Potrošili 16.000 evra iz budžeta za lični marketing
"Bilten" je koštao 1.401.600 dinara, štampan je u aprilu i podeljen je svim domaćinstvima. U isto vreme, vlast je na više bilborda istakla rezultate svog rada u prethodne tri godine, za šta je platila 531.994 dinara.
Za štampanje "Biltena" raspisana je javna nabavka procenjena na oko dva miliona dinara sa PDV-om. Ponude su dostavile tri štamparije, jedna iz Inđije i dve iz Beograda, a odabrana je ponuda "Mehanografa-ju" iz Beograda od 1.401.600 dinara, koja je bila i najniža, piše "Blic".
Vlast je ovaj trošak obrazložila promocijom grada jer je Kikinda u martu, odlukom Vlade Srbije, dobila status grada, a do tada je bila opština. Međutim, opozicija smatra da sadržaj "Biltena" na 40 strana, u punom koloru, na masnom papiru sa tvrdim koricama i mnoštvom fotografija, jasno ukazuje da je reč o promociji vlasti i SNS.
- Ovakvo reklamiranje nema nikakve veze sa dobijanjem statusa grada, s obzirom na to da su "Bilten" i bilbordi osvanuli pred izbore 24. aprila. Osim toga, sadržaj pokazuje da je reč o samoreklamiranju vlasti, gradonačelnika i SNS. Ostalo je nepoznato koliko bilborda je plaćeno, jer nisam dobio odgovor na to pitanje - kaže Saša Homanov iz LSV, koji je kao odbornik u Skupštini grada tražio podatke o trošenju novca iz budžeta za reklamiranje na bilbordima.
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar