Obe prevodnice su dugi niz godina van funkcije. Na Šebešfoku je u planu motorizovanje pogona na prevodnici i ustavi, dok će se na prevodnici Bezdan zadržati ručni pogon.
Kada radovi budu završeni povećaće se nivo zaštite od poplava, stvoriće se uslovi za prelazak brodova iz Dunava u kanal Baja-Bezdan i obezbediće se puna operativna funkcija kanala. Ovim aktivnostima će se zaštiti prirodni rezervati, unaprediti ekonomija i turizam, naročito nautički.
Zbog velikog kulturno-istorijskog značaja ovi objekti su evidentirani kao nepokretnost pod prethodnom zaštitom, te se stoga sanacija i rekonstrukcija izvode po principu očuvanja prvobitnog izgleda.
Vrednost radova, koji su deo INTERREG - IPA programa prekogranične saradnje Mađarska – Srbija, iznosi skoro 3,5 miliona evra. Radovi srpske strane projekta se finansiraju iz sredstava JVP "Vode Vojvodine" i Fonda "Evropski poslovi" AP Vojvodine, a planirano je da budu gotovi do kraja 2019. godine.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 1
Vodni turista
Naših nautičkih turista ima izuzetno malo jer je sam po sebi nautičarski hobi skup za naše standarde. Oni koji se i vozaju imaju mali radijus kretanja.
Ako se priča o turizmu treba se ići na strance i otvoriti kanale HS DTD za strana plovila.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar