Ko želi politički oglas na Facebooku moraće da otkrije svoj identitet

Društvena mreža Facebook, koja se trenutno nalazi u velikim problemima, objavila je u petak niz mera za bolju kontrolu oglasa, naročito političkih i nekih najposećenijih stranica na toj mreži.
Ko želi politički oglas na Facebooku moraće da otkrije svoj identitet
Foto: Pixabay
Od danas će se proveravati svaki oglašivač koji želi da objavi politički oglas ili se bavi nekom važnom društvenom temom. Da bi sadržaj mogao da se proveri, oglašivači će morati da potvrde svoj identitet i lokaciju, napisao je na Facebooku vlasnik kompanije Mark Zakerberg, optužen za nedovoljnu borbu protiv političkih manipulacija.
 
Facebook sve češće govori o toj temi i o svom upravljanju ličnim podacima pošto je podatke oko 87 miliona svojih korisnika podelio s kompanijom Cambridge Analytica. Zakerberg bi o ovom propustu trebalo da svedoči sledeće nedelje pred američkim Kongresom. 
 
Oglašivači neće moći da objavljuju svoje poruke ukoliko se ne budu podvrgli tom procesu, dodao je. 
 
Facebook je još u oktobru najavio da će proveravati oglašivače koji objavljuju "izborne" oglase, po definiciji koja važi u SAD, odnosno u kojima se direktno spominje neki kandidat, a objavljuju se pred održavanje izbora. 
 
Ovaj put kaže da će ići dalje i proveravati svakog oglašivača u čijim se porukama govori o važnim političkim "pitanjima" o kojima se u društvu "vode rasprave", navodi grupacija na blogu, istakavši da tako želi da "odgovori na uplitanje u izbore". 
 
Osim oglašivača, Facebook će jednakoj proveri podvrgnuti i sve koji upravljaju stranicama Facebooka "s većim brojem" pretplatnika, kako bi ograničio upotrebu lažnih naloga koji se koriste radi političke manipulacije.
 

Komentari 0

    Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Nauka i tehnologija