Bez obzira što je ovakav vid prevoza slobodniji i jednostavniji od uključivanja u gužve i javnog prevoza, ležerna vožnja će biti ograničena u sedmicama koje su pred nama.
Potez od lokalnih biciklističkih lobista kritikovan kao "saobraćajni populizam" podrazumeva zabranu biciklistima da voze kroz najpoznatije pešačke zove od 10 do 17 časova, a kao obrazloženje navedeno je da su opasni za turiste.
Zabrana bi trebalo da stupi na snagu od 1. maja, a ograničiće pristup biciklistima oko Vjenceslavovog trga, po Starom gradu, kao i u Karlovoj ulici koja vodi do 600-godišnjeg Karlovog mosta, kao i po starom jevrejskom naselju Josefov.
Probiciklističke grupe poručuju kako će ih ovaj potez dodatno obeshrabriti i naglašavaju da je Prag već sada grad sa znatno manje biciklista nego druge evropske metropole.
Ipak, zakonodavci su neumoljivi i poručuju da nisu protiv biciklista, već da je problem nedostatak prostora i da su sličan pristup zauzeli i neki drugi gradovi poput Kopenhagena.
"U pešačkoj zoni prednost bi trebalo da imaju pešaci, a ne biciklisti. Svaki dan postoji konflikt između ove dve grupe učesnika u saobraćaju. To je srž problema", rekao je gradonačelnik Oldrih Lomecki, gradonačelnik Praga 1.
OGLASI RADNO MESTO! Ukoliko imate potrebu za radnom snagom nudimo vam mogućnost da na jednostavan način oglasite poziciju za posao.
Radno mesto možete oglasiti u odeljku Oglasi za posao ili jednostavno klikom na ovu poruku.
Komentari 4
/
ali zmaj jovina je zbog stolova i sirine zakrcena ljudima kao i u pragu pa se opet vozikate biciklovima po njoj
Biciklista
Kako god da je ja izbegavam tuda uopšte da pokušavam da prolazim...
gari
A što se Praga tiče, njihove ulice su prepune turista, nije mi jasno kako bi neko tuda opušteno vozio bajs.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar