"Warner Bros" će koristiti veštačku inteligenciju da predvidi uspeh filmova

"Warner Bros" počeće da koristi veštačku inteligenciju (AI) kako bi predvideo koliko bi njegovi filmovi mogli da budu uspešni na bioskopskim blagajnama širom sveta.
"Warner Bros" će koristiti veštačku inteligenciju da predvidi uspeh filmova
Foto: Pixabay
Platforma će im omogućiti da testiraju rezultate profitabilnosti u zavisnosti od različitih faktora, uključujući distribuciju i datum objavljivanja.
 
"Warner Bros Pictures International", kompanija koja spada u "veliku šestorku" u Holivudu, potpisala je ugovor sa startup kompanijom "Cinelytic" iz Los Anđelesa za korišćenje njihovog sistema upravljanja projektima, prenosi "The Hollywood Reporter".
 
Ovaj alat za predviđanje predstavljen je prošle godine i nudi sveobuhvatni uvid u filmsku industriju. Tvrde da platforma može precizno da predvidi koliko će film novca zaraditi od prodaje karata koristeći različite podatke.
 
Jedna od funkcija omogućava producentima da vide kako bi ubacivanje određenih glumaca uticalo na profitabilnost filma. Ističe se i to da sistem rangira glumce po svom ekonomskom uticaju u filmskoj industriji, uključujući prema vrsti medija, žanru i "ključnim teritorijima".
 
Za testiranje rezultata mogu se reproducirati i različiti scenariji distributera i izdanja.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Film

Kolika je bila gledanost Oskara?

Od potvrđenog uspeha "Openhajmera" do muzičkih nastupa iz filma "Barbi", ceremonija dodele Oskara je treću godinu zaredom zabeležila povećanu publiku, sa oko 20 miliona gledalaca.