U jučerašnjim pregovorima sindikata i menadžmenta Fijat Krajsler automobila o socijalnom programu za prekobrojne radnike, postignut je određeni napredak, ali ne i dogovor, te će razgovori o stimulativnim otpremninama, na kojima insistiraju sindikalci, biti nastavljeni narednih dana.
A muzičar i skladatelj sada svira i prebira po šuškama koje je klepio sa Kipra , od bivše SDK imovine , muljanje sa bankama.... i još nam sretno kezi!
Nego finansijski i muzički genije , da li možeš da obrazložiš neto efekte tvojih bahanilja u ekonomiji , da li možeš da opravdaš uvoz opreme , SVIH DELOVA za fijat 500 koji stižu iz Italije "po utvrđenim" cenama...
Ovog treba jače chaucheskua. G.vno đubretarsko i mamin sin iz nbj. Mrššš bre bagro što lažete a vala kraduckate. Gde je onaj istrošeni alkos koji dozvoljava kraduckanje??
Puni džepovi , a plebsu , vi se snađite !!!!
"Ministarstvo privrede Srbije u saopštenju navodi da je o nevoljama kragujevačke fabrike i planovima za otpuštanje radnika SAZNALO IZ MEDIJA?!?" Pa i da je tako, od blama, srama, tuge i kretenizma obaveza im je da ĆUTE ili izjave nešto diplomatski. Svakim danom raste moje gađenje prema ovoj nakaradnoj tvorevini od koje su svi pobegli.
Ugovor o zajednickom ulaganju sa Fijatom je valda najnepovoljniji po Srbiju, podpisan u novije vreme. Strani ulagacc je oslobodjen placanja svih lokalnih dazzbina, zaposlenima placa samo zarade, dok dopriose kragujevacckim radnicima placaju svi poreski obveznici. Po gradjane Srbije je, recimo, neuporedivo gori od zajednickog ulaganja u ER Srbija. Bio je potreban jedino Dinkicu i Tadicu za izbornu kampanju 2008. godine. Sto je jos gore i nekoliko proivodjaca delova sto dodjosse ovde, izborili su iste uslove...
Za ovo bi trebao da odgovara samozvani expert i bivši ministar koji je ojadio ovu državu u poslednjih 20 godina! Uništio SDK, banke, privatizacije, nekoliko partija...
Fiat za sada nije na gubitku, a neće ni biti. Stvari će zakonski ići ovako:
Fiat automobili Srbija je nova firma stara 3-4 godine, i svakom radniku sleduje otpremnina srazmerna dužini staža u njoj, tj najviše pola plate(po zakonu)
Ulog "države" je u novcu i on je propao, subvencije su iskorišćene, a mašine će se vratiti u Fiat!
A expert uživa u proviziji!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Država se iz medija informiše o Fijatu
Autor: Danas
Info
•17.06.2016.
•08:33 > 08:39
Komentari 5
panonius
Nego finansijski i muzički genije , da li možeš da obrazložiš neto efekte tvojih bahanilja u ekonomiji , da li možeš da opravdaš uvoz opreme , SVIH DELOVA za fijat 500 koji stižu iz Italije "po utvrđenim" cenama...
Ovog treba jače chaucheskua. G.vno đubretarsko i mamin sin iz nbj. Mrššš bre bagro što lažete a vala kraduckate. Gde je onaj istrošeni alkos koji dozvoljava kraduckanje??
Puni džepovi , a plebsu , vi se snađite !!!!
Koriolan
goxns
no job... go home...
Zivan
ntn
Fiat za sada nije na gubitku, a neće ni biti. Stvari će zakonski ići ovako:
Fiat automobili Srbija je nova firma stara 3-4 godine, i svakom radniku sleduje otpremnina srazmerna dužini staža u njoj, tj najviše pola plate(po zakonu)
Ulog "države" je u novcu i on je propao, subvencije su iskorišćene, a mašine će se vratiti u Fiat!
A expert uživa u proviziji!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H