Smanjite namete i obnovićemo vozni park. Ograničite uvoz i dobićete još stariji vozni park koji se reciklira unutar države. Kao i u poslednjih tridesetak godina - uradićete ono što vama donosi novac, umesto onoga što bi bilo bolje za sve nas.
Hoce da se uvoze novija vozila....Kao da mi sami ne bi voleli da vozimo novija kola...Samo nam treba i plata da mozemo da ih kupimo...Lako je ovima sa fakulteta da pricaju o takvim stvarima kad su oni sami po raznm odborima i imaju primanja preko 150000 din mesecno...Neka nam objasne kako da se uzme novi auto sa prosecnom platom od 200e...
Ne uvozimo mi samo polovne automobile, vec i skoro celokupno mehanizaciju i citave prizvodne tehnologije. Primera radi, svi mlinovi nastali unazad 20 godina su totalna starudija, koja odavno ne zadovoljava eklosske uslove EU, i ovdassnji mlinaru su je kupovali za desetak hiljada evra...
Pitanje je vremena kada ce nas Albanija preteci i po ostalim elementima standarda. A pre samo 30 godina pricali smo viceve o "albanskim podmornicama" i slicnom... Kako sejemo, tako i zanjemo.
Treba uvoz podići na euro4, da ne kažem euro 5. Davno je i trebao da postane euro 4.
Cene će svakako padati ukoliko ne bude bilo prodaje.
U nazadnoj Evropi konstantno skače broj prodatih vozila, kamate su 2% godišnje, a u naprednoj vucicevoj Srbiji opada.
Zato raste broj kupljenih diploma. Još malo pa će Srbija imati najviše diplomaca u stanovništvu.
E provozam vas u autu sa Euro 5 motorom, stručnjaci. Pa odakle vam takva pamet da narod u Srbiji više voli da vozi auta stara 15-20 god a ne nova. Stručnjaci, narod nema od čega da živi, u Srbiji dobra auta voze samo vrhunski sportisti i oni su pošteno zaradili . Druga grupa ljudi su lopovi a to su politički lopovi i lopovi-kriminalci, ove dve vrste lopova mogu zajedno u istu grupu. Pošten svet može samo na kredit da kupi auto staro 15 god i to je to.
U zemlju je prošle godine uvezeno 120.000 krševa. Da su koštali samo 2.000 evra, to je deficit od skoro četvrt milijarde evra. Kada bi se za polovna vozila uveo obavezan evro 6 standard, deficit bi za godinu dana smanjili za barem 300.000.000 evra, pošto sva ta polovna kola proždiru delove.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Za obnovu voznog parka u Srbiji potrebno 125 godina
Autor: Novosti.rs
Info
•17.08.2016.
•11:51 > 11:55
Komentari 9
Viktor
Niko kao ja
DonJuan
Zivan
:)
Toma
Cene će svakako padati ukoliko ne bude bilo prodaje.
U nazadnoj Evropi konstantno skače broj prodatih vozila, kamate su 2% godišnje, a u naprednoj vucicevoj Srbiji opada.
Zato raste broj kupljenih diploma. Još malo pa će Srbija imati najviše diplomaca u stanovništvu.
Slobodan
Vozač
Yioll
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H