Autor: N1/foto: Ron Haviv

Info
19.11.2016.
14:06 > 18:01
Američki časopis "Time" izabrao je 100 najuticajnijih fotografija svih vremena, na kojima su događaji koji su obeležili istoriju u poslednjih 150 godina - od naučnih dostignuća do strahota rata.
  • G

    23.11.2016 12:09
    @svetlana - hoćete li, molim vas, "gospođo" da navedete prvo kome se tačno obraćate, i citirate kako je taj na ovim stranama "opravdavao zločine u ime tzv. srpstva"? Da li "poštovana gospođo" znate da je mentalni poremećaj kada vidite nešto što ne postoji?
  • Draga

    23.11.2016 08:58
    Tužno
    Slika je strašna, ne opravdava počinjeno nikakav drugi zločin suprotne strane ili ma koje druge strane. Rat je gadna stvar za sve (sem ovih "junaka"). Ono što mene dodatno boli je to što ovde niko nije odgovarao za to, što ne čudi, jer je na vlasti onaj ko je u tome svesrdno učestvovao. Još jedna stvar mi strašno smeta - satanizacija srpskog naroda generalno, ne ožda toliko zbog zločina, koliko zbog užasne politike i prodanih političara za smrdljivu fotelju (i debele pare). O nama, kao Srbima, naciji, kulturi, slici koju treba da imamo u svetu, ti isti političari ne razmišljaju. A oni su jedini uzrok i krivci svemu tome, političari sve tri strane. Bar Arkan više nije među nama...
  • svetlana

    23.11.2016 08:30
    Pitanje za patriJote
    Vi koji opravdavate zločine u ime tzv. srpstva, zar je moguće da vam je važnije biti Srbin nego biti Čovek ?
  • Brus Vilis

    23.11.2016 00:47
    @Demi & G
    Draga Demi, iskreno mi je žao što ti se toliko loših stvari izdešavalo. Zahvali najpre Miloševiću, pa zatim Raškoviću, Šešelju i svim onim ljudima koji su još 1989. u Kninu, a zatim i naredne godine na predizbornim skupovima uzvikivali: "Ovo je Srbija!" To je znatno pre nego što je Hrvatska donela bilo kakvu odluku o položaju Srba ili osamostaljenju.
  • Demi Moore

    22.11.2016 23:26
    @ Brus Vilis
    "Palamudiš! Koja su gradjanska prava oduzeta Srbima u Hrvatskoj '91, ne kenjaj? Jeli im uskraćeno lečenje, penzija, školovanje, pravo glasa?"

    Pa evo kao "netko" ko je rodjen u Zagrebu, i ko je doziveo grozote od poustasenih hrvata, namerno pisem poustasenih jer pravim razliku izmedju normalnih i takvih ljudi tj neljudi, mogu slobodno da napisem, a sad cu zvucati kao "G", da bi bilo korisno da i vi jednom iskusite ta navodna palamudjenja, da biste imali objektivnije glediste.

    I ovo pisem kao neko ko nije ni znao "sta je" dok nije hdz dosao na vlast, a saznao sam sta sam kad je pocelo maltretiranje od zengi pa nadalje..cak i od razrednog staresine i "skolskih drugara".

    O porodici Zec da i ne pisem..

    Srdacan pozdrav,
    love Demi
  • Brus Vilis

    22.11.2016 21:37
    @G
    Palamudiš! Koja su gradjanska prava oduzeta Srbima u Hrvatskoj '91, ne kenjaj? Jeli im uskraćeno lečenje, penzija, školovanje, pravo glasa? Nisu mogli da se pomire s činjenicom da više nisu konstitutivan narod u Hrvatskoj, pa su uzeli puške. Napalio ih Slobica ko magarce, ovi se primili na bajke i napravili zlo. Imaš prijatelja iz Splita? Imam i ja rodbinu u Zagrebu, tamo su bili sve vreme, tamo su još. Bilo je poprekog gledanja i ogovaranja i to je sve. Ujak dobija penziju, ujna još radi u bolnici. Hajde sad, razvali tastaturu i prospi novih 30 redova kmečanja i upiranja prstom u Vatikan, Ameriku il' boga oca...
  • G

