Info
24.03.2015.
09:57 > 10:36
Muškarac star 34 godine iz Donje Rače ubijen je sinoć, prilikom razbojništva, saopšteno je iz policije.
  • G

    25.03.2015 13:35
    @Anonimus - u filmovima imate i da ljudi gaze ljude na ulici bez kočenja, samo im trube iako imaju vremena da zakoče. Probajte da razlikujete šta je film a šta stvarnost. Princip "nosi šta hoćeš" je u svojstvu da se izbegne povređivanje i možda smrt, jer kad ste suočeni sa naoružanim razbojnikom ili više njih nemate puno izbora. Ne zaboravite da ste vi taj koji njih ne očekuje, a oni su spremni za svoje razbojništvo.
    Verovatno imate prijatelje koji žive na jednom mestu u SAD gde je to slučaj, te na osnovu jednog uzorka smatrate da to važi za celu SAD. To uopšte nije slučaj, broj amerikanaca koji ne zaključavaju vrata je daleko manji od onih koji zaključavaju - nisam ni rekao da to nigde nije slučaj nego da nije tačno da ljudi svuda ne zaključavaju vrata.
  • 25.03.2015 07:05
    Pravda
    @G
    Nije tačno da u USA građani puštaju razbojnicima da nose šta hoće, inače ne bi bilo toliki strah provalnika i toliko malo provale u USA (što se tiče prosečnih građana i ne računam crnački kraj). U USA ako ti neko dođe nepozvan na tvoj privatni posed, ti imaš pravo da ga ubiješ kao potencijalni opasnost na tebe i na tvoju porodicu iz samoodbrane. Ta situacija se često odslikava i na filmove, gde domaćin izlazi sa puškom u ruci iz kuće, i preko nišana se obraća nepozvanim gostima sa pitanjima o njihvoj poseti i namerama. Naravno ubistvo van privatnog poseda je čisto ubistvo za koje se odgovara. I pogledaj ti kuće u USA. Uglavnom bez kapija, bez ograde. Dok u Srbiji svugde ograde i posedi ograđeni. Pa kod nas čak i u bivšoj Jugoslaviji, sećam se da mi kao i mnogi drugi, vrata nikada nismo zaključavali, i provale ama baš nikada nije bilo. Šta je čudno ako je tako u USA, barem u nekim mestima gde je bezbednost građana na visokom nivou? A zna se zašto.
  • G

    24.03.2015 20:56
    @Anonimus - tačno je da stopa ubistava u SAD nije velika kad je u sklopu provale, i to uključujući i ubistvo samog razbojnika, iako nije tačno da je ta stopa manja nego u Srbiji. Ovo je zato što njihovi građani u takvim situacijama u većini slučajeva im dozvole da odnesu šta žele ako ih već njihovo prisustvo ne uplaši pa pobegnu praznih ruku, pa čak i tako u polovini takvih slučajeva dolazi do manje ili više ozbiljnih nanošenja povreda. Živeo sam u nekoliko njihovih država i nije tačno da svuda ljudi ne zaključavaju vrata, to vas je neko pogrešno informisao - to veoma zavisi od kraja u kojem živite.
    Ono o čemu se radi jeste da postoji opasnost da će u takvoj atmosferi da više razbojnika krene u pljačku bolje "pripremljeni". Jednako se umire od svakog oružja, ako vas pogodi tojest i ako su akteri iste "stručne spreme". A vi probajte zamisliti razliku običnog građanina ili građanke koji nemaju običaj da pucaju u ljude, prepadnuti u sred noći sa jedne, i jednog ili više kriminalaca, višestrukih povratnika u izvršenju krivičnih dela sa druge.
  • MilutiN

    24.03.2015 19:29
    Nedamnasebe
    Kako bude bice (sa ovim jadnikom sto je pucao).Nadam se da nece robijati.Elem,u Donjoj Raci i sirokoj okolini,potencijalni banditi ce debelo razmisliti pre slicne akcije.Bice toga u svakom gradu.Zakon se mora menjati,ljudi se moraju braniti od neljudi !
  • 24.03.2015 19:05
    Pravda
    @G
    Za razbojnika nije bitno dali neko u kući ima oružije ili ne. Ako je odlučio da ubije, to će učiniti. Mnošto slučajeva to dokazuje. A isto tako kada bi ukućani imali pravo da se brane oružjem, bilo bi mnogo veće šanse da razbojnik odustane od provale. A i veličina oružja nije bitna jer se jednako umire bilo da je pištolj ili veća puška. Po zakonu bi trebalo svako imati pravo da se brani oružjem isključivo ako je napadnut sa oružjem. I tako ne bi bilo pitanje dali je to samoodbrana ili ne.
    Takođe to što je u USA 4 puta više ubistva, je zbog jakog podzemlja i mnoštvo banda koje se redovno sukobljavaju i ubijaju se. Što se tiče ubistva usled provale je daleko daleko manje nego u Srbiji. Ja znam dosta njih koji žive u USA. Niti imaju tamo ograde, niti zaključavaju vrata. A za provalu vrlo vrlo retko su čuli jer znaju lopovi kako mogu da prođu. Pa ti vidi gde i kako je bezbednije.
  • bb

    24.03.2015 16:44
    @G
    istina je to sto ste rekli, ali ja znam da kod mene niko usao ne bi! a i ako bi usao, izneli bi ga s nogama napred! da li iko (normalan i pametan) jos uvek zaista veruje da ce ga ova drzava/ sudstvo zastititi?!
  • 24.03.2015 15:04
    Sramota. Država bez pravde.
    Sramota za državu, da razbojniku daju prava da ubija bilo koga, bilo gde u tuđoj kući, a da ukućani nemaju pravo da se brane protiv toga. Sramota da država ovako podstiče razbojnike i ubice u Srbiji. Nije prvi put da žrtve osuđuju u ovoj prokletoj državi. Velika sramota za državu. Dok su kriminalci u vladi, uvek će štititi i podsticati ovakve kriminalce. Da taj razbojnik ostao živ, sigurno bi bio pušten posle dva dana. Garant. Još bi tražio odštetu što ga domaćin fizički napao, kao što već bilo takvih slučajeva.
  • G

    24.03.2015 15:04
    @RP - sa jedne strane deluje da ste u pravu. Međutim takvi zakoni u SAD nisu doveli do smanjenja broja razbojništava i ubistava, štaviše u SAD je stopa ubistava 4 puta veća od Srbije.
    Moramo da razmotrimo i "drugu stranu medalje" da će uz prisustvo zakona koji dozvoljava držanje oružja u kući i pucanje u provalnika da navede razbojnike da češće "prvo pucaju pa onda postavljaju pitanja", a ne zaboravite da se ovde radi o licima sa one strane zakona koji uvek mogu da nabave "veću" pušku od vas.
    Sa druge strane, sudstvo treba da u ovakvim situacijama reaguje revnosno i ne dozvoli da neko ko se samo branio provodi vreme u zatvoru jer je neki razbojnik odlučio da mu ugrozi život, a ne da mesecima vaga da li jeste ili nije stanar preterao u upotrebi sile.
  • samoodbrana

    24.03.2015 14:28
    i ostale stvari
    Pre par nedelja, u jednom gradu na Floridi USA, covek presao oo 40 km sa komsom u gepeku, da bi stigao do svog advokata, te se zatim predao policiji. Komsu je upucao na svom imanju tokom navodne svadje. Pozvao se na samoodbranu i za sada je van zatvora, istraga u toku i na tuzilastvu je da dokaze da nije samoodbrana...
  • 24.03.2015 14:25
    freelancer
    kako je osumnjiceni priveden? zar jedini koji treba da bude osumnjicen nije upokojen i sprecen da dalje maltretira, pljacka i unistava posten svet?!?
  • ovdasnji

    24.03.2015 13:37
    heroj !
    podrska nepravedno privedenom coveku koji je branio svoju porodicu !
    pod hitno organizovati potpisivanje peticije za oslobadjanje neduznog coveka !!!
  • 24.03.2015 13:27
    @komsha
    "...zasto je u srbiji zabranjena samoodbrana?"

    Da nije zabranjena samoodbrana državni uterivači dugova bi ostali bez posla.
  • Bojan

    24.03.2015 13:07
    Za šta je osumnjičen?
    Za šta je osumnjičen? Za odbranu sopstvenog života i života starice i to malo para što su imali u kući. Neka je crni sram državu koja hapsi heroje koji štite svoj i tuđe živote i suprotstavljaju se nasilnicima i psihopatama.
  • ivans

    24.03.2015 12:09
    Pravda
    Da postoji pravda u ovoj državi, čovek koji se branio i pri tom pucao na razbojnika trebao bi da dobije orden za zasluge u borbi protiv kriminala, a ne da mu se sudi!
  • Joca

    24.03.2015 11:45
    uredjena drzava
    U ovoj i ovakvoj drzavi gradjanina jure sudski izvrsitelji za minorne sume,komunalni policajci prebijaju ljude ako ne plate autobusku kartu.Najveca prava uzivaju psi lutalice i kriminalci.Prvi izujedaju gradjane i niko im nista ne sme,drugi opljackali i urusili ugled drzave takodje im niko nista ne sme.
  • 24.03.2015 11:43
    E sad je naje*ao
    Prvo je morao da otkoči pištolj razbojniku, sačeka da ovaj puca bar dva tri puta, i onda da ga samo rani. Ovako će naše vajno sudstvo da ga odrapi sa 10-12 godina.
  • @@bb

    24.03.2015 11:27
    vidim, sve su ameri ukinuli smrtnu kaznu. u juti je ovih dana uvedeno i streljanje... kao humanija opcija!
  • Podbarac

    24.03.2015 11:15
    Ruka mu se pozlatila!
    Tolko.
  • limanac IV

    24.03.2015 11:08
    Ovaj nesrećni čovek koji je upucao razbojnika sigurno će biti oslobođen,al za jedno 5-6 godina,toliko će mu trebati da sudiji i zakonu dokaže da je bila samoodbrana,da se ja pitam ne bi mu ni lisice stavio na ruke,još bi ga nagradio!
  • -

    24.03.2015 11:05
    -
    e .ebi ga
    ovde i lopovi imaju botove
  • C

    24.03.2015 11:03
    @ST
    E, kamo lepe srece da smo Texas...
  • RP

    24.03.2015 10:40
    I opet će nevin da nadrlja
    Slažem se sa Bb. Američki zakon o pravu da oružjem braniš svoj posed bi rešio i drastično smanjio provale uopšte. Da li bi i profesionalni i sitni lopovi dolazili u kradju da znaju da ih čeka smrt možda. Sa takvima samo drastično, namnožilo ih se previše, a naši idiotski zakoni ih štite. Pa nedavno je onaj čovek braneći ženu i dete izbo nožem provalnika što mu je upao u kuću, pa ne znam da li se izvukao bez sudjenja. Hitno promena zakona, da štiti pošten svet a ne šljam.
  • @Bb

    24.03.2015 10:19
    taj zakon u Americi im se obio o glavu mnogo puta, šta lupaš ti?
  • komsha

    24.03.2015 10:09
    uzas
    zasto je u srbiji zabranjena samoodbrana?
    vise prava imaju kriminalci, sva sreca pa ovaj nece moci da ostvari svoja, a ovaj jadnik ce da odrobija sto je cuvao svoje...
  • 24.03.2015 09:40
    Ako se tako sve zbilo, nadam se da unuk nece biti osudjen!
  • ST

    24.03.2015 09:34
    Ova...
    ...nazovi-zemlja je odavno postala teksas...
  • bb

    24.03.2015 09:30
    menjajte zakon!
    sada će ovaj jadnik biti osuđen na 20 godina, za primer! menjajte zakon- svakoga ko vam neovlašćeno stupi na posed možete ubiti i da pri tome ne odgovarate! zaje..te vi zakone EU, ugledajte se na USA! Da li tamo neko kalibra "vođe veterničkog klana" može da izađe na vikend ili još gore, na godišnji odmor? čisto da mu posao ne trpi... pa neka neko kaže da se kriminal ne isplati!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna