Krajem maja, građanima Srbije s Android telefonima ili ajfonom biće ponuđena mogućnost alternativnog taksi prevoza koji je i 50 odsto jeftiniji od cenovnika zvaničnih taksi udruženja.
koristim Uber u gomili zemalja na dva kontinenta i mogu samo da kažem EXTRA!!! naravno da će naša udruženja kojima je javašluk glavna osobina kuditi dolazak Ubera i to neka vam bude glavna preporuka za Uber, uvek gledati ko koga hvali i još bitnije ko koga kudi. Uber takođe ima pravila ko može da vozi i sa kakvim autom i kategorije cena za različite vrste usluga i kola a to se ne navodi u tekstu jer bi tada gospoda bila kontradiktorna svom kuđenju zdrave konkurencije. Nisam još čuo i sreo niti jednu reklamaciju na rad Uber-a bilo gde u svetu!
Poštovana gospodo, ako je sadašnji taxi sistem bolji od Uber-a, on će i pobediti.
A za ove što se plaše odlivanja para iz zemlje: Poštovani, prilikom slanja komentara na ovu vest vi ste koristili hardver i softver koji su razvijeni u inostranstvu i vi ste mogli doći u situaciju da ih koristite JEDINO UZ ODLIV PARA IZ ZEMLJE. Ali to je tako kod nas, kad merkamo "javni interes" protiv "lični interes DRUGIH", onda smo naravno za javni interes. A kada merkamo "javni interes" protin NAŠ LIČNI INTERES e ondak smo naravno za naš lični interes.
Ja sam u principu na strani ovakvih inicijativa, ali smatram da u ovom slucaju postoji i druga strana. Velik broj ljudi koji su izgubili posao i koji bi inace bili nezaposleni nalazi hleb u taksiranju, i mislim da necu preterati ako kazem da se nisu nesto bog-zna-kako obogatili time, vec nekako zivotare, kao i svi u ovoj drzavi. Mislim da ne bi bilo u redu oduzimati im zaradu jer i oni imaju porodice a i ulozili su novac, vreme i trud da dobiju licencu.
Jednostavno prekopiramo šta rade najpametniji, hoću reći Nemci.
Čitam komentare po sajtovima i od nekih ljudi za koje sam verovao da su pametni čujem da bi bilo dobro da uvedemo Uber. Ima i prednosti i mana, ali mislim da ipak ima više mana.
Prednost je način plaćanja i što možeš da izabereš najbliže vozilo. U NS su razdaljine tolike da svuda stižeš za max 15 minuta tako da i traženje najbližeg vozila pada u vodu u 95% slučajeva. Za ostalih 5% preporučujem da krenu ranije.
Najveća mana u osiromašenoj Srbiji je što će se određen procenat novca izvlačiti iz države, umesto da ostane da cirkuliše. Zar nismo dovoljno siromašni?
Ako je u jednoj drzavi kao sto je Nemacka zabranjen, treba da bude zabranjen i ovde. Od nemaca se uvek moze nesto nauciti. Bar mi iz Vose to dobro znamo.
"Da li biste dozvolili da vaša ćerka ili majka sednu u auto kod bilo koga?"
Postojeći taksi sistem u Srbiji je takav da, praktično, svaki put sedaš u vozilo kod bilo koga. Ko nam je garant bezbednosti, firme sa tabadžijama koje utvrđuju pravila po parkinzima? Uber ću dočekati sa zadovoljstvom.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kontroverzna taksi aplikacija stiže u Srbiju
Info
•22.04.2015.
•09:24
Komentari 15
ns
ja
dule
A za ove što se plaše odlivanja para iz zemlje: Poštovani, prilikom slanja komentara na ovu vest vi ste koristili hardver i softver koji su razvijeni u inostranstvu i vi ste mogli doći u situaciju da ih koristite JEDINO UZ ODLIV PARA IZ ZEMLJE. Ali to je tako kod nas, kad merkamo "javni interes" protiv "lični interes DRUGIH", onda smo naravno za javni interes. A kada merkamo "javni interes" protin NAŠ LIČNI INTERES e ondak smo naravno za naš lični interes.
Licimurno.
NNunited
vidra
dj
Čitam komentare po sajtovima i od nekih ljudi za koje sam verovao da su pametni čujem da bi bilo dobro da uvedemo Uber. Ima i prednosti i mana, ali mislim da ipak ima više mana.
Prednost je način plaćanja i što možeš da izabereš najbliže vozilo. U NS su razdaljine tolike da svuda stižeš za max 15 minuta tako da i traženje najbližeg vozila pada u vodu u 95% slučajeva. Za ostalih 5% preporučujem da krenu ranije.
Najveća mana u osiromašenoj Srbiji je što će se određen procenat novca izvlačiti iz države, umesto da ostane da cirkuliše. Zar nismo dovoljno siromašni?
Ovcan Magarić
Čekaj malo, pa zar se i redovan taxi ne može pozvati U SVAKOM TRENUTKU i dobiti najbliže vozilo, koje će nas povesti na željenu destinaciju?
m?
Jaoj srbijo majko ili maćeho...polako ali sigurno postaješ jeftino roblje velikim stranim kompanijama (krokodilima) koje sve pojedoše pred sobom...
Sale
Marko
Postojeći taksi sistem u Srbiji je takav da, praktično, svaki put sedaš u vozilo kod bilo koga. Ko nam je garant bezbednosti, firme sa tabadžijama koje utvrđuju pravila po parkinzima? Uber ću dočekati sa zadovoljstvom.
Goran
Nestrpljiv
London Boy
Jedna od najkorisnijih aplikacija.
Ivan
Zoolok
Kad smo vec kod toga, koja je provera ko sme da bude taksista kod nas? U velikoj vecini slucajeva bude sve ok, ali u par navrata sam svasta doziveo.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H