    22.11.2016 20:17
    @pan 5er - potpuno se slažem "odrasli gospodine" da ne mogu. Srbija mora da pobije još mnogo miliona ljudi širom sveta, da obori još puno državnih režima i opljačka resursa da bi uopšte mogla da se poredi sa SAD. Drago mi je da ste javno pokazali da ste još jedan član kluba "demokrata" čija pravila i standardi važe samo onda kada to tako vama odgovara.
  • G

    22.11.2016 20:14
    @Brus Vilis - u redu "gospodine", sada kad ste "prosuli" vaše da vam poželim da vam prvo neko oduzme građanska prava, potom krene u kampanju demonizovanja na osnovu vaše nacionalne pripadnosti i potom da vam poštene komšije navraćaju u kuću i upiru oružje u glavu vašeg deteta prijateljski vas savetujući da treba da se selite (ovo je istinita priča našeg porodičnog prijatelja, profesora izbeglog iz Splita). Slobodno "gospodine" pustite da vam takvi rade šta žele a vi se nemojte buniti, to je vaša volja. Trivijalizujete stvari nastojeći da dokažete bezočnu laž koju poturate da su Srbi u Hrvatskoj iz čista mira i bez ikakvog razloga podigli pobunu. Ostaje još samo da vas vidim jednom, samo jednom "gospodine", da uputite kritiku nekom pripadniku tzv. "vojvođanske nacije" koji na ovim stranicama često prete etničkim čišćenjem Vojvodine od svih "nepravih Vojvođana", popularno "dođoša" - evidentno imate dovoljno vremena za polemiku.
  • pan 5er

    22.11.2016 18:57
    Srbiju i Ameriku ne možeš porediti čak ni u basketu. Odrasti.
  • Brus Vilis

    22.11.2016 18:54
    @G
    Evo, najkraći odgovor na sve to što si prosuo: Ja priželjkujem samostalnu ili Vojvodinu sa širokom autonomijom. Medjutim, priznajem volju većine. Neću bacati bombe komšiji u dvorište. Neću se popeti na Iriški venac i balvanima blokirati put. Neću čak ni sprejom ispisivati političke grafite po mom gradu. Ako ljudi poput tebe nasrnu na mene neću čak ni uzvratiti. Zapravo, neću uraditi ništa od onoga što su uradili Srbi početkom 90-ih. Ako bude zločina, biće jednostran.
  • G

    22.11.2016 17:51
    @pan 5er - možemo i vašom logikom, iako nije tačno da nijedan sukob nije bio u Srbiji, gde je Kosovo, makar bilo ako već danas smatrate da nije, ako nije u Srbiji? SFRJ, Libija, Vijetnam, Iran, Irak, Sirija, a samo je jedna država učestvovala u svim - SAD! I nijedan sukob kod nje, eeeeej!!!
    Nije trebalo da se dozvole zločini Srba. Nije trebalo da se dozvole ni zločini Hrvata, Slovenaca, Bošnjaka, Albanaca. Izvinite što ne prihvatam popularnu teoriju da se srpski narod masovno samoubijao i samoproterivao. Ali mnogi zločini jesu dozvoljeni. I mnogi zločini i dan danas nisu kažnjeni, i to zbog direktne opstrukcije naših zapadnih prijatelja i partnera koji ni posle skoro 20 godina ne osnivaju sud za albanske zločine, žmure na hrvatsko nacionalno slavlje etničkog čišćenja, žmure na njihovo uništavanje dokaza o zločinima u BiH, oslobađaju pred sudom one koji su svojeručno komandovali vojnim napadom na zaštićenu zonu UN, što samo po sebi bi trebao biti zločin a kamoli ubistvo nekoliko hiljada i etničko čišćenje 250 000 hrvatskih građana srpske nacionalnosti. I naravno da će takvi dvostruki standardi da budu večito kamen spoticanja na Balkanu, naravno da će biti negodovanja zašto se ne pominju nesrpski zločini kada na svakom koraju se pominju srpski a ostali prikrivaju, i time stvara slika da su Srbi jedini i isključivi zločinci na Balkanu.
  • G

