Sanacija klizišta između Karlovaca i Petrovaradina: Izrada drenažnog sistema i potporne konstrukcije

"Putevi Srbije" narednih nedelja radiće na sanaciji klizišta na putu između Petrovaradina i Sremskih Karlovaca.
Sanacija klizišta između Karlovaca i Petrovaradina: Izrada drenažnog sistema i potporne konstrukcije
Foto: 021.rs
Kako su naveli za 021.rs, sanacija klizišta koji se nalazi na glavnom putu između Zanoša i Puckaroša radiće se u dužini od 800 metara, a ovo je ujedno i jedini deo prošire saobraćajnice na ovoj relaciji.
 
Poslednjih nedelja uočeno je da je jedna od dve trake na putu ka Petrovaradinu zatvorena, a saobraćaj se odvija dvosmerno suženim kolovozom. "Putevi Srbije" saopštili su da će se na ovom delu raditi do kraja februara.
Objašnjavaju da je na ovoj deonici puta 2003. godine sanirano klizište izradom novog drenažnog sistema, kao i sistema potpornih zidova sa obe strane puta u dužini od 200 metara.
 
"Usled oštećenja trupa puta i osipanja kosine nasipa na dva mesta, planirani su radovi na sanaciji koji se sastoje od izrade potpornih konstrukcija od šipova na tri lokacije (45 šipova dužine 10 metara i 84 šipa dužine 17 metara)", navode iz ovog preduzeća.
Dodatno, planira se izrada novog drenažnog sistema, te je na kraju predviđena izrada cementne stabilizacije postojećih slojeva kolovozne konstrukcije.
 
Iz "Puteva Srbije" ističu da će se radovi izvoditi po fazama, a da će građani biti blagovremeno obavešteni o izmenama režima saobraćaja.
 
Podsetimo da je krajem 2023. godine rekonstruisan deo glavnog puta kroz Sremske Karlovce, a u nastavku tog dela ka Petrovaradinu je upravo i ovaj deo puta koji je sada delom zatvoren.
Kako je 021.rs ranije pisao, "Putevi Srbije" su krajem avgusta 2022. zaključili tender vredan oko 8,36 miliona dinara za izradu tehničke dokumentacije za rekonstrukciju puta između Petrovaradina i Sremskih Karlovaca.
 
U toj dokumentaciji pisalo je da je period za izradu idejnog projekta rekonstrukcije 15 godina, koji podrazumeva vreme za koje se izrađuje tehnička dokumentacija za rekonstrukciju puta i u kojem će rekonstruisani put tehnički funkcionisati.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Zeljs

    11.01.2025 20:58
    Vijadukt
    Jedino pravo rešenje je da se napravi vijadukt.
  • Pera52

    11.01.2025 12:37
    Klizanje
    Ljudi lako zaboravljaju stvari koje su se dešavale. Ovo klizište i saniranja nisu od juče. Još kao student davnih 70-tih putovao sam na relaciji NS-BG i sećam se ne jedne sanacije na ovoj deonici puta. Ceo deo brda sralno klizi prema Dunavu i to nije ništa novo.
    Kada se tome dodaju podzemne i površinske vode, opterećenja i vibracije od vozila, neminovno dolazi do klizišta.
    Ovde su potrebni ozbiljni gradjevinski radovi (pitanje je koliko je to i moguće) da bi se saniralo!
    Uzimajući u obzir današnje stanje u ovoj grani i ko sve ne izvodi radove pun sam sumnji!
    Da poželimo puno sreće putarima i da njihov rad ne "operu" neke prolećne vode ...
  • Zemlja čudesa

    10.01.2025 19:44
    Pitam se koliko hoće li izdržati godinu dana pre nego što se sve sruši, kao i sva ostala građevinska ošljarenja zadnjih godina.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti