Ekonomski fakultet uspostavio saradnju sa Asocijacijom za marketinške komunikacije

Ekonomski fakultet u Subotici, odeljenje u Novom Sadu, potpisao je protokol o saradnji sa Asocijacijom za marketinške komunikacije (IAA Srbija).
Ekonomski fakultet uspostavio saradnju sa Asocijacijom za marketinške komunikacije
Foto: 021.rs
Ovim je uspostavljena saradnja koja će u narednom periodu omogućiti spajanje studenata i poslodavaca, kao i teorije i prakse, odnosno naučnici će dobiti priliku da izučavaju primere iz svakodnevnog rada u sektoru marketinga.
Protokol su potpisali dekan Ekonomskog fakulteta Nebojša Gvozdenović i izvršna direktorka Asocijacije za marketinške komunikacije Jelena Ivanović.
Gvozdenović je rekao da im je izuzetno zadovoljstvo što su potpisali protokol o saradnji s međunarodnom Asocijacijom za marketinške komunikacije. On je dodao da je fakultetu uvek u interesu da sarađuje sa privredom.
 
"Naši studenti koji uče o marketingu imaju priliku da kroz ovo udruženje stupe u komunikaciju sa ljudima koji se bave marketingom. Otvara se mogućnost i da zajedno s njima omogućimo stručnu praksu koja će studentima pružiti priliku da vide kako je to raditi u marketingu u kompanijama, kao i da prilikom tih kontakta dođu do ponuda za posao", naveo je Gvozdenović.
 
U ime IAA Srbija Jelena Ivanović je rekla da je njihovo veliko zadovoljstvo što su uspostavili saradnju s Ekonomskim fakultetom.
 
"Mi smo globalna asocijacija, strukovna organizacija koja okuplja stručnjake u marketinškoj industriji u najširem smislu, i za nas je saradnja s akademskom zajednicom jedan od prioriteta, ne samo u Srbiji, nego i na globalnom nivou. Pre svega iz razloga što Asocijacija brine o budućnosti struke, i to je postavljeno kao cilj kojem moramo posvetiti posebnu pažnju. Za nas je ovo jedna od tema koja će nam u dužem vremenskom periodu zauzimati pažnju. Važna nam je i jer će dovesti do regrutacije kvalitetnih kadrova koji studiraju marketing", navela je Ivanović.
 
 
Član radne grupe IAA zadužene za saradnju s fakultetima Saša Čirić, koji vodi marketing i razvoj u Kompaniji Neoplanta, istakao je da su im važni dobri odnosi s fakultetima.
 
Ocenio je da je važno imati dobru saradnju kako bi struku ostavili boljom nego kakva ih je dočekala kad su se školovali i kada su potom razvijali marketing kao bitnu funkciju u kompaniji.
 
"Ova saradnja je zamišljena u dva polja, i to tako što bi prvo bila edukacija. Imaćemo posebne programe edukacije za studente druge godine fakulteta kako bismo im približili marketing, da vide koliko je važan u organizaciji. Takođe, studentima treće i četvrte godine želimo da približimo malo dublje probleme s kojima se svakodnevno susreću marketari. Imaćemo naše kolege koje će im predstaviti studije slučajeva i na taj način ih bolje pripremiti za posao nakon fakulteta. Drugi nivo saradnje odnosi se na saradnju privrede i nauke. Ona će se ogledati u tome da ćemo prikupiti teme koje ćemo predložiti za naučne radove i na taj način pomoći privredi da konkretne probleme koje su primetile kandiduje za naučne radove kako bi dobili dobra rešenja, a sa druge strane profesorima ćemo tako pomoći da se približe realnom sektoru i da dobiju informacije iz njega. Ovde smo da jedni od drugih učimo, da spojimo teoriju i praksu. Na ovaj način ćemo ostaviti bolju struku nego danas i tako ćemo dobiti kvalitetnije kadrove", kaže Čirić.
Dekan Nebojša Gvozdenović je iskoristio potpisivanje protokola da najavi da će Ekonomski fakultet u Subotici i Studentski parlament 26. marta u Subotici organizovati Sajam zapošljavanja i prakse, a potom i dan posle, 27. marta, u odeljenju u Novom Sadu.
 
Na Sajmu će kompanije moći da se predstave studentima i da pokušaju da pronađu odgovarajuće kandidate. Sajam će biti u holu fakulteta za sve studente, do sada je prisustvo potvrdilo 40 kompanija, a očekuje se da će ih još potvrditi dolazak.

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti