Ovako napisan tekst je bukvalno u korelaciji sa onim sto nasa nakaradna vlast radi i prica. Da, postoje problemi narocito sa mostovima ali takodje bi bilo lepo spomenuti da je vecina Nemackih autoputeva u poslednjih 10 godina dobila trecu a često i cetvrtu traku, rupe vala nigde nema a i gradilista su realno svuda. Prohodnost danas je bolja nego pre koju godinu ali saobracaj je ogroman i svako gradilište pravi zastoj. Neki ko nikad nije prosao nemackim autoputem lako bi mogao da kaze pa to je isto a mozda i gore nego kod nas. NIJE! Napomenuli ste da su putevi besplatni, hiljade i hiljade kilometara, svako selo ima autoput. Savetujem svima bar da mape otvore pa da vide kako to izgleda ako nisu imali prilike da vide. Da su im cene puteva kao kod nas garantujem da bi stotine milijardi eura prihoda imali. Ne relativizujte nasu bedu molim vas.
Ova vest me podseća na naše autoputeve koji su nas papreno koštali u izgradnji a još više će koštati u održavanju jer nemaju ekonomsku isplativost svi,sem koridora A1.Umesto spomenika genijalnosti uskoro će biti spomenici narcisoidnosti njihovih stvaralaca.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Polovina nemačkih auto-puteva ima oštećenja, a nema novca za obnovu
Autor: Hina
Život
•05.10.2025.
•05:42
Komentari 5
Simbad
Prolaznik
debeli šef
Predrag
Peki
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H