Autor: Revijahak.hr

Život
24.11.2021.
09:31
Vlasti u mnogim državama razmišljuju kako da smanje broj smrtno stradalih u saobraćaju.
  • Ja

    25.11.2021 10:13
    Mozda je u Nemackoj tako Ali kod nas kako vidim najgore su saobracajne nesrece sa mladim vozacima. Na uslovno desno ne staju ni mladji, niti na pesacki prelaz.
  • @Marko

    25.11.2021 08:18
    Mnogo je bitnije napomenuti da tamo vlada (naravno) efikasniji sistem od našeg, koji itekako kontroliše ko vozi. Za razliku od našeg, gde vam se produžuje dozvola u arbtrarnim razmacima, i npr sa 65 ste zdravi i dobijete produžetak do 70, a sa 66 se šlogirate i tako vozite, u Nemačkoj nema besmislenih kontrola na nekoliko godina osobe koja vas vidi prvi put u životu na tri minuta. U Nemačkoj, s druge strane, svaki lekar koji leči pacijenta ima zakonsku obavezu da kad mu se pacijent razboli od nečeg što ga oensposobljava za vožnju, obavesti nadležne da mu se povuče dozvola. Njihov sistem veoma efikasno i pravovremeno uklanja nesposobne za vožnju, mnogo efikasnije nego naš, iako nema besmislenih godišnjih kontrola.
  • Ns

    24.11.2021 22:30
    Pa kako će onda prodavati polovnjake iz Nemačke koje je vozila baba nedeljom do crkve ;)
  • meni je

    24.11.2021 16:15
    nešto čudno
    , na glupave komentare sam i oguglao, vde se kuka kako gsp-ii kubure s vozačima kao i svugde u regionu pa buseve i tramvaje "moraju" da voze penzioneri i penzionerke, jer nema mlađih, a po komentarima vidim da i to ne valja. Možda najbolje da voze mlađi pomogućstvu pijani i drogirani, obaveno bey dozvole. Možda je to najprihvatljivije rešenje?
  • NIno

    24.11.2021 13:17
    Pa i nije tako pametno
    ...a u 68 odsto nesreća bili su krivi upravo stariji vozači.
    Treba videti koliki je udeo starijh vozača u saobraćaju s obzirom na starenje stanovništva u zapadnim razvijenim zemljama. Ako je taj udeo visok, onda je statistički sasvim normalno da je udeo starijih vozača u saobraćajnim nesrećama visok. Drugim rečima: udeo starih vozača u saobraćajnim nesrećama će biti sve veći i to je normalno. Isto je i sa starijim pešacima u saobraćaju.
  • Ahab

    24.11.2021 13:11
    Starijima od 60 uvesti godisnju kontrolu vida/sluha/refleksa, a svima preko 70 zabraniti da voze.
    Poneki mozda i moze da prezivi na drumu, ali velika vecina ni sa 60 nije vise za voznju.
    Pogotovo ekipa koja natanka jednom u 100 godina, pa krene u voznju sa neispravnim kocnicama, pregorelih stop sijalica, skrece bez zmigavca, a vozi bez paznje i bez mozga.
    Taxi i cepaj.
  • Bela

    24.11.2021 12:29
    @Stariji
    Postovanje za starije Ljude ali kada me pokupi sa
    semafora jer slabo vidi ili slabo cuje (bio sam u prilici da se derem da bi me deda uocio na uslovnom. a meni Zeleno ) ?
    Bez obzira, Ideja je Odlicna i svi smo sigurniji.
    Autobuski prevoz i dalje postoji i neka uzivaju u benefitu.
    Jos jednom, Odlicna Ideja !
  • Marko

    24.11.2021 12:20
    Bitno je napomenuti da se u Nemackoj test sposobnosti upravljanja vozilom obavlja samo pre nego sto se prvi put dobije dozvola. Od tog momenta dozvola vazi ceo zivot, nema produzavanja, nema kontrole vida, nema kontrole reakcije. Veliki broj ljudi od preko 85 godina i dalje vozi bez ikakvih ogranicenja.
  • Bela

    24.11.2021 11:29
    Pametno !
    Pametno, nema sta !
  • Stariji

    24.11.2021 11:01
    65+
    U Nemačkoj se u penziju ide sa 67 godina. Ako su ti stariji ljudi (65+) sposobni da rade zašto ne bi bili sposobni i da voze? Ili možda bolje reći, kako neko ko nije sposoban da upravlja vozilom može da bude sposoban da obavlja posao npr. lekara, hirurga, medicinske sestre, vozača u gradskom prevozu,...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna