Netflix je potvrdio da je tu seriju pratilo čak 111 miliona korisnika, čime je i zvanično oboren rekord gledanosti.
Od početka prikazivanja, 17. septembra, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mesto na popularnim Netfliksovim TV lestvicama u 94 zemlje, uključujući Sjedinjene Američke Države, Veliku Britaniju, Francusku i mnoge druge zemlje širom sveta.
Konkretno, u SAD je "Squid Game" postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku a koji je ostao na prvom mestu 21 dan zaredom.
"Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio da prikažemo kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom sveta. ‘Squid Game’ nam je pomogla da ostvari san", rekla je Kim Minjang, potpredsednica za sadržaj u azijsko-pacifičkoj regiji, isključujući Indiju.
Radnja serije, koju je režirao i napisao Hvang Donghjuk, prikazuje stotine ljudi koji se takmiče u smrtonosnim verzijama korejskih dečjih igara kako bi osvojili novčanu nagradu od 38,5 miliona američkih dolara.
Haštag #squidgame na društvenoj mreži TikTok ima više od 22 milijarde pregleda.
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju -
LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
Komentari 4
Kako da ne
@Pjubikher
попара
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar