Zapalio sopstveni automobil jer nije prošao tehnički pregled

Vozač iz Požege, čiji automobil "dačija" nije prošao tehnički pregled, iz revolta je polio vozilo benzinom i zapalio ga.
Zapalio sopstveni automobil jer nije prošao tehnički pregled
Foto: Pixabay (ilustracija)
Revoltirani vlasnik, koji nije dobio dozvolu o ispravnosti vozila, 500 metara pošto je sišao sa kontrolnog kanala, zaustavio je vozilo, polio ga benzinom i zapalio ga. Kako požar ne bi zahvatio prostorije tehničkog pregleda, vozilo je izgurano napolje. 
 
Hitnom intervencijom vatrogasaca ugašen je zapaljeni automobil, koji se nalazio u neposrednoj blizini benzinske pumpe i cisterne.
 
Prema nezvaničnim informacijama, ekipa hitne pomoći požeškog Doma zdravlja ukazala je pomoć jednom povređenom radniku tehničkog pregleda. Intervenisala je i policija, koja je sprečila fizički obračun između vlasnika objekta u kojem je smešten tehnički pregled i revoltiranog građanina.
 
Protiv njega će najverovatnije biti podneta krivična prijava za izazivanje opšte opasnosti, pa bi se mogao suočiti sa zatvorskom kaznom od šest meseci do pet godina i novčanom kaznom.
 
Podsetimo, od 1. jula su na snazi rigorozniji tehnički pregledi. Prema novom pravilniku, tehnički pregled putničkih automobila traje pola sata, teretnih vozila 45 minuta, a pod posebnom lupom su delovi koji ugrožavaju bezbednost. Ne toleriše se neispravni uređaj za zaustavljanje ili upravljanje, oštećeni pneumatici, pneumatici kod kojih je dubina gazećeg sloja manja od fabrički dozvoljene dubine označene TWI oznakama, dubinska korozija, neispravni svetlosno signalni uređaji, oštećena ili nečitljiva identifikaciona oznaka.
 
Možda i najveće polemike u javnosti izazvala je najava da nečisto vozilo neće moći da prođe tehnički pregled. Radnici na tehničkom pregledu moraju da vrate prljavo vozilo sa pregleda jer na osnovu fotografija inspektori saobraćajne policije utvrđuju da li je vozilo bilo čisto ili ne odnosno da li je kontolor mogao da vidi stanje, recimo, spona. To znači da vozila koja imaju naslage blata moraju prvo da idu u perionicu pa na tehnički pregled.
 
Takođe, treba znati i da je tolerancija na oštećenja vozila do pet odsto postojala i da to više ne važi. Kako poručuju stručnajci, toleriše se oštećenje koje ne utiče na bezbednost vozila.
 
Šta je još novo, možete pročitati OVDE
  • Milo

    25.07.2018 20:19
    Da
    Ovi stranacki sto su kupili auta na kredit pa sad vredjaju ove sto voze kako to oni kazu " krseve" pitacu kad vam vodja proda javna preduzeca gde cete tako Pametni da radite i za koje pare! Uvlakaci jedni i gmizavci !
  • Pa

    25.07.2018 18:09
    @kole
    Molim te ne vracaj se a pre nego pocnes da se hvalis zakonima neke zemnje u kojij zivis raspitaj se o njima do kraja pa ces shvatiti da su 100 puta rigorozniji od ovih nasih najvise da im neki pridoslica kao ti pravio haos po zemlji raspiraj se malo sta znaci osiguranje auta u inostranstvu i kakve su posledice ako pokusas da vozis neispravan auto ili napravis nezgodu sa takvim autom .Stvari o kojima ti pricas su samo administrativne olaksice oko papirologije i nemaju veze sa ispravnoscu auta .A tvoje pare i tvoje prisustvo u Srbini nisu ninome potrebni .Ostani tamo i glumi misa jel te tamo niko nista nepita .
  • Jogi Letač

    25.07.2018 13:56
    Osim što se traži tehnička ispravnost, što svakako podržavam, sada se traže i kojekakvi papiri, koji se nisu tražili XY godina što je glupost, trebali su to tražiti kod prve registracije a ne sada. Čuveni primer kuke za vuču: od uvođenja novih saobraćajnih dozvola za lake prikolice, za kuku ugrađenu na automobil nisu ništa tražili. Sada traže, nakon 7 godina. Gde ljudi da nađu orginalne papire?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Srbija