Šta će biti s omiljenim brendovima kraljice? Od Čarlsa zavisi da li će izgubiti "kraljevske pečate"

Smrt kraljice Elizabete Druge mogla bi da znači i da će 600 njenih omiljenih brendova izgubiti "kraljevski pečat".

Ne odobri li ih novi kralj, u roku od dve godine moraće da ga uklone. 

Čajevi Fortnum and Mason, mantili Burberry, čokolada Cadbury, pa čak i metle i pseća hrana nalaze se među proizvodima koji rizikuju da izgube svoj kraljevski prestiž.

Iznad svega, pečat je znak kvaliteta. Oni koji na njega imaju pravo mogu otisnuti kraljevski grb na svoje proizvode, pakovanja, staviti ga u oglase, radne prostore i na vozila.
 
Iako je to teško izmeriti, nekima sigurno kraljevsko odobrenje povećava prodaju.
 
Ako ne dobiju odobrenje novog kralja Čarlsa Trećeg, koji je, pak, dosad imao svojih 150 brendova s prinčevskim odobrenjem, u roku od dve godine moraće ukloniti oznaku da su preferisani dobavljač suverena.
 
Neki od njih su im bili zajednički.
 
Fortnum and Mason, na primer, za novo odobrenje verovatno ne mora da brine, jer je njihov čaj voli i Čarls.
 
"Ponosni smo što imamo pečat Njenog Veličanstva od 1954. godine i što smo opskrbljivali kraljevsko domaćinstvo za njenog života", saopštili su iz te londonske kompanije koja je čaj proizvodila i za kralja Edvarda VII, Elizabetinog pradedu.
 
Razloga za brigu nemaju ni u Burberry, kompaniji koja je bila zvanični kraljičin dobavljač vodootporne i zaštitne odeće, ali je to i za njenog sina.
 
Među brendovima koji su imali koristi od povezanosti s kraljicom je Dibonov aperitiv temeljen na vinu, ključan sastojak Elizabetinog omiljenog koktela s Dubonnet i džinom.
 
Luner, koji se ponosio time što je kraljicu opskrbljivao poznatim ručnim torbicama, mogao bi izgubiti dragocenu etiketu.
 
Brendovima koji javnosti nisu tolika asocijacija na kraljicu, što su torbice nesumnjivo bile, "kraljevski je sertifikat iznad svega priznanje znanja i tradicije", kaže Kristijan Porta, direktor globalnog razvoja u Pernod Ricardu, vlasniku Dubonnet-a.
 
Ta francuska kompanija ima kraljevsku oznaku i za šampanjac Mumm.
 
I robe široke potrošnje mogu dobiti kraljevsko odobrenje poput Heinza, poznatog po svom kečapu.
 
Američka kompanija Kellogg’s kraljicu je opskrbljivala žitaricama.
 
Njen britanski portparol Pol Viler kaže da su bili stalni dobavljači kraljevske porodice tokom Elizabetine 70-godišnje vladavine.
 
"Imali smo poseban kombi kojim smo vozili žitarice kraljevskoj porodici direktno iz fabrike", kazao je.
 
Kraljevska odobrenja traju pet godina, a za njihovu obnovu kriterijimi su sve stroži.
 
"Nije samo u pitanju savršeni kvalitet i usluga, trebate da dokažete da imate dobro poslovanje, posebno po pitanju poštovanja ljudskih prava", rekao je Viler.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Umro modni kreator Roberto Kavali

Preminuo je italijanski modni kreator Roberto Kavali, decenijama dizajner "džet-seta" s eksluzivnim materijalom kakav je koža pitona i uz korišćenje živopisne štampe (printova) na tekstilu.