Vodafon oštro kažnjen zbog propusta prema korisnicima

Britanija je kaznila Vodafon sa rekordnih 4,6 miliona funti (5,6 miliona dolara) zbog "ozbiljnih i neprekidnih" propusta prema korisnicima.

Među njima je i neažuriranje uplata kada klijenti dopunjuju kredite za mobilne telefone da bi mogli da obave poziv.

Vodafon, drugi po veličini mobilni operater u svetu, takođe nije dovoljno brzo delovao na identifikovanju i rešavanju problema proisteklih usled prelaska na novi sistem naplate, ocenio je britanski telekomunikacioni regulator.

Oko 10.452 vlasnika mobilnih telefona koji koriste uslugu ovog telekomunikacionog diva "plaćanje u hodu" (pay-as-you-go) ukupno je izgubilo 150.000 funti u periodu od 17 meseci, od kraja 2013. godine do aprila 2015. godine, zbog grešaka Vodafona.

Iz kompanije su poručili da duboko žale zbog propusta u sistemu, i da su obeštetili najveći deo oštećenih korisnika.

Direktorka udruženja potrošača Ofkom, Lindzi Fusel, izjavila je da su Vodafonovi propusti bili "ozbiljni i neprihvatljivi" i da je novčana kazna, najveća koju je ikada izrekao regulator, poslala jasno upozorenje svim telekomunikacionim kompanijama.

Novi sistem naplate doveo je do oštrog rasta pritužbi klijenata na domaćem tržištu Vodafona, gde kompanija ima oko 19,5 miliona klijenata. 

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija