Autor: Tanjug

Info
20.09.2016.
13:26
Ministar finansija Dušan Vujović najavio je da će izmenama poreskih zakona biti uvedeno plaćanje poreza na automobile po vrednosti a ne kao do sada po kubikaži.
  • ja

    22.09.2016 17:32
    hmm
    Smanjice se trosak vlasnicima vozila velike kubikaze ali ta "razlika" ce se slomiti opet na ledja naroda.
  • La visiteur

    22.09.2016 02:06
    Realno
    Mene za Trabanta izadje taj porez oko 450 dinara, nijemu ni kataloski nije neka vrednst, pa se nadam da nece ovako skuplje biti. Trabant ni u zemljama dEU ne podleze eko testu... Uvesti trenutno eko test u Srbiju znaci ostavljanje 60% gradjana bez automobila, najvise onih mucenika sto jedva sastavljaju kraj sa krajem da prehrane porodicu...
  • Недељко

    21.09.2016 11:47
    @Тома
    Прочитајте Томине коментаре. Потпуно је у праву. Много је више власника возила испод 2000 ццм и они су мета за узимање пара и пуњење буџета. Мислите да властодршци возе ауте испод 2000 ццм? Па зокон је прављен за њих, а не за нас.
    Пре сам да се порез укуне а путарина повећа. И да се тај новац од путарине троши само за одржавање и изградњу путева.
  • @Plotio od svoji por

    21.09.2016 11:17
    O spasioce nesebicni i velicanstveni, izvini, nismo te odmah prepoznali. Samo pazi, moras raditi u tajnosti, jer ako cuje big brother da ima neko ko je vise izvukao zaglavljenih automobila nepoznatih sugradjana, nego sto je on dece iz smetova (a tu ste negde), bice gusto.
  • Boba NS

    20.09.2016 21:51
    porez iskljucivo treba da se placa na osnovu ekologije
    oni koji emituju manje od 100 g/km co2 i oni koji emituju manje od 80g/km Nox treba da budu oslobodjeni poreza. Tako je u normalnim zemljama. Ekologija na prvom mestu
    to znaci da malo trose pa lepo podici cenu goriva i eto prihoda
  • /

    20.09.2016 18:56
    /
    ne zaboravite na tehncki pregled svakih 6 meseci za kola starija od 15g
  • grunf

    20.09.2016 18:17
    KS i CO2
    Registraciju treba obracunati na osnovu snage, zagadjivanja okoline, eventualno tezine automobila. Sve drugo je neko prelazno resenje.
  • Laki

    20.09.2016 18:12
    Ne bih
    da se radujemo prerano.Smislice oni neku drugu, jos goru varijantu.Pa budzet pune iz akciza i poreza a ne iz proizvodnje.A nagrade u toj igri sakupljanja fiskalnih racuna stici ce iz firme koja se zove.............???????
  • Sofija

    20.09.2016 17:08
    DInkic je vec imao foru sa skupljanjem fisklanih racuna koji su se slali pa bio izvlacenje nagrada
    Dakle vec vidjeno prepisivaci
  • Toma

    20.09.2016 16:30
    pojašnjenje
    Ovo je porez na upotrebu motornog vozila, ne porez prilikom kupovine, promene vlasništva itd.
    Spada u grupu poreza na upotrebu plovila, vazduhoplova i posedovanje oružja.
    Sve maksimalno debilno.
  • Toma

    20.09.2016 16:27
    evo kako će biti
    Ukinuće se ta velika razlika za >2000 kubika, ALI će se povećati trošak za sva manja vozila, prvestveno ona kojih ima najviše a to su 1.4 i 1.6.
    Nemojte biti naivni pa misliti da će izmeniti cenovnik tako da u ukupnom plasmanu dobiju manje novaca nego do sada. Ovo su ljudi koji su vam pre 2 godine digli autoosiguranje 45% bez ikakvog opravdanog razloga, iz čiste obesti. Ovo su ljudi koji su izmislili dodatne namete na TNG uređaje i povećali akcize na isti.
    Bojim se procena njihovih neškolovanih musavih kadrova. U normalnim zemljama se plaća po emisiji CO2, i nema laži nema prevare. Mali motor mala emisija, veliki motor velika emisija.
  • Steva-NS

    20.09.2016 16:26
    Za mojih 70 godina,svakakvih kombinacija sam video,al se bojim da po novom,moj "Yugić" ne plati sve luksuze,kubikaže i cene !
  • pan 5er

    20.09.2016 16:06
    Malo ću trolovati, uvezao ja iz Nemačke manjeg mercedesa sa zatamnjenim folijama na zadnjim staklima. I sad uvedoše taj zakon da je to luksuz i da se plaća, a uz to treba potvrda proizvodjača da folije ne ugrožavaju sigurnost ili šta već. I napišem ja pismo Mercedesu. Tek, posle nepunih mesec dana iz Mercedesa stiže pismo sa sve pečatom u kojem ističu da folije, naravno, ne utiču ni na sigurnost ni na garanciju. Odem u AMS i oni s time obrišu guzicu. Kažu, mora potvrda od naših dilera. Zovem, pitam, kažu samo za potvrdu 12 hiljadarki + ostale dažbine za atest, sve zajedno cirka 30 hiljada. I onda, šta ću, poskidam sve folije, nek se deca prže pozadi, kad sam mogao ja tako pre 30 godina mogu i oni. Hteo sam na kraju nešto da pametujem o Srbiji, ali mi se stvarno ne da.
  • Tamo gde prestaje

    20.09.2016 16:00
    logika, počinje Srbija
    Nebojsa
    20.09.2016 • 14:48
    Registracija
    Vozim a6 3.0 sa 224ks star deset godina i registracija 'na luksuz' je 107000 dinara. Sta je luksuzno u autu starom 10 godina???
    @apsolutno ništa, ali u inostranstvu .Ovde ste narodni neprijatelj jednako kao ja sa mojim novim malim gradskim autom koji su mi udarili na parkingu i pobegli.
  • dranje kože

    20.09.2016 16:00
    Svi vlasnici novih vozila porez plaćaju pri kupovini automobila. Obračunava se u zavisnosti od vrednosti vozila a pošto se radi o novim automobilima nema dileme oko visine poreske osnovice. Za starija polovna vozila prilikom kupovine se plaća daleko manji porez nego za nove automobile i tu je princip pravednosti potpuno zadovoiljen. Suština je to da se porez plaća kod kupovine vozila a zašto se dvostruko obračunava svake godine kod registracije neka obrazlože poznavaoci ustava i prava. U normalnom svetu se porez i registracija plaćaju samo prilikom kupovine a godišnje se obnavlja jedino polisa osiguranja.
  • XXL

    20.09.2016 15:53
    Naravno da ce biti skuplje! Naivan je svako ko misli da reciklirani radikali umeju nesto pametno da donesu, pa njihov politicki otac, Seselj je i uveo porez na automobile i mobilne telefone u vreme kada je bio u Vlasti s Milosevicem!
  • Plotio od svoji pora

    20.09.2016 15:35
    Naravno da je luksuz imati automobil velike kubikaže, koji pride mnogo troši i, nažalost, zagađuje okolinu, ali da plaćam stotine hiljada za registraciju za svoj Jeep koji ima 4000ccm, mnogo je pa je mnogo! Par desetina hiljada dinara je ok i od toga ne bežim.
    A ko nije vozio Jeep neka ne se*e. Koliko sam samo vas izvukao iz blata i snega, pa i iz vode čak, a tada niko nije pominjao luksuz i zagađivanje okoline, već su svi bili presrećni što sam se zadesio tu kolima.
    Ok, troši puno, ja to plaćam, nažalost, rekoh već, zagađuje više od ostalih, ali da se zna zašto je to tako - zna se. 4000ccm 4x4 svuda prođe i nigde ne zastane! A da, moj Jeeo je '91. godište.
  • Superstar

    20.09.2016 15:21
    Samo da ne bude simbolično smanjenje za stare automobile sa velikom kubikažom, a drastično povećanje za novije automobile sa manjom kubikažom tu mislim na aute stare 5-6 godina vrednosti do 6-7000 eura.
  • Ivan

    20.09.2016 15:19
    @Nebojsa
    "Vozim a6 3.0 sa 224ks star deset godina i registracija 'na luksuz' je 107000 dinara. Sta je luksuzno u autu starom 10 godina???"
    luksuz:
    1. audi
    2. 3.0L
    3. 224ks
  • Drum

    20.09.2016 15:06
    Ovo i nije loše, bar ovako na ''papiru''...

    Samo pitanje je kako će oni to da procenjuju.
    Da ne bude neki poluraspadnut auto star 20 godina, procenjen na 2.000€?
  • Nebojsa

    20.09.2016 14:48
    Registracija
    Vozim a6 3.0 sa 224ks star deset godina i registracija 'na luksuz' je 107000 dinara. Sta je luksuzno u autu starom 10 godina???
  • ekolog

    20.09.2016 14:43
    sve je to ok ali pod uslovom da se uvede i provera izduvnih gasova i počnu da se kažnjavaju oni koji voze kola koja dime kao da peku roštilj... ima 2L i 100 godina i izbacuje garež u vazduh a hoće malo da plaća registraciju? ja mu ne bih ni dozvolio da se registruje... takođe ukinuti porez u potpunosti na električna i hibridna vozila a tu mogu i biciklovi da dođu...
  • Salamander

    20.09.2016 14:36
    bez registracije
    Tako nam je dobro, da ljudi ostavljaju automobile po parkinzima da rdjaju, autoplacevi puni ko kosnice, niko kola ne kupuje, goriva se prodaje sve manje, registruje se sve redje, a sve zato sto " rade" samo bitovi i komunalni policajci, strmimg majci
  • dejan011

    20.09.2016 14:22
    Prodaj dzip
    Druze, ko te tera da vozis dzip pa makar i da je 1995godiste? Znas kako kaze ona stara poslovica ... plati pa se klati :)
  • Sale NS

    20.09.2016 14:19
    Ajd i meni kupi nešto Ćale
    @OTAC ... Vau, koja slatka muka, pogotovo tvoja Ćale. Ajd misli maloi na mene !
  • haha

    20.09.2016 14:18
    @otac
    sve je na mestu a meni je mnogo zanimljivo sto si dobio 4 minusa (za sada) verovatno zato sto "si izbeglica koji se bahati sa dvoje kola" :) e sugradjani moji... zato smo tu gde jesmo
  • Vozač

    20.09.2016 14:17
    Porez na upotrebu vozila je uveden 2000te godine, a ne 2009e, to bi miistar trebao da zna.Kao što bi trebao da zna da je poraz na upotrebu telefona ukinut, pošto telefon nije luksuz a 2016e nije ni auto, ali njega su zaboravili da ukinu.
  • Kiki

    20.09.2016 14:10
    Bravo
    Država treba da podrži svoj narod, da svi imamo što starije automobile. Neka ima 10.000 kubika, neka je '72 godište i neka troši ugalj ili 30l na 100km, samo da je auto jeftino i dažbine niske.

    Neka vide malo ovi kriminalci što kupuju nova kola od 1.200 kubika i troše po 3l. U zatvor poslati one što bi da kupe auto na struju!
  • Nomad

    20.09.2016 14:06
    @otac

    Bez da zvučim zavidno ili zajedljivo - Jeep Grand Cherokee treba i "napojiti". Voziš auto koji se nije pravio sa motorm manjim od 3500 kubika i odjednom je veći problem registracija, nego potrošnja? :)

    inače plaćanje po vrednosti vozila je najmerodavnije + osiguranje da ostane po snazi motora.
  • Shin Sekai

    20.09.2016 14:01
    Lutrija? Kakav je ovo cirkus.
  • otac

    20.09.2016 13:40
    imam jeep grand ciroki,1995 godiste i registracija je 206000 dinara.
    za drugi auto,audi a6,1998 godiste,registracija je 108000 dinara
    ukupna vrednost vozila je oko 5000 eura...

    moj kum ima mercedes 2014 godiste i registracija mu je oko 70000 dinara a vozilo je platio oko 85000 eura....

    u ovoj tzv drzavi,tzv lideru regiona je sve u srazmeri,zar ne ?
    uvek mislim da zivim u drzavi super hika,gde se krade od siromasnih da bi se dalo bogatima

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna