"Научно је доказано да човек има занемарљив утицај на климатске промене. Прича о томе како смањење емисије ЦО2 може да спречи климатске промене"
Gde je taj "naucni" dokaz? Objava "naucnih" radova?
Svako ko porice i negira da ljudski faktor ne utice na klimu je krajnje neobavesten i jako slabo razume temu. To mu je isto kao kad ljudi jos uvek tvrde da je zemlja ravna ploca.
Cak je i Zak Kusto pre 40 godina sa grupom naucnika upozoravao o uticaju industrije i ljudskih aktivnosti na klimu sa grubo navedenim posledicama. Njegova predvidjanja pre 40 godina su sadasnja stvarnost a neosporivi dokazi su oko nas.
Одувек се клима мењала. У раном средњем веку постојала су викиншка насеља на Гренланду. И даље се тамо могу видети археолошки остаци насеља, фарми и цркава. Онда је дошло до захлађења и живот је постао скоро немогућ. Приче о климатским променама су измишљене како би се замрзла подела света на развијене и неразвијене. Наравно да о животној средини морамо водити рачуна, пре свега због здравља. Наравно да не треба загађивати ваздух, воду и тло. У савременом свету температуре ваздуха мере се нешто дуже од сто година. За климатску историју планете то је милионити део секунде. На основу тако кратког периода мерења не могу се износити тако драматични закључци.
Kako to radimo mi u Srbiji:
1.Izašla pametna premijerka sa predlogom za maltretiranje naroda sa računima za troškove prevoza.
2. Pre ovog, 5 radnika je putovalo jednim autom do fabrike.
3. Fabrika odlučila da ne plaća 10% poreza i da radnici donose račune.
4. Stvorio se problem što 5 radnika sa pravom od 25.000 dinara putnih troškova treba prikazati kao račun goriva za 1 vozilo, bez obzira na koji način radnici pribavili račune za gorivo.
5. REŠENJE--> Fabrika odlučila da podeli 5 vozila za 5 radnika, i na taj način nema više problema sa podnošenjem računa Ministarstvu, kao ni sa pribavljanjem računa.
Trošak za održavanje vozila, nabavku vozila i gorivo se ionako odbija od poreza kao poslovni trošak.
EKOLOŠKE POSLEDICE PAMETOVANJA PREMIJERKE PROSUDITE SAMI.
JER, OVO NEĆE BITI JEDINI PRIMER.
p.s.
Ovo je istinit slučaj od početka do kraja u svakom detalju.
Štitim imena fabrike i radnika.
Научно је доказано да човек има занемарљив утицај на климатске промене. Прича о томе како смањење емисије ЦО2 може да спречи климатске промене, је пласирана само како би се неразвијене земље спречиле у покушају да достигну развијене земље по свом степену развоја.
До сада се, само у последњих 1000 година, неколико пута дешавало да се клима драстично промени, да буду мини ледена доба или превелике врућине по неколико година, а тада је живело много мање становника на земљи и није било развијене индустрије. Све ово је лако проверљиво из историјских извора.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Klimatske promene u sedam tačaka: Gde smo, gde idemo i koliko je loše
Autor: BBC News na srpskom
BBC
•17.01.2020.
•07:48 > 08:05
Komentari 5
Mad Hatter
Gde je taj "naucni" dokaz? Objava "naucnih" radova?
Svako ko porice i negira da ljudski faktor ne utice na klimu je krajnje neobavesten i jako slabo razume temu. To mu je isto kao kad ljudi jos uvek tvrde da je zemlja ravna ploca.
Cak je i Zak Kusto pre 40 godina sa grupom naucnika upozoravao o uticaju industrije i ljudskih aktivnosti na klimu sa grubo navedenim posledicama. Njegova predvidjanja pre 40 godina su sadasnja stvarnost a neosporivi dokazi su oko nas.
Куп је битан
DOPRINOS PREMIJERKE
1.Izašla pametna premijerka sa predlogom za maltretiranje naroda sa računima za troškove prevoza.
2. Pre ovog, 5 radnika je putovalo jednim autom do fabrike.
3. Fabrika odlučila da ne plaća 10% poreza i da radnici donose račune.
4. Stvorio se problem što 5 radnika sa pravom od 25.000 dinara putnih troškova treba prikazati kao račun goriva za 1 vozilo, bez obzira na koji način radnici pribavili račune za gorivo.
5. REŠENJE--> Fabrika odlučila da podeli 5 vozila za 5 radnika, i na taj način nema više problema sa podnošenjem računa Ministarstvu, kao ni sa pribavljanjem računa.
Trošak za održavanje vozila, nabavku vozila i gorivo se ionako odbija od poreza kao poslovni trošak.
EKOLOŠKE POSLEDICE PAMETOVANJA PREMIJERKE PROSUDITE SAMI.
JER, OVO NEĆE BITI JEDINI PRIMER.
p.s.
Ovo je istinit slučaj od početka do kraja u svakom detalju.
Štitim imena fabrike i radnika.
neko
Јое
До сада се, само у последњих 1000 година, неколико пута дешавало да се клима драстично промени, да буду мини ледена доба или превелике врућине по неколико година, а тада је живело много мање становника на земљи и није било развијене индустрије. Све ово је лако проверљиво из историјских извора.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H