usporeni umesto da budu ubrzani, jer je kašnjenje već veliko i izvođači sa 'Energoprojektom' na čelu i investitor 'Putevi Srbije' moraju da se efikasnije i sa mnogo više odgovornosti angažuju u ovom poslu", saopšteno je iz Ministarstva za infrastrukturu i energetiku.

Preuzimanje delova teksta ili teksta u celini je dozvoljeno bez ikakve naknade, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.021.rs. Preuzimanje fotografija je dozvoljeno samo uz saglasnost autora.
  • vesko
    13.12.2011 13:14
    Šarena laža je na sceni vi građani opet glasajte za ove nesposobne na vlasti vidite kako nam se podsmevaju ,briga njih za mostove i nezaposlenost,građani probudtite se krajnje je vreme za promene.
  • Jogi Letač
    13.12.2011 10:52
    Meni se čini da je razlog kašnjenja to što dinamika plaćanja nije ispoštovana, kao što je to uvek kod nas slučaj. A onda se Mrkonjić & co. vade na strance. Domaći glasači to većinom progutaju.
  • Sremcina
    13.12.2011 08:53
    @Сремац
    Objasni koji je razlog bombardovanja Srbije od strane NATO-a!?

    Narode zar niste stvarno mislili da ce sve da ide kako treba!? Ovo je Srbija bre, ovde nista ne ide kako treba ni kad su najprostije stvari u pitanju. Ne bi mi bili gde jesmo da smo iole normalan narod.


  • Darko
    13.12.2011 08:40
    da mi je znati
    ko je @Pezosu udario prst na dole.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar



Preostalo 1500 Karaktera


* Ova polja su obavezna
Cenovnik Impresum Kontakt Pravila i uslovi korišćenja Pošalji vest