Rekonstrukcija pruge Petrovaradin - Beočin

U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.
U Vladi Vojvodine potpisan je protokol o rekonstrukciji železničke pruge Petrovaradin - Beočin, čija vrednost je procenjena na 6,5 miliona evra.

Pruga će biti obnovljena na osnovu javno-privatnog partnerstva pokrajinske vlade i kompanija Lafarž, Alas Rakovac, Transnafta, Karin komerc, Zavoda za izgradnju grada, Opštine Beočin i Železnica Srbije. Pruga se nalazi u blizini pomenutih kompanija i trebala bi da ispuni njihove zahteve za kvalitetnim železničkim prevozom i jeftinijim transportom prilikom snabdevanja tržišta.

Pruga je rangirana kao lokalna, dužine 17,2 kilometra, i povezana je sa koridorom 10. Reč o tipičnoj brdskoj pruzi, koja će pre svega biti osposobljena da podnese velike terete od 22 tone, na čemu su insistirale kompanije partneri. Osim teretnog saobraćaja, pruga bi pružila mogućnosti i za uspostavljanje prigradskog putničkog saobraćaja.

Sada predstoji izrada Generalnog projekta i nekoliko pratećih dokumenata, dok je prethodna studija opravdanosti rekonstrukcije pruge Petrovaradin - Beočin urađena u Saobraćajnom institutu CIP. Na osnovu potpisanog Protokola nastaviće se razgovori sa Železnicama Srbije, kako bi se pronašao najefikasniji način za rekonstrukciju železničke pruge.

OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • Blg

    25.07.2013 03:33
    Možda treba da prestanemo sa izgradnjom puteva, pošto treba da prelazimo preko njih a neko može da pogine prilikom prelaska! U celom civilizovanom svetu se transport tereta obavlja vozovima i brodovima, pa ne vidim razlog zašto kod nas ne treba da bude tako.
  • 13.06.2013 08:16
    RIZICNI PRELAZI
    Nije da su ljudi protiv pruge. Mi samo ne zelimo da neko strada bez razloga. Gospodin TOLE slobodno neka krene u Bocke prvim ulazom pa ce mu biti jasno da li je to bezbedno i pregledno. Kao prvo na prilazu je velika uzbrdica i tu se nalazi nesto nalik na bunker i veoma ma losa vidljivost. Meni licno ne smeta, ali ima puno ljudi kojima ce to biti problem. PRVO TREBA NESTO OBEZBEDITI pa nakon toga pustiti u rad.I ja sam za izgradnju nuklearne elektrane u Japanu, jer sam dovoljno daleko. Ali tu gde ce prelaziti moji prijatelji i poznanici e to me se tice. Tu je problem u komunikaciji nadleznih a ne u vozovima i prelazima.
  • Bocko

    13.06.2013 07:13
    @Tole
    Zasto mislis da je logicno da ako rade prugu da ce raditi i prelaze.Pa odkada je pruga napravljen nisu bili uredjeni prelazi sa signalicacijom i rampama(samo znak saobracajni).Posto pricas napamaet samo da ti kazem da pruga nije postojala pre prvih kuca u Bockama,makar nije bila tu kada je moja kuca izgradjena.
    A ako si ikada prosao tom prugom znao bi da nisu Bocke jedine(ocigledno mnogima trn u oku) nego i dobar deo Kamenice.Sto se tice saobracajnih nesreca nadam se da ih nece biti,ali njih je bilo i pre 20 godina ,a ne danas kada se saobracaj skoro uduplao od tada.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti