Autor: B92

Info
23.07.2016.
21:18 > 21:17
Prema procenama, u Srbiji se izdaje skoro 260.000 stanova, a samo u Beogradu oko 74.000. Tek za jedan odsto izdatih stanova postoji i ugovor o zakupu.
  • Siniša

    27.07.2016 16:54
    Pažljivo pročitajte šta kaše Filip iz Roterdama! SVE ide na podstanara, sve komunalije, agencija procenjuje stanje stana, uzima 1000e depozit i ako rasture stan ne vraća mu pare nego sredi stan i gazdi ga vrati kakav je bio.Pri tome gazda ni ne mora da zna ko je bio u stanu. ON izdaje stan AGENCIJI Kada se prekine izdavanje gazda dobija stan bez dugova, jer ako ih je podstanar napravio to su NJEGOVI dugovi, a ne gazde ili stana. Kolike su šanse da se to ovde napravi? Problem nikakav, ali volje nema!
  • dule

    27.07.2016 08:56
    G
    26.07.2016 • 22:21

    @eli - molim vas da drugom gospodinu to objasnite, nisam ja taj koji uporno tvrdi da je amortizacija ukinuta. Ja mogu recimo vama da ponudim neimenovane usluge za 200 evra mesečno bez ikakvog ugovora a za koje nećete imati nikakvu garanciju da će biti urađene, da li se slažete sa time?


    Ali dragi druže, vaše pitanje apsolutno nije na mestu. Naime, tržište izdavanja stanova ovako već funkcioniše - izvršavaju se usluge bez ikakvih ugovora i garancija. Tako da ako bi preformulisali pitanje i primenili ga na ovu temu ono bi glasilo:

    Ja mogu recimo vama da ponudim izdavanje stana za 200 evra mesečno bez ikakvog ugovora a za koje nećete imati nikakvu garanciju da će biti urađene, da li se slažete sa time?

    Jeste malo rogobatno, ali poenta je da, po vašim tvrdnjama, 99% tržišta tako funkcioniše. I da li ima problema?

    Pa naravno da ima: stanodavci nemaju nikakvu garanciju da će naplatiti stanarinu, niti da će podstanar platiti komunalije, niti da podstanar neće ruinirati stan, ...

    Podstanari nemaju nikakvu garanciju da ih stanodavci neće maltretirati, ne mogu da se prijave na adresu, mogu biti izbačeni bilo kad, ...

    Što bi neko rekao, blagi užas. Ali i pored tog blagog užasa tržište postoji i funkcioniše.

    I onda odjednom, dolazi ničim izazvana država da "reši stvar". Da li je donela zakonsku regulativu kojom se komunalije prebacuju na podstanare - nije, da li je sredila sudstvo da se sporovi rešavaju u razumnom roku - nije.

    Nju zanima samo POREZ.
  • G

    26.07.2016 22:21
    @eli - molim vas da drugom gospodinu to objasnite, nisam ja taj koji uporno tvrdi da je amortizacija ukinuta. Ja mogu recimo vama da ponudim neimenovane usluge za 200 evra mesečno bez ikakvog ugovora a za koje nećete imati nikakvu garanciju da će biti urađene, da li se slažete sa time?
    @Boba - poštovani gospodine i stanodavci ulažu u svoj objekat iz svojih prihoda ili kredita, ne pada im novac za renoviranje sopstvenog stana sa neba, a ipak ću da vas zamolim da ne pokušavate da proturite tu popularnu ideju da stanodavci na kraju nemaju nikakve prihode već imaju i trošak - da je tako niko to ne bi radio. Poređenje sa pekarom zaista i nije na mestu jer stanodavci imaju samo ovaj porez koji je u stvari oduvek tu i bio samo se nije poštovao, dok pekara tokom godine ima sijaset što komunalnih što republičkih poreza koje plaća a godišnji porez na dobit plaća uz umanjenja koja su odobrena - ideja da treba nekome kompletno oprostiti taj jedan porez koji treba da plaća a da bi renovirao svoju sopstvenu imovinu od koje dobija prihod je besmislena.
    @Nemanja - ja ću vama, poštovani mentalno poremećeni "gospodine", ponovo i jedanaesti put reći da nisam ni najmanje začuđen da je ovo najviše što vaš "intelekt" može da postigne i još jednom vas zamoliti da se lečite dok za nekog nesrećnika u vašoj blizini ne bude kasno.
  • Nemanja

    26.07.2016 11:44
    Kad ti 1 osoba kaže da si naporni kreten, ne obaziri se.
    Kad ti 10 osoba kaže da si naporni kreten, zabrini se.
    Kad ti 100 osoba kaže da si naporni kreten, pomiri se sa tom činjenicom.
    Kad ti 1000 osoba kaže da si naporni kreten, verovatno si G.
  • Boba

    26.07.2016 08:55
    @G Ima smisla da se stanodavcu odbije iznos od poreza na kiriju ako je uložio sredstva u renoviranje. Kupovinom materijala, pločica, uređaja naplaćao se PDV-a ihaha! Poređenje sa pekarom nije na mestu, jer bilo koji privredni subjekt koji ulaže u opremu, objekte itd. to čini ili iz kredita ili iz poslovnih prihoda. Na kraju godine kad se uradi bilans uspeha oporeziva dobit će biti manja jer se investiranje u novu opremu ili objekte vršilo iz poslovnih prihoda, pa će pekar platiti manji porez na dobit.
  • eli

    26.07.2016 07:50
    @G @LOL
    Amortizacija nije ukinuta samo je ograničen procenat, što je za nas koji živimo u starim zgradama isto. Takođe, zoniranje određuje visinu poreza, a ne stanje zgrade. Ja, u zgradi staroj 40 godina, bez lifta i gradskog grejanja plaćam isti porez kao i oni u novoj zgradi, sa liftom i grejanjem, jer nam je zoniranje dodelilo istu cenu kvadrata, bez obzira na opremljenost.
    Zato nudim, ne po prvi put, gradskim vlastima ili vama ovde, da kupite moj stan po ceni iz poreskog rešenja. Ostaviću vam i nameštaj.
    Što se tiče podstanara (bila 25 godina), država i ovaj put kreće s kraja. Prvo je potrebno oblast potpuno zakonski urediti, zaštiti i jednu i drugu stranu, pa tek onda porez.
  • G

    25.07.2016 22:10
    @LOL - gospodine, ako je vama polje za amortizaciju prazno ili 0, onda je posredi neka greška te uputite pisanu žalbu gradskoj upravi. Za svaku našu nekretninu imamo rešenje sa primenjenom stopom amortizacije. Pročitajte zakon o porezu na imovinu ili dajte slučaj svom advokatu ako to ne umete.
  • Pera

    25.07.2016 12:38
    pera@msn.com
    @Don Libero
    Narod koji j edobio i otkupio stan z a10e je godinama izdvajao pare za stan..... Ne kaem da nije bilo slucajeva zloupotrebe. Ti sto si ga POŠTENO kupio... mani se te priče, niko u ovoj drzavi ne radi posteno, svako trazi neku krivinu. Ti, koji se pravdaju, najvise su "POSTENI"
  • LOL

    25.07.2016 09:32
    ZA G
    Ako smetnem s uma da placam prevelik porez zato sto je pre dve godine povecan za 250% objasnite mi kako postoji amortizacija kada ja imam jednosoban stan u zgradi staroj nesto preko 30 godina a moj rodjeni brat stan identicne kvadrature u novoj gradnji u istoj zoni (zgrada useljena posle nove godine)i placa isti iznos? Zar amortizacija ranijih godina nije znacila da pored zone dobijate poresko umanjenje po godini starosti? Zaista se ne razumem ali po mom poreskom resenju ne vidim da mi je smanjen porez. Sta vise ako bi umanjenje trebalo da bude iz godine u godinu kako mi je ovogodisnje resenje na isti iznos kao proslogodisenje?P.s bio sam u poreskoj da se zalim kada sam prvi put dobio uvecano resenje , rekli su da je sve ok i da godina izgradnje nema veze , vec samo zona i trzisna cena kvadrata u tekucoj godini i da nemam prava na zalbu. Dali to znaci da u poreskoj lupaju gluposti ili sta ?
  • Blajv

    25.07.2016 08:56
    'Drugo, ne može ni jedan zakupac da na taj način uvećava cenu jer bi to bio tržišni prekršaj", navodi Mirko Mirković.'

    Zamislite predstavnika podstanara koji ne zna kako funkcioniše ni tržište ni prekršaji. Ako stanodavac želi da uveća kiriju, podstanar može samo da se iseli, kakav crni prekršaj.
  • G

    25.07.2016 01:09
    @LOL - kako mislite ukinuta je amortizacija pre par godina kad nije ukinuta, odakle vam takva ideja? Na poreskom rešenju i od ove godine kao i na ranijim imate u procentima izraženu amortizaciju, prema članu 5 zakona o porezu na imovinu - da li ste vi uopšte vlasnik ikakve nekretnine kad izjavljujete ovakve gluposti? Pre koju godinu je grad vršio zoniranje i vršio korekciju prosečne cene kvadrata u zonama, a ne ukidao amortizaciju. Smatram međutim da je to zoniranje urađeno pogrešno i da treba da se menja, ali to se ne menja neplaćanjem poreza niti to konkretno ima ikakve veze sa plaćanjem poreza na dobit od izdavanja nekretnine.
  • Don Libero

    25.07.2016 00:09
    Plaća se
    Ako sam POŠTENO kupio stan, ne za 10 maraka ili € ili 1000 din, zašto moram da stanujem u njemu????
  • nini

    24.07.2016 23:43
    prazan budzet
    Nemam nista protiv da se na svaku dobit plati porez, ali zasto prvo ne naplate od onih koji su ispraznili drzavnu kasu, pokrali novac poreskih obveznika, tj.nas gradjana,nego ti isti sad ne smeju da drmnu jedni druge po dzepu nego trazi novi nacin da oglobish one kojima si skinuo od penzije, plate, ciju decu ne zaposljavash.Takodje, zasto ne uvedu fiskale advokatima, privatnim ordinacijama, gradskom prevozu,parking servisu...Inace, ugovor o izdavanju je bitan i za stanodavca, jer podstanar moze da nestane iz stana kad hoce,ostavi kljuc u bravi i neplacene racune...Ode sve u amortizaciju....
  • LOL

    24.07.2016 21:40
    ZA G
    Ako niste obavesteni amortizacija je ukinuta pre par godina. Zato ljudi i kipe od nepravednih naplata.Kako moze neko ko zivi u Mileticevoj da placa I kategoriju poreza kao i onaj ko zivi na Cara Dusana npr. Kako mogu da naplate isti porez za stracaru od stana u staroj zgradi kao i novom stanu u modernoj zgradi na istoj lokaciji itd. Kao sto rekoh nigde veze.
  • G

    24.07.2016 17:56
    @Stanodavac - isto koliko se odbija pekari od poreza jer je vlasnik pekare uložio u svoj objekat. Vi niste ulagali u državni stan, vi ste ulagali u stan koji je u vašem vlasništvu. Vi izgleda želite da vama država finansira renoviranje vašeg sopstvenog stana od kojeg planirate da ubirate prihod, a toga gospodine nema u EU zemljama. Da li sutra država treba da prekine sveobuhvatno da ubira porez od svake privredne delatnosti jer svaki privredni subjekt ulaže u svoju kompaniju, oprema poslovni prostor itd? Na stranu da je apsolutno vaš problem što ste vi stanaru dozvolili da stanuje iako ne plaća, porez kao i za sve ostalo treba da se plaća na svaki prihod, u ovom slučaju na prikupljenu stanarinu gde smatram da je 20% previsoka stopa poreza.
    @LOL - u potpunosti ste u pravu da se nigde ne plaća uvećan porez na stan u kojem vlasnik ne živi, i to nije slučaj ni u Srbiji. U Srbiji imate umanjenje poreza za stan u kojem vlasnik živi isto kao što imate iznos poreza određen u zavisnosti od lokacije i stanja nekretnine. Da li ste ikada pogledali list od poreske uprave u kojoj vam je obračunata amortizacija nekretnine? Slažem se da država treba da bolje reguliše rešavanje problema sa stanarima isto kao i sa stanodavcima i to je nešto na čemu treba insistirati kroz političke izabranike a ne samo vikati kako želite da vršite poreske prekršaje.
  • LOL

    24.07.2016 11:01
    Ovako izgleda kada se napredno kroje zakoni, nigde veze sa životom. Ako već uzimaju za primer države evropske unije da bi se taj porez naplatio trebalo bi da uzmu za primer i ceo mehanizam naplate i pravne propise koji prate sistem izdavanja stanova što za stanodavce što za podstanare.Kao prvo i osnovno nigde se ne plaća uvećan porez na stan u kome vlasnik ne živi već se porez određuje u zavisnosti od lokacije i stanja nekretnine i kod poreza na nekretninu i kod određivanja poreza na iznajmljeni stan. Tačno je da porez na iznajmljivanje treba da snosi vlasnik ali ne u iznosu od 20% jer toliko se ne naplaćuje ni u Švajcarskoj.Druga bitne stvar ne može država da odredi porez po tržišnoj ceni već na osnovu ugovorene sume. Treća bitna stvar je da su obe ugovorene strane zaštićene od strane države ako dođe do spora država ga realizuje a to je ono što kod nas ne postoji. Država želi da naplati nenormalnu sumu a da za uzvrat ne pruži ništa. Proverena informacija iza koje stojim jeste da vam ugovor ama baš ništa pravno ne znači i vi kao stanodavac ili kao podstanar imate pravo samo na privatnu građansku parnicu o svom trošku. Imao sam ugovor sa podstanarom, prevario me je i uništio stan i ostavio mi je preko 1000e dugova za račune, stanarinu ni ne računam. U policiji su rekli da ne mogu da mi pomognu. U pravnoj pomoći supredložili da pokrenem parnicu ali da se to nikako ne isplati jer su troškovi suđenja daleko veći. NEĆU DA PLAĆAM POREZ PREVARANTIMA U OVOJ DRŽAVI.
  • Che

    24.07.2016 11:01
    Kome odgovara?
    Naravno ovoj pljačkaškoj vlasti!
    A porez će se plaćati kada ne bude ovoga:
    "Skupština će imenovati i novog direktora Agencije za energetiku,"... i još mnogo toga
    Svaki iole razuman čovek je zauvek napustio ovu "državu", zato za bilo kakvo poboljšanje ili prevrat nema nade!
  • Stanodavac

    24.07.2016 10:24
    Trazim odgovore
    Samo se prica o uzimanju para od stanodavaca. Moze li neki novinar da istrazi sledece: Stan izdajem. Prethodni stanar, student, je bio u njemu preko 4 godine. Placao je najamninu i stanarinu retko ili nikako. Bilo mi ga je zao. davao je ispite godinu za godinu ali su mu roditelji uskracivali cak i dzeparac. Mislim da je bio vise gladan nego sit ali je za 5 godina zavrsio fakultet. Kad god smo razgovarali o pacanju uvek je bila ista prica koja se zavrsavala recenicom:"Da sam radim ja bih sve naknadno platio makar na rate"... kad se sve sabere u neredovnim placanjima rezija je placena mozda desetak puta a najam n toliko. Na neki nacin bilo mi je drago da je mlad covek bar fakultet zavrsio. Pitanje prvo: na sta sam ja trebao da platim porez ako je neko stanovao a ja sve dazbine placao. Platio sam i krecenje stana kad je doticni napustio stan. Posle nekoliko godina rodjak moje prijateljice je dosao da studira i poceo je da stanuje u tom stanu. Stan je ponovo okrecen, drvenarija ofarbana, namestaj obnovljen. Posle godinu dana kupio sam klimu za taj stan. Sledece godine sam u tom stanu renovirao kupatilo. Zamenio roletne. Na jesen cu prozore da zamenim. Drugo pitanje: Da li je negde predvidjeno odbijanje takvih troskova od iznosa za placanje poreza?? Naravno da nije. a to sto ja pitam je sve regulisano u zakonima onih zemalja koje pominjete. Nije svrha samo uzimanje poreza treba iznose od poreza i vratiti ako je nesto u stan ulozeno.
  • Bezobrazluk vlasti

    24.07.2016 09:41
    Ne izdajem nekretnine ali ih posedujem. Zvrje prazne.
    Ne odgovara mi da vlast ukrštenjem raznih podataka izmašta da držim podstanare i zahteva da plaćam dodatni porez na prazne nekretnine.
    Da u Srbiji nacrtaš dve ovce, i to bi se pogrešno primenilo od strane vlasti, i stigao bi ti porez na poljoprivredno zemljište i uputi za veterinara.
    Ali, od 2000-te se vlast uporno bori protiv ovog naroda.
  • zivkovic

    24.07.2016 08:22
    puno nedostataka
    Zakon o stanovanju koliko sam citao njegov predlog izmena, jedino novo sto predvidja jeste uvodjenje baze podataka odnosno uvodjenje profesionalnih spijuna koji ce privatne informacije o toke ko gde stanuje donositi na tanjiru poreskoj upravi. Ono sto je do sad bilo nelegalno po pitanju tajnosti informacije sada postaje legalno. Imamo cipove u licnim kartama ali te podatke ce dojavljivati predsednici kucnog saveta....Verovatno ce reagovati ako vec nije zastitnik gradjana...

    Sto se nedostataka tice neki su i ovo:

    1. Kirije u Srbiji se vec nalaze na minimumu. Ako uporedite bilo koju zemju (idite na sajt cost of living) koliko kosta kvadrat i za koliko se izdaje, u Srbiji je najmanje duplo neisplativije da kupis stan pa da ga izdajes. Znam za Madjarsku pa cak i Crnu Goru iz prve ruke...
    2. Porez u Hrvatskoj na primer je 12 posto sa prethodnim umanjenjem od 30 posto. Mislim da je kod nas matematika, prvo puta 1.17 da dobijes bruto, pa -25 pa na to 20 posto i izadje duplo veci porez. A zasto da bude duplo veci? Jel dobijem neto dublo vise za to?
    3. Sporo sudstvo. I inace ne mozes tuziti nikoga da resis spor u 5 godina a kamoli studenta koji ne poseduje nikakvu imovinu.
    4. Komplikovani mehanizmi za prijavljivanje/odjavljivanje podstanara. Nemogucnost odjavljivanja. Svaki mesec odlazak u poresku, obrasci administracija redovi.

    Po meni ova akcija se sprovodi sada i pre svega zato da se popunjava minus koji prave neka od drzavnih preduzeca, pre svega Elektrodistribucija.
  • Stanodavac

    24.07.2016 07:54
    Što niste pitali stanodavca nekog za mišljenje. Evo ja sam vam na raspolaganju, dvadesetak godina izdajem nekoliko stanova. U NS sam posle 10.8. Ostavite ovde komentar ako hoćete da čujete iskustva iz prve ruke.
  • Maja

    24.07.2016 07:48
    Nece biti vise novca u budzetu
    Taman to sto vise oderu od siromasnih ce dati svojim kadrovima koje ce zaposliti da hvataju - spijuniraju stanodavce. Preko tesko da ce vam neko izdati stan na manje od godinu dana i po ceni koje su trenutno aktuelne u Srbiji. Nezaposleni moraju da imaju zaposlenog-kreditno sposobnog garanta koji preuzima obavezu placanja do isteka minimalnog perioda na koji je sklopljen ugovor. Daleko smo mi od 'preko' nasi vladari
  • Sima

    24.07.2016 06:53
    Već sam u nekoliko prilika izneo svoje mišljenje da je ovo jedna smešna tema, odnosno svojevrsni trenutni hype, na koji ne vredi trošiti reči. Pored toliko nerešenih i neuređenih životno bitnih problema kod nas, bavimo se ovakvim lakrdijama. Neplaćanje PDV-a kod pravnih lica odnosi milijarde evra, ali je evo ova sića sada bitna za spas budžeta. Nego da vidimo... Ko može da utvrdi da li neko nekome izdaje stan za novac ili ga je pustio da stanuje džabe (čitaj plaća dažbine i sl.)? Ko će ići po stanovima i proveravati ko u njima živi i da li, po pravu vlasništva, tu i treba da živi? Ko je do sada branio stanodavcima i zakupcima da sklapaju ugovore o izdavanju? Da li su ti ugovori u našem pravnom sistemu pružali ozbiljnu pravnu sigurnost bilo kome? Da li vlasnici stanova već sada plaćaju porez na nekretnine? I tako dalje, i tako dalje...
  • Persa

    24.07.2016 05:10
    Porez nece placati oni koji su u svom stanu. Pa vec ga placamo, bre......
  • lopovska posla.

    24.07.2016 00:45
    Kad komsije budu prijavile sve za koje sumnjaju da su nelegalno stekli imovinu, da se bave sumnjivim poslovima, da su narkomani, prostitutke, da su lopovi i kad svi ti likovi plate porez ovoj drzavi, odnosno vrate bar deo koji su oteli, e onda cu i ja komsiju da prijavim. Ali to se u ovoj dembeliji nece desiti. Lopov lopova stiti. Na zalost doslo je vreme kad ce posten svet nastradati a kriminalci postati nevini. Svski dan skretanje teme. Umesto da se psrtijski drugovi malo potrude, obezbede podstanarima stanove od drzave kao sto su ih i oni oteli, oni zajasili i misle dobice jos malo u svoje dzepove, za nove stanove, dzipove i bahanalije. Prijavite one prostitutke i ludake sa tv, njih treba oporexovati za sund i glupost, za svako dupe na ekranu porez, pa da vidis kako cmo zaraditi. Opet ovi dizu prasinu, da ispadne da nesto rade, a u stvari opet hitlerska posla. Samo cekam dan kad ce nas pozvati da prijavimo komsiju jer nismo iste nacionalnosti. Lepo kazu istorija se ponavlja. Ko razume shvatice.
  • zoran

    23.07.2016 23:54
    sve za budžet
    Moja ćerka sa porodicom je izdala svoj manji stan da bi uzeli veći i bili podstanari.Od prodaje stana su odustali jer nemaju da dodaju.I toga ima tako da je ovaj zakon glup a država mora da misli i na građane a ne samo na porez.
  • Rale

    23.07.2016 23:36
    Nema tu cile mile ima lepo da se svi registrujete i placate porez, kome se ne placa nek ne izdaje. Treba uvesti red u ove bahate stanodavce.
  • Limanoid

    23.07.2016 23:28
    Ako su novinari anketirali studentkinju Jelenu, mogli su i stanodavca, recimo izvesnog Miladina. Miladin im je mogao reći da su stanodavci u pravu. Zakon se ne moze sprovoditi jer je imbecilan i tačka.
  • evgenije

    23.07.2016 23:28
    Jedno vreme sam živeo preko u iznajmljenom stanu i to je išlo ovako. Potpisan ugovor obe strane, ja sam morao 90 dana ranije da najavim da ću stan napustiti a ako ga napustim recimo pre isteka tog roka od 90 dana svakako sam morao platiti kiriju kao da sam bio u stanu. Isto tako i gazda ako je hteo da me izbaci morao je to najaviti 90 dana ranije. U ugovoru je stajalo da mi tokom zimskih meseci nije mogao raskinuti ugovor pošto se smatealo nehumanim da neko nekog izbaci na sneg. U momentu potpisivanja ugovora svi računi su prešli na mene kao podstanara, stizali su na moje ime i sa mojom JMBG koji mi je tamo bio dideljen dok sam tamo živeo. Gazda je mogao mirno da spava jer je tako bio zaštićen od mog eventualnog neplaćanja računa. Ako mu ne bih platio kiriju on bi obavestio izvršitelja koji bi njemu na ruke isplatio sve što ja dugujem a mene bi jurili preko celog sveta da uteraju svoju lovu sa kamatom. E sada i ja kao podstanar sam imao neka prava. Mogao sam pred useljenje da naložim gazdi da kompletno sredi stan, okreči, ofarba drvenariju. To se tamo smatra normalnim zahtevom. Pukne neka cev i curi voda. On je bio dužan da nađe majstora u roku od odmah i to sredi i nije smeo to da mi naplati niti da zbog tog troška poveća kiriju. Ispred zgrade je morao da mi za tu kiriju obezbedi parking mesto a morao je da mi obezbedi i podrumsku ili tavansku prostoriju u kojoj bih eventualno držao neke stvari koje bi mi u stanu smetale. Tako to izgleda u normalnom svetu.
  • Lala

    23.07.2016 23:07
    Procena
    Koliko bolnica,obdaništa,skola,kilometara autoputa i prosečnih penzija potroše direktori javnih preduzeća na prezentaciju,putovanja i otalo...(a tek toalet papira)?
  • ana

    23.07.2016 22:57
    samo budala sece granu na kojoj sedi.
  • Novosadjanka

    23.07.2016 22:54
    Da u Roterdamu se potpise ugovor kao i svuda u normalnom svetu i kirija se placa sa racuna na racun, i onda te drzava oporezuje, nema kes u ruke. A kako to u zemlji Srbiji izvest!? Nikako...
  • ns

    23.07.2016 22:38
    Odgovara onima koji kradu od naroda dakle politicarima. Ostali nemaju nikakve koristi a pogotovo necemo videti nove bolnice, skole, puteve i sve ono sto ovi prvi lazno obecavaju vec decenijama.
  • Kvazimodo

    23.07.2016 22:35
    Zamislite ovo, dodje u NS student iz Nedodjije, iznajmi stan, trecu kiriju neplati kao ni racune do tada, stanodavac mu da otkaz i otkazni rok 90 dana, student lepo zivi jos 90 dana za dzabe, ni kirije ni racuna... Posle tih 90 dana stanodavac moze privatno da tuzi studenta koji naravno nema nikakvu imovinu na svom imenu jer je student... Uz ovo malo mi je smesno da se preko ovog poreza opravdava to sto godisnje drzava izgubi 50 miliona evra i bla bla km puta, vrtica, skola, penzija, ovakvim stavom vredjate i stanodavce i zakupce, jer nisu ni jedni ni drugi krivi za put, vrtice i ostalo. Za to su krivi partijski kadrovi koji otimaju sve sto stignu iz javnih preduzeca, namestaju tendere i slicno... A skoro citam, sva gradska javna preduzeca posluju uz ogromne subvencije ili u minusu ili u smesnom plusu. Katastrofaaa...
  • Novosadjanin

    23.07.2016 22:26
    Los tekst! Povrsinski. Kao i Zakon. Sta ako podstanar ili ta Jelena ne plati racune a pobegne. Unisti namestaj. Stan se ne izda 2-3 meseca, jel se placa porez i tada? A sta je sa duplim oporezivanjem? Pa ti ljudi vec placaju porez za stan u kom ne zive. Sta ako u mom stanu zivi sin?

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna