Ponovo će se proizvoditi "najružniji auto na svetu": Koliko košta u Srbiji?

O ukusima ne treba raspravljati, ali Fiat Multiplu bije glas da je jedan od najružnijih automobila ikada napravljenih.
Ipak, Fiat je svestan da su novi modeli potrebni kako bi se obnovila gama na evropskom tržištu, a plan je da se iz penzije vrate dobro poznata imena - Fiat 600 i Fiat Multipla. 
Fiat ima snažno prisustvo u Latinskoj Americi sa mnogim modelima koji se ne nude u Evropi, kao što su Argo, Cronos ili Pulse. Osim električnog 500, gama italijanskog proizvođača na Starom kontinentu je prilično zastarela. 
Izveštaji iz Italije navode da će gama Fijata biti znatno osvežena u godinama koje dolaze, počevši sa 2023. i povratkom Fijata 600. Prema renderu koji je objavio Motor1, novi 600 bi trebalo da bude subkompaktni krosover sa dužinom od oko četiri metara. Najverovatnije će koristiti drugu generaciju CMP platforme i nuditi benzinske (Peugeot Puretech) i hibridne pogonske jedinice, uz potpuno električnu verziju.
 
 
Proizvodnja novog Fijata 600 će navodno početi u drugoj polovini sledeće godine u Poljskoj, gde se proizvodi i Fiat 500. Već 2024. godine se očekuje nova Fiat Panda koja će biti dostupna isključivo u električnom izdanju i koja će se proizvoditi u Kragujevcu. Ovaj model će se prodavati paralelno sa aktuelnom Pandom do 2026. kada će očekuje penzionisanje hibridne verzije.
 
Ista platforma koju će koristiti nova Panda mogla bi da bude upotrebljena za povratak Multiple, ali ovog puta to bi bio električni krosover znatno veći od Pande. Nova Multipla bi trebalo indirektno da zameni 500X i Tipo, jer bi ova dva automobila mogla da budu povučena iz prodaje 2024. 
 
Naravno, ovo su i dalje spekulacije, ali Fiat mora da radi na novim proizvodima kako bi ostao relevantan faktor u evropskoj auto-industriji. 
 
Ranije tokom ovog meseca, objavljena je i prva špijunska fotografija prototipa Fijata 600.
 
Još jedno dobro poznato ime moglo bi da se vrati u ponudu italijanske kompanije tokom sledeće godine. Fiat Topolino bi trebalo da debituje tokom 2023. kao rebrendiran Citroen Ami kvadricikl.
 
Koliko u Srbiji košta "najružniji" auto na svetu?
 
Fijat multipla se prvi put pojavila 1998. godine i fijatovi dizjaneri su odmah počeli da trpe kritike zbog krajnje neobičnog izgleda ovog automobila.
 
Ovaj auto ima dva reda od po tri sedišta pa može komotno mogla da vozi šest putnika, a sva ova sedišta su individualno podesiva tako da svaki putnik može da se namesti kako mu odgovara.
 
Zbog svoje praktičnosti i prostranosti multipla je postala popularna među ljudima kojima nije bio bitan izgled već to koliko ljudi njihov auto može da poveze, pa je zbog ovoga i dalje nije retko videti na našim ulicama.
 
U našoj zemlji fijat multiplu možete nabaviti za ne tako mnogo novca.
 
Na sajtovima za prodaju polovnih automobila najpovoljniji primerak one prve "ružnije" multiple je 2001. godište i košta 800 evra, a po slikama postavljenim na sajtu deluje kao auto koji nije vredan kupovine.
 
Najskuplji primerak ove verzije košta tačno 2.000 evra i proizveden je 2004. što je ujedno i poslednja godina proizvodnje ove prve verzije fijata multiple. Po fotografijama ovog auta može se proceniti da ova cena nije prevelika.
 
"Lepša" verzija multiple koja je sa proizvodnjom počela 2004. i proizvodila se do 2010. godine odbacila je čuveni "buljavi" dizajn prednjeg dela karoserije i zamenila ga malo konevencionalnijim dizajnom.
 
Najpovoljnija ovakva multipla se može naći na sajtovima za prodaju polovnih automobila po ceni od 1.150 evra, i proizvedena je 2004. godine.
 
A najskuplji primerak ovog modela je 2007. godište i košta 3.850 evra, i kad uporedimo slike na sajtovima može se reći da je ova multipla u najboljem stanju od svih na tržištu.

Podrži 021

021 je pokrenuo svoj gift shop - Shopins.rs, a kupovinom nekog od artikala direktno podržavate rad naše redakcije. Svaki vaš doprinos, ma kako bio velik ili mali, dragocen je. Jer pravo novinarstvo vredi.

  • Multiplaš

    30.11.2022 22:30
    Najpraktičniji a ne najružniji
    Bili vlasnici 10 godina.
    Istina, nigde nas nije ostavio.
    Cng, pa tng. Ekonomija na benzinu, kao rus da ga je pravio,grad 15l.
    Metan, prosek 6kg, što je ok. Posle metana, plin- nikad ispod 10. Prosek 12l.Prostorno ok. Sajla kvačila i uopšte kvačilo, primedba.Vešanje srednje žalosno.Udobnost srednja.Limarija picinkovana,extra!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Magazin

Pas upucao lovca u SAD

Tridesetdvogodišnji lovac iz Kanzasa pronađen je u subotu mrtav u svom automobilu, a lokalni šerifi su zaključili da je stradao nakon što je pas slučajno stao na obarač njegove puške.

Zašto Šveđani petkom uveče ne izlaze iz kuće?

Šveđani itekako drže do svojih rituala. Pauza za kafu, koja se naziva "fika", najčešće prođe uz neki slatkiš, poput pužića s cimetom i neretko im služi za "resetovanje" od posla i napornih obaveza.