Kako pišu "Novosti", to je jedna od važnih promena koje je ovog meseca doneo novi red vožnje na Železničkoj stanici u Somboru, uz povećan broj polazaka za Novi Sad u oba pravca. Novina je i da putnici u vozovima od Sombora do Novog Sada više neće presedati u Vrbasu. Žitelji pozdravljaju izmene, a ono zbog čega negoduju, jeste ukidanje jutarnjih polazaka za Sombor iz Vrbasa, Kule, Sivca i Kljajićeva, kao i Odžaka, Bogojeva, Sonte i Prigrevice i večernjeg voza na liniji Sombor - Odžaci.
Na neelektrificiranoj pruzi od Sombora do Vrbasa saobraćale su, jedine u Srbiji, preostale tri garniture "makose", dizel-motornog voza proizvedenog u istoimenoj španskoj fabrici. Ovaj voz bio je omiljen među putnicima, koji su ga zvali "Lepa Brena". Dotrajalu "makosu", koja je bila u pogonu više od 30 godina, istisnuo je "rus", dvodelni putnički voz proizveden u ruskoj fabrici "Metrovagonmaš" i posebno dizajniran za "Železnice Srbije".
"'Makose' su otišle u penziju, a jedna od njih je u koliko-toliko ispravnom stanju zadržana u depou, za ne daj bože. Umesto njih, na našem terenu kruži sedam kompozicija 'rusa'", kaže rukovodilac za infrastrukturu Železničke stanice u Somboru Marko Kolar.
Kornel Keseg iz Telečke kod Sombora, vrsni poznavalac železnice, koji sebe opisuje kao vozoljubitelja, navodi da je "makosa" sa plavim tapacirungom bila najlepši i najudobniji voz u Srbiji.
"U ruskim vozovima, iako je prošlo svega dve-tri godine od njihovog uvođenja, sedišta su uflekana, a na garnituri se spolja ljušti farba. To pokazuje da kod nas nije razvijena svest da vozove treba čuvati", zaključuje Keseg.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 5
Boki
Novosadjan
Frf
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar