Amazon zbog trolova privremeno zabranio recenzije serije "Gospodar prstenova: Prstenovi moći"

Amazon je predstavio novo oružje u borbi protiv internet trolova - odlaganje recenzija - a praksa je primećena nakon premijere njegove nove serije "Gospodar prstenova: Prstenovi moći".
Otprilike u vreme lansiranja bejzbolske drame "A League of Their Own", koja je premijeru prve sezone imala 12. avgusta, Amazon je tiho uveo odlaganje od 72 sata za sve recenzije korisnika objavljene na Prime Videu, potvrdio je za "Variety" predstavnik kompanije. Svaka kritika zatim se procenjuje kako bi se utvrdilo da li je autentična ili je laž koju je stvorio bot ili internet trol.
Praksa je zapažena nakon premijere prve dve epizode serije "Gospodar prstenova: Prstenovi moći", nove Amazonove serije temeljene na delima Dž.R.R. Tolkina. Čini se da je serija bombardovana recenzijama (kada trolovi namerno obasipaju film ili seriju negativnim kritikama) na drugim stranicama poput Rotten Tomatoesa, gde ima 84 odsto pozitivnih ocena profesionalnih kritičara, ali samo 37 odsto pozitivnih recenzija korisnika.
"Gospodar prstenova: Prstenovi moći", u koji je Amazon uložio milijardu dolara, već mesecima privlači internet trolove, posebno one kojima smeta što nisu isključivo belci odabrani za uloge vilenjaka, patuljaka i ostalih rasa iz Tolkinove Srednje zemlje, te smatraju da je takva odluka isključivo političke prirode. Međutim, izvršna producentkinja Lindzi Veber odbacila je njihove tvrdnje, objasnivši da je "Tolkin za sve".

"Bilo nam je sasvim prirodno da će adaptacija Tolkinovog dela odražavati kako svet zapravo izgleda. Njegove priče govore o njegovim izmišljenim rasama koje najbolje rade kad napuste izolaciju sopstvenih kultura i okupe se", rekla je.

Amazonova nova inicijativa za reviziju recenzija osmišljena je kako bi se izbacile one koje su objavljene u lošoj nameri, s ciljem da se umanji njihov uticaj. U slučaju "A League of Their Own", čini se da je upalilo: serija do danas ima prosečnu ocenu 4,3 od 5 zvezdica na Prime Videu, a 80 odsto korisnika ocenilo je seriju s pet zvezdica i samo 14 odsto s jednom zvezdom.
  • Lucifer

10.09.2022 10:52
    Kako je to lepo zamišljeno. Ko daje jedinicu seriji, taj je sigurno rasista, MAGA trampovac ili trol. Šarena glumačka ekipa je u tom svinjcu od serije ponajmanji problem. Sve ostalo jeste, od krajnje retardiranog scenarija, glume na nivou dečijeg teatra do CGI koji izgleda kao da je jednorog dobio dijareju.
  • Mišljenje

06.09.2022 12:51
    To
    Ova politika Amazona najbolje sumira način na koji zapadna "demokratija" funkcioniše. Ako si protiv nametnutog mi te ukinemo, ma koliko debilno i besmisleno to nametnuto bilo. Čisto da deca koja maštaju o inostranstvu malo razmisle. Za nas koji smo davno otišli, kasno je za kajanje.
  • Vlada

06.09.2022 10:41
    Serija je fantastična za nekoga ko nije čitao Tolkina,ko ne zna istoriju srednje zemlje,ko ne zna šta su silmarili,ko ne zna kako je nastao čitav taj svet.Ko je čitao Tolkina,njemu je ovo takva svinjarija,da ne može da proguta to što je 20 godina čekao priče iz prvog i drugog doba,ne može da proguta propuštenu priliku da se snimi dobra serija za sva vremena i sve generacije.Dovoljno je zapitati se zašto Piter džekson nije učestvovao u ovome.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.