Autor: BBC News na srpskom

BBC
22.10.2019.
15:37 > 16:00
Nekim korisnicima je nedavno stigla opomena da plate račune za mobilne telefone ili će im biti isključena usluga. Neki tvrde da su račune platili, Telekom tvrdi suprotno, a ko je u pravu?
  • Radoslav

    13.01.2021 16:10
    Debili firme
    Kako vas kao firmu Telekom nije sramota?predao sam zahtev za prebacivanje fiksnog broja telefona u mestu Djurdjevo sa jedne ulice na drugu ulicu isti broj samo druga kuca I druga lokacija predao sam zahtev pismenim putem jos 04.11 2020g, za prenos broja I do dan danas niste mi prebacili broj mog fiksnog telefona.kakvi su to debili? od montera sto rade tu u telekomu? Stvarno neznam?Ali trebada vas je sramota sve vas I generalnog direktora I pomocnog direktora I menadzere I sve vas da vas je sramota kao firmu?TU, STO radiate! sramota?! EVO sad CE BITI 04.02.2021g,tacno 3,meseca kako CEKAM prebacivanje linije? SRAM DA vas Bude SVE u Telekomu?! Zasto TOLIKO DUGO?! JOS CEMO I sud voditi! Zasto mi NE prebacujete vise MOJU liniju u Djurdjevu?! EVO sad CE I treci MESEC kako CEKAM da mi prebacite broj sa ulice Nikole Tesle 40,u Djurdjevo na ulicu SOLUNSKIH DOBROVOLJACA BR 56/A u Djurdjevu? Sram da vas Bude vise?!KAO firmu Telekom I sve vas?! STA je vise sa brojem 021 29 38 515?sta je sa Tim brojem?! Zasto mi GA NE prebacujete vise? CEKAM od 04.11.2020godine?
  • Vera

    08.09.2020 21:23
    Telekom Prevare
    od 1972 godine redovno placeni racuni i sad Telekom sa svojim lazima da nas sramoti ,laze i otima posteno zaradjen novac za lazne dugove ?! Ne nece moci .
    Ministre Mali pokazite nam da nismo drzava banana i da pomoc koju ste nam dali nije posteno da dajemo za lazne dugove Telekomu .
    29 septembra 2019 sam uplatila akontaciju od rsd 3500- i vise puta informisala Telekom i poslala nalog Komercijalne banke ,gde imama racun ali ne vredi ..

    Danas 8.9.2020 na racunu mi prete da platim dug .od rsd 2600 ..Liniju nisu ukinuli ..TELEKOMU UCINI MI USLUGU UKINI LINIJU SA FIRMOM LOPOVA NECU VISE DA IMAM NISTA ...


  • mima

    25.08.2020 20:01
    mts
    fiksni telefon mi je iskljucen u avgustu 2020 zbog neplacenog novembarskog racuna 2019 a iskljucen je bez bilo kakve opomene-mislim da ce nadrljati jer ja imam dokaz o placenom tom racunu-bezobrazluk
  • jana

    18.08.2020 10:43
    jakić
    Fiksni telefon mi isključen u martu mesecu zbog navodno neplaćenog računa za jun 2019. godine (a sigurno je plaćen, ali naravno ne čuvam te priznanice). Opomenu da imam dug šalju mi u avgustu mesecu 2020. godine. Sve do tada uredno sam izmirivala obaveze odn. plaćala račune za telefon kao da se ništa nije desilo, ne znajući da je telefon isključen jer ga skoro i ne koristim i plaćam samo onu pretplatu. Gde ovo još ima?
  • djolezloba

    01.12.2019 23:05
    ne radi im ništa a naplaćuju
    Nikako nemojte plaćati račun na jednoj uplatnici za više meseci, proknjižiće jedan mesec a ostalo će da pojede mrak. Imam problem kao i svi ovde, mnoge uplate su mi ne proknjižene, zato što sam dva meseca kasnio pa platio sve odjednom.
    Znači, jedna uplata=jedan mesec.
  • Predrag

    28.11.2019 10:19
    I meni napraviše haos
    U mtsu sam jako dugo, ali uglavnom koristim samo karticu telefone ne uzimam, i danas reko da odem da uzmem devojci neki telefon za rodjendan, kad ono medutim, kaže mi lik za pultom nisi platio za mart jul i avgust, a pritom sam produžio ugovor u avgustu niko ništa spomenuo nije, a pogotovo znam desi se kad plata kasni da zakasnim 1 dan i odma isključe tako da mi nije uopšte jasna priča, i šta ja sad da radim, ko je lud da čuva priznanice 7,8 meseci i to mi kažu ssd, strašno.
  • Tina

    24.11.2019 19:05
    Telekom prevare
    Telekom je slao poruke sa netačnim pozivom na broj. Novac im je legao na njihov žiro račun kako knjiže višak para? Ovo je pljačka gradjana pa gde upali. Većina će ponovo platiti već plaćeno. Zašto mediji ne objavljuju i zašto ako neko godinu dana ne plati oni tek sad isključuju?Zašto mediji ne upozore gradjana na veliku pljačku?
  • Darko

    21.11.2019 08:16
    Sramota za MTS
    Sletim sinoc u Srbiju,da pozovem suprugu da joj javim da sam sleteo a meni razgovori nisu omoguceni,nazovem operatera da ona meni kaze zbog ne placenog racuna za maj mesec,a sad novembar,ko koga ovde zajebava,posle pola godine oni navodno mene iskljuce,a svi racuni uredno placeni,njihov korisnik sam 10 gidina i nikad nisam zakasnio da platim racun,a ne da ne platim uopste,a sad nadji ti racun pre pola godine,sramota i katastrofa!
  • Nenad

    25.10.2019 16:42
    Plaćeno, a stigla opomena
    Stigla mu poruka o dugu od 888 din, baš tog 17. oktobra. Ja uplatio ldmah, a posle u banci ustanocim da sam platio sve racune sa tim iznosom. Isto mi rekao i operater mts. Sad čekam da mi jave iz mts šta će biti sa mojim parama. Avansna uplata se, każu, ne vidi,jer zbog radova ne knjize uplate. A čekanje u redovima banke i mts poslovnice da dokażem njihovu gresku niko ne racuna.. Biće izgleda, pojeo vuk magarca.
  • Korisnik

    23.10.2019 10:26
    Ja problema sa Telekomom sada nemam. Na svakom računu koji dobijem piše da nemam prethodnih dugovanja.Račun dobijem preko meila,u banci imam e banking, pa tako plaćam račun za MTS, i za sve ostalo. Mada, što kaže narod ovde, dosta dugo portal mts nije radio, i uplate nisu mogle da se vide, zbog kako su mi odgovorili u meilu, "unapređivanja sistema". Problem sam imao sa MTS bankom, jer sam uzeo kredit preko njih, a uplate rata nisam mogao da vidim zbog neproknjižavanja jer sistem mts nije radio....Ostalo mi još do decembra ove godine da platim dve rate i miran sam...
  • Ivan

    23.10.2019 06:18
    Telekom se raspada.......
  • Lelekom

    23.10.2019 03:59
    Ko sa telekomom tikve sadi, o glavu mu se lupaju. Primera ima bezbroj. Probajte telenor.
  • telepront

    22.10.2019 22:59
    Napredna digitalizacija na delu
  • Android 17

    22.10.2019 21:30
    @tunel jeftinoće
    Hmm, ne razumem zašto pljuješ milenijalce i digitalno doba, ja račune plaćam online i za svaku transakciju dobijem i mejl i imam u netbankingu upisano sve od podataka za sve od kako imam račun, tako da će pre neko izgubiti uplatnicu nego banka celu bazu.
  • Deranius

    22.10.2019 21:26
    ej...
    @Tunel Jeftinoce

    Kaze se Milenijalci...
    Cuvam sve racune, svaki moguci papir koji dobijem.
    I ne radi se o "digitalnoj stvarnosti", radi se o tome sto niko ne radi svoj posao ovde u Srbiji, vec gledaju kako ce da te ili da ti....tamo gde sunce ne sija. Jer da rade posao kako treba ti ne bi trebao da brines o nekim banalnim stvarima i da ne brines da neko pokusava da te opljacka konstantno.
    Ne bacakaj se sa idiotskim frazama kao sto je Milenijalci i sa ostalim maloumnim nazivima za generacije.
  • 21.vek

    22.10.2019 20:52
    IT, ali samo na papiru
    Čuvajte papirovog papira papir da bi na papiru u papiru dokazali da ste elektronski uplatili račun bez papira.
    Pozdravite knjigovođe!
  • Mastiljava olovka

    22.10.2019 20:48
    Srbija lider u IT sektoru?
    Nemoguce je da ovde gde, kako premijer kaze IT cveta i sve je digitalizivano, nema traga na poslovnom racunu i izvodu o necijoj uplati.
    A da, samo ovde se moraju u katastar doneti ili poslati uplatnice u papiru jer njihove racunovodje ne znaju na izvodu da nadju uplatu.
    A i u Telekomu se ne knjize uplate..
  • EU

    22.10.2019 20:47
    "Zakon o zaštiti potrošača propisuje da..."

    Srbija - drzava zakona
  • D

    22.10.2019 20:45
    Ludilo
    Imam kredit kod telekoma na 100.000 din keš na 2 godine,treba da istekne u martu iduce godine.Kad su poceli radovi na sistemu pocetkom ove godine prestali su da proknjizavaju uplate i zato su me blokirali u kreditnom birou.A redovno sam plaćao.Nakon toga su naplatili kredit citav prevremeno iz depozita telekoma.Od tada telekom banka prebacuje da se javim telekomu,jer u banci nemam nikakva dugovanja..a telekom me prebacuje banci.Gluvih telefona.Pisao sam molbe,zalbe,...ne pomaze.Blokiran sam u kreditnom birou i niko ne moze da me izbriše odatle.Luda kuca. Također su mi izdavali uplatnice za vec plaćene racune tako da imam duplo plaćeno nesto. Toliko sam se iznervirao da planiram da promenim operatera.Cekam samo mart da otplatim zadnju ratu kreduta i necu vise nista da imam snjima.U medjuvremenu neka se jave ovde ljudi sa slicnim problemima ako bude vecih problema i otimanja novca da pišemo tuzbu
  • pinjo

    22.10.2019 20:26
    ja platio
    Meni su dali 3 dana da platim. A siguran sam da nisam bio u dugu, proveriću u banci... Da nisam platio racun iz januara odavno bi me već isključili...
  • Miki

    22.10.2019 20:20
    pop nad popom
    Necudi onda sto im svako malo neko ostecuje opremu i nanosi milionsku stetu. Ne smeju da prijave o cemu se radi a to su verujem obespravljeni potrosaci. Mi smo narod koji zna visestruko da vrati za nanetu nevolji. Tako da tu zloupotrebu sa starih racuna, ne bih im preporucio.
  • Potrosac

    22.10.2019 19:37
    A Telekomova dugovanja
    Telekom je proletos vrsio neku reorganizaciju pa za racune za telefonske prikljucke nekoliko meseci banka nije mogla u ime gradjana koji su imali trajne naloge da vrsi uplate. Sami smo placali racune a posle nekog vremena je i banka pocela ponovo da placa racune preko trajih naloga. Desilo se da sam za dva meseca platio i ja racun a i banka tj. uplate su duplirane. Podneo sam zahtev Telekomu za povrat vise uplacenog iznosa a do danas nisam dobio ni odgovor a niti je novac vracen na racun sa koga je izvrsena uplata. Da li oni cekaju zastaru? Sigurno nisam jedini koji ima preplatu a i da jesam gde je tu poslovnost Telekoma a i moral.
  • roming

    22.10.2019 18:27
    Raskrstio sa Telekomom pre 4 godine. Ti više neće u moju avliju.
  • Tunel Jeftinoće

    22.10.2019 17:58
    Milenijalsi,
    Ako ste se pitali što su vaše mame, tate, babe i dede čuvale sve one papiriće od 80. i neke, eto vam digitalna stvarnost u Srbiji.
  • Joca

    22.10.2019 17:57
    Bezobrazluk je uvek u modi
    Gradjani treba da tuze telekom za neovlastenu promenu vlasnika na telefonskom prikljucku. Sve smo mi to posteno platili Telekomu a on je nase dodelio nekom drugom. Advokati i strucnjaci od prava moraju ovaj cin pljacke ispitati. Prikljucke ili brojeve, gradjani su placali po 1000DM i vise a sada su mnogi ostali bez njih.
  • Puk. Ratko Puškaš

    22.10.2019 17:33
    ...
    Ovakvim člancima samo dodatno ohrabrujete ljude da se zatrpavaju u bespotrebne papire. Pa ovde svaki stan prosečnog penzionera poseduje u svom sklopu i funkcionalni objekat arhiva. Sam svoj arhivar - životni ideal informbirokratije.
  • dragan perković

    22.10.2019 17:08
    Ah
    VIP vratio pravila .Više ne možete ranije odjaviti pretplatu.Ako hoćete morate od datuma odjave do datuma kad vam ističe sve platiti.Znači ne kiristiš jer si odjavio ali platiš sve do isteka do otprilike 2 god .
  • MTS korisnik

    22.10.2019 16:47
    MTS
    MTS od marta meseca nije opominjao za neplaćene račune, a svet je navikao da duguje, tj kad operater opomene onda da plate račun, tako da je MTS u pravu.
  • 3OPAH

    22.10.2019 16:23
    Ponestalo para za kupovinu jos nekog kablobskog operatera pa da se prikupe pare.
  • Toliko

    22.10.2019 16:20
    Skoro sam bacio dokaze iz 80-tih, ali 90-te još uvek čuvam.
    A nije loše prebaciti sve u elektronski oblik.
    Srbija je ovo.
  • Pera

    22.10.2019 16:19
    Telekomu, tj. MTS-u od pocetka ne radi portal Moj mts, mesecima se nisu mogle videti uplate, racuni su imali status neplacen a bili su placeni. Kada pozovete kontakt centar ni oni nisu mogli da potvrde da je uplata proknjizena jer im sistem ne radi.
    Od pocetka godine ne radi ni opcija placanja racuna platnim karticama sto je bilo zgodno. Kako moja banka nema saradnju sa MTS-om ne mogu da napravim ni trajni nalog da se resim posla prekucavanja dugih poziva na broj.
  • steva

    22.10.2019 16:10
    Telekom
    Telekom Laže za to imam i pisane dokaze ako nekog interesuje

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna