Građani će ocenjivati rad Gradske čistoće

Novim izmenama i dopunama Odluke o održavanju čistoće u Novom Sadu predviđeno je da građani jednom godišnje daju svoj sud o uslugama koje pruža Gradska čistoća.
Građani će ocenjivati rad Gradske čistoće
Foto: 021.rs
Ovaj predlog će se naći pred gradskim odbornicima na sednici koja je zakazana za petak, 13. april. Predlogom se predviđa dodavanje člana 18a u Odluku o održavanju čistoće, po kojem je Gradska čistoća dužna da jednom godišnje sprovede postupak "izjašnjavanja korisnika o kvalitetu pružanja komunalnih usluga".
 
Nije jasno definisano da li će građani imati ponuđene opcije za izjašnjavanje ili će pak svoja razmatranja slati na adresu "Čistoće", ali bi ovo preduzeće trebalo da poziv na izjašnjavanje objavi na svom sajtu. Građani će imati 15 dana da se izjasne o radu Gradske čistoće.
 
"Ukoliko su rezultati izjašnjavanja korisnika takvi da većina korisnika nije zadovoljna pruženom komunalnom uslugom preduzeća, Gradska uprava preispituje rad preduzeća, sačinjava analizu sa predlogom mera za otklanjanje nedostataka navedenih u izjašnjavanju korisnika i dostavlja je Gradskom veću. Gradsko veće, nakon razmatranja analize i predloženih mera donosi akt kojim nalaže preduzeću da otkloni nedostatke koji su navedeni u izjašnjavanju korisnika, u roku koji ne može da bude duži od 90 dana", stoji u predlogu izmena Odluke o održavanju čistoće.
 
Međutim, za Gradsku čistoću ova odluka ne predstavlja značajnu novinu s obzirom na to da oni već sada nude dve ankete na svom sajtu - jedna se odnosi na fizička, a druga na pravna lica. Građani mogu potpuno anonimno da ocene pružanje usluga kao što su kvalitet učestalosti i načina pražnjena kontejnera, čistoća javnih površina, uklanjanje divljih deponija i slično.
 
Iako imaju ovu opciju, nije mnogo Novosađana iskoristilo priliku da da svoj sud o radu preduzeća, a sudeći po trenutnom stanju građani su najmanje zadovoljni čistoćom dela grada u kom stanuju, kao i saradnjom "Čistoće" sa mesnom zajednicom po pitanju uklanjanja krupnog otpada. 
 
Podsetimo i da je 021.rs pre dve godine naručio istraživanje o uslugama Gradske čistoće. Istraživanje je sprovela Ninamedija, a 53 odsto Novosađana je reklo da je zadovoljno uslugama ovog preduzeća. Na skali od 1 do 5, prosečna ocena zadovoljstva uslugama je bila 3,32. Više o tome OVDE.
 
Dodajmo i da je opcija izjašnjavanja o kvalitetu usluga koje pruža određeno komunalno preduzeće deo izmena Zakona o komunalnim delatnostima, koje su ranije usvojene. Po ovim izmenama, građani dobijaju priliku da iskažu svoje (ne)zadovoljstvo uslugama koje su u obavezi da plate. 
  • Laki

    11.04.2018 18:30
    Buka posle ponoci
    Ja bi sam voleo da ne prazne kontejnere tako glasno posle 22h. Bezbroj puta su me probudili - a ja taman zaspao.
  • g

    11.04.2018 15:47
    svaka cast radnicima cistoce
    U Bloku 8 u Petrovaradinu je potrebna hitna zamena kontejnera,
    eh, kad bi i ostala JP radila kao Cistoca...
  • Jasusi

    11.04.2018 10:30
    Gradjanin
    Rukovodstvo I radnici gradske cistoce su takodje gradjani ! Mislim da ce oni sami sebe I sopstveni rad oceniti jednom godisnje sa, odlicnom ocenom ,bez obzira na realnost !

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Novi Sad - Vesti