@Pobogu Vozač moze da se kreće 10- 15 minuta u spoljnoj traci i spoljnoj i unutrašnjoj, to nije zabranjeno, ali je zabranjeno ne preopustiti vozilo koje ima prednost (vozilo sa desne strane) i trebali bi to da znate,ako ste vozac.
U tome i jeste stvar da saobraćaj IDE a ne da stoji. Da je saobraćaj BEZBEDAN a ne da ko moj kolega za svaki slučaj uvek ide spoljnom trakom da bi imao prednost !?!?!?! Ako je po tebi bolje da se u kružnom toku sečemo, okrećemo, "snalazimo", iskačemo i slično onda j.bi ga.
Istina, time i pravo i levo i nazad ide u jednu, levu traku, ali zahvaljujuci tome sto niko ne koci i ne sece nikom ako iz desne svi izlaze na prvom, ona klizi potpuno bez ikakvog zaustavljanja i nema nikakvog cekanja, i time je efikasnije i brze, iako se ne deli na dve. Da ne govorimo sto se time izbegava bilo kakvo ukrstanje puta i mogucnost sudara. Hajde razmisli malo.
Postoje dva faktora: koliko traka ima unutar kružnog toka, i šta kaže znak na ulasku u kružni tok.
Ako ne grešim, ako znak ima samo jednu belu strelicu, onda se svaka traka koristi za kretanje pravo. Neograničeno dugo. Znači, i krajnja desna služi za putovanje. Po mom mišljenju ne treba tako, ali tako je.
Postoji druga varijanta, koju sam video recimo u Podgorici. Znak ima više strelica, i ukazuje da je desna traka za prvo skretanje tj isključenje, a leva/leve, tranzitne.
Dok je u gužvi problem kod prve da levi imaju problem da se prestroje desno i izađu, kod druge je problem onima koji su tek ušli da se prebace u tranzitnu.
Ja sam u potpunom soku koliko ljudi ovo jednostavno pravilo ne moze da razume. I broj minusa na tvoj komentar to potvrdjuje. I dalje se ko da sam mala cudim ljudskoj gluposti. Jedino mi nije jasno zasto se ovo ne napravi kao pravilo tj zakon. Tzv turbo tok u Fuskogorskoj je digao asfalt u pregradama da bi upravo ovo jednostavno pravilo postigao. S ovim pravilom bi svi kruzni tokovi bili turbo. Kako vam nije jasno, daj nek se oglasi neko sa svojim argumentom?
Ja samo nabijem gas do panja, uključim brisače, duga svetla i sva 4 zmigavca, počnem da vrištim i prođem kroz kružni tok svaki put bez ikakvih problema... zamislite samo lobanju sa vozačkom kojoj je potrebno objašnjavati u 2025. godini kako se koristi kružni tok!?
@Pobogu
Ako se tako radi kompletan saobraćaj koji ide PRAVO, LEVO I NAZAD se gura u jednu traku i to onu najkraću unutrašnju. Kružni tok služi da bi se optimizovao protok saobraćaja kroz raskrsnicu a ne da spreči sečenje trake samo onima koji skreću desno i stvori još veći saobraćajni kolaps. A svakako već kružni tok smanjuje broj tačaka dodira pravaca u poređenju sa regularnom raskrsnicom.
О, не. После претходног чланка је настао хаос у граду. Ми немамо тротрачне. У двотрачним се маните престројавања и идите из унутрашње у леву да они који иду на први излаз десно не морају да чекају да се ваш свет изврти! Срећем оне што се престроје из унутрашње у спољну, искључе се у десну и онда брже боље враћају у леву. Јер су гледали неки видео! Друга ствар, што неко рече - у кружном току је једно правило - пропуштај све! И не гурај се, питање је секунди. Где журите?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO: Kako voziti u kružnom toku s više traka?
Autor: Revijahak.hr
Život
•26.10.2025.
•23:14
Komentari 14
Mary Poppins
Mary Poppins
Darinjo
Pobogu
/
srbin bi stalno da preskace red
@Baš pobogu
Mirko
Ako ne grešim, ako znak ima samo jednu belu strelicu, onda se svaka traka koristi za kretanje pravo. Neograničeno dugo. Znači, i krajnja desna služi za putovanje. Po mom mišljenju ne treba tako, ali tako je.
Postoji druga varijanta, koju sam video recimo u Podgorici. Znak ima više strelica, i ukazuje da je desna traka za prvo skretanje tj isključenje, a leva/leve, tranzitne.
Dok je u gužvi problem kod prve da levi imaju problem da se prestroje desno i izađu, kod druge je problem onima koji su tek ušli da se prebace u tranzitnu.
@Pobogu
Realista
Baš pobogu
Ako se tako radi kompletan saobraćaj koji ide PRAVO, LEVO I NAZAD se gura u jednu traku i to onu najkraću unutrašnju. Kružni tok služi da bi se optimizovao protok saobraćaja kroz raskrsnicu a ne da spreči sečenje trake samo onima koji skreću desno i stvori još veći saobraćajni kolaps. A svakako već kružni tok smanjuje broj tačaka dodira pravaca u poređenju sa regularnom raskrsnicom.
новосађан
Унутрашњу траку избегавају,чим их видим да 500м од кружног се престроје знам шта ме чека!
Pobogu
1. iz prve trake SAMO DESNO
2. iz druge trake PRAVO, LEVO I NAZAD
Ako se ovako radi nije moguće da jedno drugima sečemo trake i sva skretanja prolaze kao da voziš pravo bez raskrsnice.
Mihajlo
Slucaj
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H