Trikovi za bolju internet komunikaciju
1. Potvrdite prijem
Ovo se može činiti kao gubljenje energije, i nije uvek potrebno. Ipak, ako neko organizuje sastanak ili vas poziva na posao, testiranje za posao i slično, pošaljite brzu potvrdu. U suprotnom, druga strana može da mislli da je nešto ostalo nerešeno.
2. Izbacite makar jednu reč
Pre nego što kliknete dugme "Send", prođite još jednom kroz mejl i izbacite makar jednu reč. Tražite rečce, poštapalice, uvek ih možete izbaciti. Rešite se suvišnih reči koje deluju prilično rogobatno (kao što se u ovoj rečenici može izbaciti reč „prilično“).
3. Uprostite svoj potpis
Dugi potpis nije neophodan osim ako niste akademik i morate da potvrdite svoju stručnost. Neka bude kratak i jednostavan, tako da primalac može brzo da nađe vaš broj telefona i adresu.
4. Pređite na stvar
Ako pravite dug uvod, slobodno ga izbacite. Nemojte reći „Znam da ste zauzeti, ali…“, umesto toga samo zaronite i pomozite zauzetoj osobi da razume poruku. Često se dešava da mejlovi imaju predugačak uvod,i to „razvodnjava“ celu priču. Kratki, koncizni melovi lakši su i „svarljiviji“ i što je najbitnije, daju dobre rezultate.
5. Izbegavajte žargon
Stručnjaci savetuju da žargon treba izbegavati, bilo u pisanoj bilo u usmenoj formi. Cilj je da nas svi razumeju, da na jednostavan način izrazimo ono što mislimo. Držite se jednostavnosti.
6. Ne dužite
Ne zaboravite kako ljudi čitaju mejlove – skeniraju i nestrpljivo idu mišem gore–dole. Ako stavljate previše informacija na kraj, samo ćete otežati to skeniranje i oduzećete nekome vreme. Dakle, skratite, pogotovo na kraju, potpišite se i pošaljite.
Autor: Bizlife
Komentari 0
Nema komentara na izabrani dokument. Budite prvi koji će postaviti komentar.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar