Vojvođanski gradovi mahom slabo reaguju na probleme građana

Samo 10 od 35 gradova u Vojvodini uspešno sprovodi komunalnu uslugu "Sistem 48", koja podrazumeva brzu reakciju nadležnih na prijavljene probleme građana u opštinama.
Kako je saopšteno sa sednice Pokrajinske vlade, koja je danas analizirala rad lokalnih samouprava u Vojvodini, pomenuti sistem nije opravdao svrhu svog postojanja, delom zato što građani nisu bili zainteresovani za ponuđene usluge. Međutim, razlozi su i tehničke prirode, "što postavlja pitanje odgovornosti lokalnih samouprava koje su za uvođenje ovog projekta dobile sredstva iz budžeta Pokrajine".
 
"Sistem 48" samo je jedna od usluga koje su pojedine opštine u Vojvodini odlučile da uvedu, a deo je takozvanog "Vojvođanskog standarda" koji je definisala Pokrajina, na osnovu standarda bitnih Nacionalnoj alijansi za lokalni ekonomski razvoj (NALED) i sertifikat koji ona izdaje. "Vojvođanski standard" podrazumeva i postojanje strategije razvoja za period 2014-2020. godine i Kancelarije za lokalni ekonomski razvoj (KLER).
 
Na sednici Pokrajinske vlade je konstatovano da su kancelarije za lokalni ekonomski razvoj organizovane u okviru opštinskih i gradskih uprava, uglavnom sa visokoobrazovanim kadrovima, pružile kvalitetniji rad u odnosu na prethodni period, što za rezultat ima veći broj pripremljenih i realizovanih projekata iz skoro svih oblasti.
 
U većini jedinica lokalne samouprave mesne kancelarije su umrežene i informatički povezane sa opštinskim upravama, što je dobar put približavanja elektronske lokalne administracije građanima svakog naseljenog mesta i preduslov efikasnom pružanju usluga građanima u mestu stanovanja, zaključak je iznet na osnovu materijala koji je pripremio Pokrajinski sekretarijat za lokalnu samoupravu.
  • Trla baba lan

    17.11.2017 02:37
    Neki bot prima platu da tu radi, a osim da vas zamajava kako će se nešto uraditi ili da napišu nismo nadležni, slaba vajda od servisa.Po meni reši se 2-3% slučajeva kažnjavanjem prekršioca, tj tamo gde lokalna kasa ili pojedinac iz vlasti ima koristi, a odgovornost prebaci na zviždača.Tamo gde se traži da lok. samouprava ima troškova, moša.
  • zvonce

    15.11.2017 15:29
    ko je čuo za ove servise? kako oni rade? gde su promovisani i kome?

    ovo je kao ona aplikacija koju je radila informatika sa dunavnetom za komunalne prijave, kome god sam pomenuo nikad čuo... a kada sam je probao, problemi nisu rešavani. ako već hoćete da implementirate ove stvari morate videti kome je namenjeno, ljude obavestiti i to mora da radi.
  • Zivan

    15.11.2017 14:44
    Ovaj NALED kao da je deo državne uprave...

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Info - Vojvodina

Kovinu 10 miliona dinara za nove pontone

Opština Kovin saopštila je da joj je Ministarstvo turizma i omladine dodelilo 10 miliona dinara za realizaciju projekta "Proširenje postojećeg pontona na Dunavcu za plovne objekte".