Državne milione bacili na logotip firme

Sportski centar "Milan Gale Muškatirović" (bivši "25. maj"), čiji se godišnji gubici mere u desetinama miliona dinara, platio je 2014. godine više od 23.000 evra za logotip, a od tada istoj firmi još nekoliko miliona dinara za grafički dizajn.
Ovaj iznos mnogo je veći od onog koji za dizajniranje logotipa traže poznate svetske firme za dizajn i u rangu je, na primer, sa iznosom od 33.000 dolara koliko je na vrhuncu svoje moći pre dvadeset godina američki energetski gigant "Enron" platio za logotip čuvenom umetniku i dizajneru stotina logotipa Polu Randu, piše Pištaljka.
 
Sportsko-rekreativno-poslovni centar "Milan Gale Muškatirović", kako glasi pun naziv ovog javnog preduzeća čiji je osnivač beogradska opština Stari grad, platio je firmi "View of New" vlasnika Bora Miševića u aprilu 2014. godine 2.722.500 dinara za kupovinu žiga i grafički dizajn, što je iznosilo tačno 23.494 evra.
 
Prethodno je rukovodstvo centra procenilo da kupovina žiga vredi i više – 2.800.000 dinara bez PDV-a, čak je u februaru iste godine doneta i odluka o dodeli ugovora firmi "View of New" u tom iznosu, ali je nabavka obustavljena u martu pošto je stiglo negativno mišljenje Uprave za javne nabavke. Uprava je procenila da se ne može primeniti pregovarački postupak bez objavljivanja poziva za podnošenje ponuda, na šta se centar pozvao zbog "zaštite isključivih prava" povezanih sa umetničkim razlozima.
 
Zanimljivo je da je rukovodstvo sportskog centra koristilo isti taj logotip i pre nego što ga je kupilo, između ostalog i na dokumentaciji u vezi sa ovom javnom nabavkom. 
 
Opširnije pročitajte na portalu Pištaljka.
 
Autor: Pištaljka
OBRATI PAŽNJU! Osvežili smo platformu sa muzičkim kanalima, a preko koje možete slušati i Radio 021. Preporučujemo vam novu kategoriju - LOUNGE, za baš dobar užitak i relax tokom dana. Vaš 021!
  • go

    05.05.2016 02:39
    vidi se
    ...na Pištaljci ko su učesnici. Evo opet su beše uzeli vlast u istoj opštini pa mogu sad besomučno nastaviti borbu sa Ujediniteljem. Ako ako, tako se bori za progres! "Teško Bogu sa nama kakvi smo"
  • Jogi Letač

    04.05.2016 23:24
    Ovde se može videti klasičan primer prelivanja državnog novca u privatne džepove. Zgodno je što je logo umetničko delo i može da se mućka sa cenom izrade istog. Nađem dobrog dizajnera sa kojim se dogovorim da on prođe na tenderu, dogovorim se koji je njegov deo, koji je moj, obojica smo "dobri" za dogovorenu sumu a državne pare su se našle u našim džepovima. Najbezobraznija stvar je što su oni već postojeći logo "kao" kupili, što znači da dizajner nije ništa ni radio.
  • Nervirach

    04.05.2016 23:15
    Graficki dizajneru, ocugledno ne frilenserises nego zivis od onoga sto su ti napricali u skoli. Za one neupucene. Tu najbolje prolazi donosilac posla. Dizajner dobija neku sicu. Ovako se radilo devedesetih, posle revolucije jedan zuti je bacio sapu, pokupio sve, cak i mrvice. Pretpostavljam da ovde glavni nije dao kome je trebalo.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija