Autor: BBC News na srpskom

BBC
11.06.2019.
08:24 > 09:13
Među hitove beogradske kolekcije proleće/leto 2019. - pored kiše, saobraćajne gužve i serije Černobilj - sigurno spadaju i električni trotineti.
  • Mare

    27.08.2019 11:18
    Kad bi ljudi znali samo, koliko je bajk, tj el trotinet dobra stvar, pa niiiikada nebi isli kolima. Zamisli pokisnes malo, ili ti nosic se smrzne..
  • Glupan Tupavić

    12.06.2019 09:05
    Ovo je Srbija
    Kad se setim samo, koliko je identičnih dijaloga bilo u vrme kada su uvođeni mobilni telefoni, prve "cigle".
    Najzastupljeniji stav je bio - "Čemu sve to?". Javljao se u radio emisiju ;ovek sa autoputa NS-BG, mobilnim.
    Drvlje i kamenje na njega.
    Jer, tada su psole "Dinastije" mnogi imali ku'ne radio telefone, [u[te'e, a mobilni je bio mislena imenica.
    Jednako je danas sa trotinetom, skuterom po stranjski.
    Ko danas može izdvojiti 450 evra za trotinet?
    Ve'ina roblja, upravo ti kojima je potreban, ne može.
    Realna vrednost mu je oko 100 evra.
    I ima da s enađe na Ebay-u za 100$.
    Međutim, dodaj na to proračunatu alavost države, uputstva koja dobijaju carinici,
    zahebavanje sa koje god hoćeš strane.
    Kako bi se sprečila nabavka.
    Jer, neko je planirao da ta nabavka ide preko njega i da platiš 700 evra.
    Kad si rob, ne možeš dići glavu nikako, ne daju ti.
    Za to vreme, Hrvati proizvode u privatnoj formi u Slavoniji, električni auto.
    Nije bitno koliko komada, s kime sarađuju - proizvodnja ide.

    Samo na primeru električnog skutera, vidimo koliko je trula država.
    Umesto da u dogovoru s abankama, minimalnim kamatama i uvozom na desetine hiljada komada Xiaomi- ja na primer, od naših velikih prijatelja - odobrovolji szanovništva i da svima bude dobro...
    Ali šta ja znam.
    Ja sam glup.
    Nemam fakultetsku diplomu.
    Uvek mi je bilo preče sve, od kupovine diplome.
    Zato su ti stručnjaci, d anma objasne da navedeno nije moguće realizovati.
    Ugrožavamo druge velike prijatelje - Fiat
  • I

    12.06.2019 08:03
    Prednosti
    Osim toga da lakše uđe u bus, ne vidim prednosti u odnosu na bajs. A bicikl ne troši struju (tj. ne zagađuje), može po kiši, itd.
  • ns

    11.06.2019 21:37
    Ma vozite sta god samo da nisu kola. Toliko je grad zakrcen saobracajem jer prosto mora se voziti auto. A laz je da svi moraju ici kolima. bas kada sam sedeo i cekao bus na bulevaru gledam, u 90% slucajeva jedna osoba se vozi u automobilu. Guzve su nesnosne, i to ne samo u centru, svuda, gde god se okrenes frka nervoza. Vecina ljudi bi opusteno do posla i nazad mogla da nadje neki alternativni prevoz. Taman bi se malo povelo racuna o bciklistickim stazama jer bi ljudi poceli da ih i koriste.
  • Brus Vilis

    11.06.2019 20:56
    Eto novog subjekta za mržnju Novosadjana.
  • -J-

    11.06.2019 19:24
    @Ziloti
    Zašto ne šetate po kolovozu kao po biciklističkoj?!!!
    Pešak je dužan da pogleda levo i desno pre nego što zakorači na kolovoz kao i na biciklističku. To će, presvega uraditi zbog sebe ako ima i malo rezuma.
    Vozim brzo bicikli i naravno usporavam kad moram. Ali užasno me nerviraju pešaci koji se uopšte ne sete da pogledaju da li možda ide bicikli na biciklističkoj stazi. Takve se trudim da malo i zakačim kada PROJURIM pored nji. Možda se trgnu da razmisle da sledeći put može i motor da naiđe.
    Ja zaista ne idem biciklom da bi vozio brzinom pešaka zbog njihove ne kulture i "logike" hvatanja tojaša...
  • /

    11.06.2019 19:19
    /
    da krenemo sa onom biciklistima ogavnom stavkom-prsluk i kaciga
  • Rade

    11.06.2019 17:00
    E sad napisite zasto zabranjuju te trotinete u parizu pa ce te shvatiti da imaju i losu stranu kada sw voze na pesackim stazama .
  • Silver

    11.06.2019 14:56
    Bicikleto .......stize se svuda ko sa sa ostalim prevozom,juce me na keju kod mosta slobode zaustavise dvoje starijih ljudi i na francusko-engleskom pitaju gde je centar gradai kako doci do njega,odusevili su me jer imaju preko 60 godina i voze bicikle ko zna odakle i ko zna dokle.......
  • Sir oliver

    11.06.2019 14:56
    Eto resenja za gradski prevoz , fenomenalno
  • Silver

    11.06.2019 14:48
    bajk staza
    Da svi postujemo pravila ondak nebi bilo pesaka na bajk stazama biciklista na voking stazama,a za semafore sta reci i pesaci stoje na bajk stazi i prelaze na drugu stranu istom,pogotovo oni sto nabiju slusalice u glavu pa se zanesu i eto belaja.Kej pogotovo je opasan od kraja do kraja svega ima pa sad vidite koje u pravu i ko nije......
  • Marko

    11.06.2019 14:40
    Ja ne mogu da verujem da hejtujete ovo.... Mislim da je u pitanju neki mačo kompleks, šta li.... Dakle, imamo prevozno sredstvo koje je malo, lako se prenosi, ne zagađuje, vrlo je praktično i kada se sve sabere jeftino....
    Kakvi su vam to argumenti: "ovo je za lenje".... ako idem na posao nekih 5km i 5 km nazad, malo mi je daleko da pešačim, hoću samo da stignem što je brže i jednostavnije moguće a ovo mi omogućava upravo to.... Ako vam se ne sviđa nemojte koristiti... Ali nigde ne vidim da se osuđuju vozači automobila da su "manijaci koji jure" i ostalo... Samo biciklisti i evo sada i ovo....
    PS nemam ovu napravu...
    PPS vrlo rado bih je nabavio i koristio.
  • Sofronije

    11.06.2019 13:57
    Reci da nije
    Osnova popularnosti trotineta leži u dve stvari.

    1. Ne mogu ti ga ukrasti, naročito ako je sklopivi, uvek si sa njim.

    2. Putuješ na visini od 15cm i mogućnosti povreda su veoma male, naročito ako nisi manijak.

    Biti manijak.... to su ljudi koji tokom čitavog života ne umeju da ocene vreme potrebno da negde stignu i u koje vreme da pođu.
    Pošto polaze u poslednjem trenutku, a mesto na koje putuju je od životne važnostim
    jer sprečavaju nuklearnu katastrofu....

    Onda lete, bez obzira koje je sredstvo u pitanju.

    Tablica, jednokratna registracija je potrebna samo iz jednog razloga.
    Kada na primer biciklista nekom pređe preko noge i slomi mu kosti stopala,
    pogledom na tablicu vi znate koga da tužite. Vlasnika bicikla.
    Inače, on odjezdi smejući vam se u lice.
    Nećemo o tome, ako naleti na Vaše dete, što dovede do kome u najgorem slučaju.
  • dule

    11.06.2019 13:45
    malo 11.06.2019 • 10:31
    cudna mi cuda
    Odrasli ljudi su otkrili prevozno sredstvo koje ne trosi gorivo pre 3 meseca, vau. Bicikl odavno postoji, ne ide na struju vec na salo, jos manje zagadjuje vazduh...



    Ja kad sednem na bajs znojav sam posle 3 minuta. Ako idem na reku, u kupovinu ili samo u vožnju to mi uopšte ne smeta. ali na posao neću to sebi i drugima da pričinjavam.
  • Starost

    11.06.2019 13:38
    Nema sumnje da se može lako, jeftino i brzo prevoziti.

    Samo.... šta ćemo sa nogama?

    Dobrodo[li u dijabetes i još po neku bolest savremenog društva.

    Živećete brže, jednostavnije.... i kraće.
  • Ziloti

    11.06.2019 13:26
    Biciklistički
    Vidim da u ovom nekada gradu biciklisti misle da su uhvatili boga za tojaše, jer su otkrili nesumnjive prednosti okretanja pedala. Sa svojih visina ni na pamet im ne pada da uspore pred semaforima, bus stajalištima, a kamoli da shvate da pešaci svuda, ali svuda, imaju prednost.
    S tih oblaka teško je onda shvatiti da je ovaj elektrotinet odlično prevozno sredstvo za prekarijat kom je dosta dušegupki Gsp-a, a na poslu nemaju tuševe, saune i spa odeljenja. Teško je staviti se u tuđu kožu, pa nam je tako kako je.
  • Stefan

    11.06.2019 11:58
    Dosada sam hejtovao one koi voze skuterčiće prckavce of 50 kubika, ali ovi trotineti su pobednici u stupidarijama. :)
    Koliko ja kapiram, namenjeni su ljudima koji su isuviše lenji da hodaju a bicikla im je, šta out? Glupost neopevana!
  • Dejan

    11.06.2019 11:49
    Cccc
    Ovo je idealno za fensi lovarne snobove koji zive na 5-10 spratu, znaju za lift i taxi kao prevozno sredstvo i sad evo ovo cudo jer je skupo a ne treba naprezati to malo atrofiranih misica i to malo mozga !!
  • @ Piško

    11.06.2019 11:48
    Najveći problem ovih trotineta je što du potpuno nečujni. Uopšte ih ne čuješ kada su iza tebe, pored tebe samo projure velikom brzinom. Da si slučajno kao pešak na trotoaru napravio nagli pokret levo ili desno, ladno bi te pokupio. A upravo mala deca su sklona naglim pokretima i nepredvidivom kretanju. Ovi što voze ove električne trotinete vole da ih voze izuzetno brzo. Prvi koji me bude mogao zakačiti će dobiti pesnicom u leđa. Ako bude hteo da se bije, nemam problem sa time. Sa mojih 2,01cm visine i 126kg težine ugaziću kao pile. Kada se neko kreće biciklom po trotoaru to je druga stvar. Nikada ne jure a pošto na biciklu stalno nešto klopara, cvili, škripi čuje se kada ti nailazi sa leđe.
  • Aleksandar

    11.06.2019 11:06
    Kreće snobizam tipa ko ima skuplji trotinet!
  • Jovana

    11.06.2019 11:06
    po biciklistickoj
    Ja ne vidim nikakav problem da se voze po biciklistickoj stazi, i biciklisi mogu da se krecu brzinom od 25km/h kao i ovo cudo, i po trotoaru i po kolovozu je mnogo nebezbednije. Koliko videh u gradu ljudi ih i voze po biciklistickim stazama, slaba vam je filozofija. A ovima zivotomrscima sto im sve smeta poruka nek gledaju malo svoja posla i levo desno kad idu preko biciklisticke staze...
  • dzo

    11.06.2019 10:33
    Sve sto ima motor MORA da ima tablice a sve sto ima tablice treba tehnicki pregled, jbg.
  • malo

    11.06.2019 10:31
    cudna mi cuda
    Odrasli ljudi su otkrili prevozno sredstvo koje ne trosi gorivo pre 3 meseca, vau. Bicikl odavno postoji, ne ide na struju vec na salo, jos manje zagadjuje vazduh...
  • Birokratomat

    11.06.2019 10:30
    Ne bi me čudilo da se uvedu takse za trotinet. Na primer, svako ko ima dimnjak da plaća trotinetsku taksu. Ko ima dimnjak? Svako ko plaća dimničarinu!
  • Piško

    11.06.2019 10:14
    ...
    Potpuno podržavam svaki neautomobilski oblik prevoza i raduje me što razmišljamo u tom pravcu, ali, pobogu - poslednje što treba ovakvoj saobraćajnoj kulturi su ljudi na električnim trotinetima. Ja se molim svaki dan i sveće palim da ostanete živi i zdravi.
  • /

    11.06.2019 10:06
    /
    samo sam cekao da vas pocne mrziti da verglate pedale
  • Joca

    11.06.2019 09:48
    drzava nema strategiju
    Ovo je dokaz da je drzava nespremna i da nema saobracajnu strategiju. Da nije tako drzava bi uvela subvenciju na ova vozila gradjanima i organizovala uvoz uz dotaciju jer je to naj jeftiniji nacin da se saobracaj rastereti. Moze u to da se ukljuci i lokalna samouprava sa sponzorima a za uzvrat da trotineti nose njihove reklame. Sada imamo situaciju u kojoj manjka propis a pojedinci svercom ubiraju kajmak na ovim vozilima. Zasto je tako pitajte odgovorne.
  • EvoOvako

    11.06.2019 09:25
    Super
    Je stvar.
    Treba ga urediti zakonima, ne samo kod nas.
    Solidan elektro trotinet sa rezervnom baterijom koja mu omogućuje dobru kilometražu (do 50 km) ošta 400 do 500 evra.
    Ima slabijih varijanti koje koštaju malo više od sto evra, ali ima i mrcina koje lete preko 80 km/h i imaju autonomiju kretanja preko sto km. Toliko i koštaju - kao auto.
    Sve u svemu super stvar.
    Naravno, očekujemo da će se naći budale koje će i to zloupotrebljavati, uništavati, druge ugrožavati... Da toga ima svuda svetu i to stoji, ali isto tako stoji da države rade svoj posao, ali ne i naša.Na žalost
  • Ljubitelj

    11.06.2019 09:13
    Znam vlast ko zlu paru
    Ne sumnjam da će srpska vlast ustanoviti registraciju električnog trotineta svake godine,
    i dobre namete na to.
    Ma, prvi u svetu ima to da urade.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna