Gojazne majke potcenjuju težinu svoje dece

Skoro polovina majki koje imaju višak kilograma potcenjuju težinu svoje dece.

Prema novom istraživanju Škole Braun Univerziteta Vašington u Sent Luisu, gojazne majke potcenjuju gojaznost svoje dece.

Istraživači su proučavali 230 majki čija su deca predškolskog uzrasta (uzrasta između tri i pet godina) u SAD-u, a 41 odsto majki smatra da njihova gojazna deca imaju "normalnu težinu".

Samo 20 odsto gojaznih majki je ispravno identifikovalo svoju decu kao gojaznu. I samo tri odsto majki su precenile težinu svoje dece.

Istraživači su do ovog zaključka došli tako što su od majki zatražili da popune upitnike o tome kako hrane svoju decu, a odgovori na ta pitanja su otkrivali njihovu percepciju o težini deteta.

OGLASI RADNO MESTO!

Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.

Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Život - Porodica i dom

Da li šećer zaista menja ponašanje dece?

Iako roditelji često veruju da šećer izaziva hiperaktivnost kod dece, naučna istraživanja pokazuju da ne postoji jasan dokaz da šećer direktno utiče na njihovo ponašanje ili kognitivne sposobnosti.