Za ovaj posao, Gradu neophodnom za modernizaciju i usaglašavanje saobraćajnog sistema sa EU standardima i potrebama Novosađana, FTN će dobiti 11,9 miliona dinara, a raditi zajedno sa firmom "Adomne", koja se bavi projektovanjem i inženjeringom.
Kako je 021 ranije pisao, ovo je prvi korak u nameri Grada da sredi saobraćajnu situaciju u Novom Sadu. Smart plan bi trebalo da da širu sliku o stanju saobraćajnica, korišćenju svih vidova saobraćaja, usaglašenosti sa EU standardima i inovacijama koje bi trebalo uvesti u saobraćajni sistem.
Težnja je da se u paket mera saobraćajne politike uključe "inovativne mere" kao što su informaciono-komunikacione tehnologije i "čista" vozila, podstakne manja upotreba automobila i definišu merljivi ciljevi za naredne godine. Grad planira da ažurira informacije koje već postoje o saobraćaju i navikama/potrebama građana i prilagodi ih onome što su trenutne potrebe - saobraćajna mreža, broj polazaka, upotreba raznih vidova prevoza itd.
Novosađani će biti anketirani radnim danima na Železničkoj stanici i pitani o svojim navikama kada su putovanja u pitanju, a biće anketirani i putnici na ulaznim i izlaznim pravcima Novog Sada. Istraživači će brojati putnička vozila i bicikliste na raskrsnicama Rumenačka - Kornelija Stankovića, Futoška - Cara Dušana, Novosadskog sajma - Hajduk Veljkova, Bulevar oslobođenja - Maksima Gorkog i na još nekoliko ključnih raskrsnica. Biciklisti će se brojati i na mostovima.
Na svim linijama GSP brojaće se putnici, sa akcentom na liniji broj 3, a u okviru zadatka istraživaće se i parkiranje u gradu. Korisnici parkirališta biće anketirani, parking mesta prebrojana i analizirana, a meriće se i vreme pešačenja od parking mesta do odredišta.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 5
Dejan
Tomislav
Nikola
Što se tiče automobila, svaki dan vidimo koliko automobilizacija grada i loša regulacija saobraćaja negativno utiču na saobraćaj. Delom razumem ljude koji zbog komfora i lošeg javnog prevoza koriste automobil, ali takav koncept saobraćaja nije održiv u gradu kakav je Novi Sad (zapravo, nije uopšte održiv u srednjim i većim gradovima).
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar