Apatin jedini na celom toku Dunava u Srbiji ima pumpu na kojoj brodovi mogu da sipaju gorivo, ali tu vojvođansku opštinu brodovi zaobilaze jer gorivo u našoj zemlji skupo, a i samo mesto nema mnogo toga da ponudi turistima koji svraćaju.
apatin/sombor nemaju sta ponuditi turistima sa brodova sta to nude,.nista,.koji recni turizam sta gledanje tica u monostoru,i ergela konja pa to turisti koji koriste recni turizam imaju u svojim drzavama,restorane to nema ni apatin ni sombor,.sta onda ponuditi turisti sa broda NISTA
Neistina je da Apatin i Sombor nemaju šta da ponude gostima, "ljudima sa broda". Ima šta, ali ne vredi. Generalno to su ljudi u godinama pa i kada pristanu u Novom Sadu prihvataju ih autobusi i vode da vide ono što nema da vide nigde kod njih u Evropama. Fruškogorske manastire. Petrovaradin je zamimljiv, ali tvrđava ko tvrđava videli su to za života. A ni ulaz u manastire ne plaćaju. I to je u ceni.
Oni troše gotovo ništa. Sve im je uplaćeno i koriste na brodu. Suveniri do 2 eur.
Pare se uzimaju od tur-operatera, tako što se vraća pdv od natočenog goriva i ne naplaćuju akcize. Malo li je? a koliko imamo sada?
Slabo viđam strance sa rečnim jahtama, uglavnom veslači avanturisti... njih više privlače čarde
Pa napišite dobar biznis plan i aplicirajte u EU, neće da škodi... ni u Sremskim Karlovcima ne pristaju rečni kruzeri, dovoze ih autobusi ponekad iz brodova pristalih u NS, slabo oni troše..
manje od biciklista iz Evrope koji krstare vinskim ili rimskim putanjama. Budite promućurni.
Ne čekajte pomoć iz Beograda ili Novog Sada
Срамота за директора ТО који каже да нису довољно атрактивни! Европски Амазон - Специјални резерват природе и Бачки Моноштор са својим културним наслеђем, Сомбор, Бездан са својим јединственом ткачницом свиленог дамаста из 19. века, ...
Шта то Барања преко пута има више па тамо бродови стају и то не у малом броју!! Срамота и неспособност управо тог директора туристичке организације!
Kada se pumpa u Apatinu na Dunavu otvarala, previsse se raccunalo na luksuzne jahte i najbogatije. Mislim da ce ovakvi uglavnom ploviti morima, pa bi koncept trebalo prilagoditi nizzoj i nizzoj srednjoj kategoriji jahti, kako je i u Nemacckoj i u Austriji...
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Apatin: Zbog čega brodovi zaobilaze ovaj grad
Info
•01.05.2016.
•20:52
Komentari 5
Dragan
turizam
Oni troše gotovo ništa. Sve im je uplaćeno i koriste na brodu. Suveniri do 2 eur.
Pare se uzimaju od tur-operatera, tako što se vraća pdv od natočenog goriva i ne naplaćuju akcize. Malo li je? a koliko imamo sada?
Slabo viđam strance sa rečnim jahtama, uglavnom veslači avanturisti... njih više privlače čarde
Pa napišite dobar biznis plan i aplicirajte u EU, neće da škodi... ni u Sremskim Karlovcima ne pristaju rečni kruzeri, dovoze ih autobusi ponekad iz brodova pristalih u NS, slabo oni troše..
manje od biciklista iz Evrope koji krstare vinskim ili rimskim putanjama. Budite promućurni.
Ne čekajte pomoć iz Beograda ili Novog Sada
Станка
Шта то Барања преко пута има више па тамо бродови стају и то не у малом броју!! Срамота и неспособност управо тог директора туристичке организације!
Nervirach
zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H