FOTO: "Tesla" se zapalila tokom vožnje, bilo potrebno 45.500 litara vode da se ugasi požar

Nakon što se Teslin električni automobil Model S zapalio na Međunarodnom putu 80 u Pensilvaniji, vatrogasci su morali da iskoriste ogromnu količinu vode kako bi ga ugasili.
FOTO: "Tesla" se zapalila tokom vožnje, bilo potrebno 45.500 litara vode da se ugasi požar
Foto: Screenshot (Youtube)
Incident se dogodio u centralnoj Pensilvaniji kada je nešto što se našlo na putu udarilo u donji deo Modela S. Nakon toga se pojavio dim, a vozač je zaustavio automobil i zajedno s još dva putnika napustio vozilo.
Automobil se nakon toga zapalio, a kada su stigla dva vatrogasna vozila, iskoristila su 15.141 litar vode. Međutim, to nije bilo dovoljno za gašenje požara pa su u pomoć pritekle još tri vatrogasne jedinice. Požar je na kraju ugašen, a vatrogasci su ukupno potrošili 45.425 litara vode. Poređenja radi, za gašenje požara na standardnom automobilu uglavnom je potrebno manje od 2.000 litara.
"Zbog litijum-jonske baterije je bilo potrebno više vode, požar je izbijao nekoliko puta. Ekipe su radile gotovo dva sata i kontinuirano su sipale vodu po vozilu. Baterija je držala visoku temperaturu", saopštili su vatrogasci.
 
Teslini automobili nisu jedini električni koji zahtevaju dodatni napor vatrogasaca ukoliko se zapale, a razlog su njihove litijum-jonske baterije. 
 
Ipak, električni automobili učestvuju u manje incidenata povezanih s požarima u odnosu na hibride i vozila s motorima s unutrašnjim sagorevanjem.
 

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Сеновић

    24.11.2022 11:38
    Нестручно гашење.
  • Bananamen

    24.11.2022 07:29
    Gomila komentara a ni jedan pristojan.
  • peki2

    23.11.2022 10:27
    zagađenje
    a koliko li je zagađenje nakon ovolikog požara. Piše u textu manje su se palila vozila na baterije od drugih vozila, pa znači da se vozila na baterije pale mnogo više kad se uzme u obzir da je njih svega 5% od svih vozila na planeti, a drugo, vozilo na dizel i na baterije ne može da se poredi po pitanju zagađenja koje se ispusti u vazduh nakon požara. Automobili na baterije su totalni promašaj, čak je i Toyota to objavila pre 2-3 godine i rekli su da su vozila na hidrogen budućnost. Proizvodnja i uništavanje baterija 5 puta više zagađuje planetu od npr plina, metana pa i benzina. Vozila na baterije su nenormalno teška što jako utiče na upravljivost i kočenje vozila i ne daj Bože inercija u sudaru.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Ovo su najskuplji gradovi za život u 2022.

Njujork je najskuplja svetska metropola u 2022. godini, čime je podelio neslavnu titulu sa Singapurom, jer su rastuće cene energije udvostručile stopu inflacije u glavnim svetskim gradovima.