Holivudu je Rotten Tomatoes kriv za neuspeh filmova

Kada je reč o holivudskim filmovima, ovogodišnja letnja sezona pokazala se kao totalni promašaj.
Holivud, međutim, za to ne krivi Netfliks, Amazon ili sopstvena ostvarenja, već popularan sajt za recenziju filmova Rotten Tomatoes, piše B92.
 
Ovogodišnja zarada od 3.8 milijardi dolara u letnjem periodu za 15 odsto je niža u odnosu na isti peirod pethodne godine, a statistički podaci pokazali su da je reč o najgoroj sezoni u poslednjih 20 godina, prenosi Njuzer. 
 
Ipak, pojedini izvršni direktori upiru prstom u sajt Rotten Tomatoes, tvrdeći da loš rezultat na "skali svežine" sajta odvraća publiku od gledanja filmova. 
 
"Uništavaju nam biznis", kaže režiser Herkulesa Bret Ratner. 
 
Broj jedinstvenih posetilaca sajta u poslednjih godinu dana porastao je za 32 odsto, a holivudski studiji pokušavaju da pronađu način da se izbore sa ovim fenomenom. 
 
Nedavno istraživanje pokazalo je da bi se sedam od 10 ljudi premišljalo u vezi sa time da li će pogledati film ukoliko je na sajtu ostvario manji rezultat od 25 odsto. 
 
Ipak, jedan studio možda ima rešenje. July Sony zabranio je kritičarima da objavljuju recenzije u vezi "Emoji Movie" pre premijere ovo animiranog filma. 
 
Film je tako u prvoj nedelji prikazivanja zaradio 24.5 miliona, uprkos negativnim kritikama u medijima i oceni od samo osam odsto na skali svežine na sajtu Rotten Tomatoes.
  • /

    10.09.2017 16:55
    /
    sta bi rekli tek za malog budu ili onaj o cg sireni
  • filmolg

    10.09.2017 12:53
    Jedini problem je u tome sto ovi iz holivuda misle da su filmski gledaoci retardirani idioti pa su im i filmovi upravo takvi.
  • Kritičar

    10.09.2017 11:56
    "Broj jedinstvenih posetilaca sajta u poslednjih godinu dana porastao je za 32 odsto, a holivudski studiji pokušavaju da pronađu način da se izbore sa ovim fenomenom."

    Možda da probaju da naprave bolje filmove?!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna

Ostalo iz kategorije Zabava - Film

Kolika je bila gledanost Oskara?

Od potvrđenog uspeha "Openhajmera" do muzičkih nastupa iz filma "Barbi", ceremonija dodele Oskara je treću godinu zaredom zabeležila povećanu publiku, sa oko 20 miliona gledalaca.