    22.11.2016 17:43
    @Brus Vilis - hvala vam na još jednom vašem standardu, da "prevrćem reči" kada ih citiram isto kako ste ih napisali.
    U redu, neka vam bude, hajde da upotrebimo vaše postavljene standarde i pravila. I Srbi jesu pucali u civile na KiM, u svojoj domovini. Šta su tamo tražili zalizani Los Anđelešanin, Njujorčanin, pa i poneki američki naturalizovani Albanac? Zaleteli se ljudi malo pa umesto u obližnu robnu kuću otišli da se igraju doktora u žutoj kući? Da kažemo da onda nisu ni Srbi udarili Albance zbog osvete, već da oslobode svoju teritoriju? "Jebiga brate" hajde da ukidamo konstitutivnost narodu iako na to nemamo pravo bez pristanka tog naroda jer nam u ustavu piše da je srpski narod izjednačen po pravima sa hrvatskim. "Jebiga brate" hajde da ih obrišemo iz ustava, pobijemo i proteramo a zadržimo srpsku teritoriju koju smo dobili nakon II sv. rata zbog čega smo i morali da ih uvedemo u ustav kao konstitutivan narod. "Prika", prvo je stvorena tzv. "SAO Krajina" kao autonomna oblast u Hrvatskoj, što su prepošteni Hrvati odbacili i secesijom od SFRJ na koju jesu imali pravo ali ne po republičkim granicama pokušali da nasilno nateraju građane na nešto za šta im je trebao njihov pristanak, što je potom izazvalo ratni sukob. Moraćete naučiti da ne mogu da se nasilno ukidaju ustavne odredbe protivno stavovima tog istog ustava, baš kao što ni u Vojvodini ne možemo da ukidamo narodima status manjine bez obzira da li bi većina za to glasala.
  • +384

    22.11.2016 16:52
    Zlocin i kazna
    Prvo: Za ove sto pitaju a sta su drugi uradili nama, neka znaju: u vreme kad je snimljena ova slika jos nista. Vukovar je vec bio pao, na drugim frontovima se zahuktavao boj. U predsednistvu BiH je jos sedeo Fikret Abdic, vodili su se razgovori srpskih i mulsimanskih akademika. Ali UDB-a je htela rat i rat je morao izbiti. Rona Haviva su doveli Arkan i njegovi, da ovekoveci znaci brate borbu za slobodu brate, znas ovo ono...
    Drugo: Srbijom je uvek vladala, a od 1988 i Vojvodinom vlada nasilna elita na celu sa UDB-om, kojoj buducnost Srbije i srpskog naroda uopste nije bitna. Njima je svejedno sto su uveli Srbiju u cetiri rata, od kojih su tri i po (evo, da racunamo Republiku Srpsku, kao neku polovicnu pobedu) izgubili, sto ljudi zive u bedi i bez perspektive. Njihove pare su sigurne i perspektiva im je lepa. Nesreca je sto ce sve dok Srbi sasvim ne izumru, ljudi kao ovi sto opravdavaju srpske zlocine ciniti ako ne vecinu, onda bar najglasniji deo, sto ce redovno glasati za najgore i najprljavije politicare koje ce im UDB-aska elita servirati.
    1999 zapadni svet nam je pokazao da moze da nas sravni sa zemljom. Ali nas nije sravnio - ostavio nam je Jovicu, Frenkija (oslobodjeni u Hagu) i njihovu veselu menazeriju da upravlja Srbijom, naravno u skladu sa interesima Zapada. Samo, nema vise izlazaka preko grane - neki naslednici Arkanovaca ce sad sutirati nas kao sto su ovi sa slike sutirali ubijene Muslimane u Bijeljini.
    Mislite o tome...
  • pan 5er

    22.11.2016 16:46
    "Nisu ni Srbi dolazili u SAD pa pucali i bacali bombe po civilima, već obrnuto. I šta ćemo sad?"

    Čoveče, pa ovde si imao rat za ratom - Slovenija, Hrvatska, Bosna, Kosovo, a samo je jedna država učestvovala u svim - Srbija! I nijedan sukob kod nje, eeeej!!! Možda je trebalo da puste Slobu & Miru da krenu na Crnu Goru, Makedoniju, Albaniju... na pola Evrope?
  • Brus Vilis

    22.11.2016 16:40
    @G
    Zapravo se vi hvatate tudjih reći prevrćući ih kako vam volja... Kao i uvek. Hrvati jesu pucali u civile, u svojoj domovini. Šta je tamo tražio bradati Nišlija, Novosadjanin, Beogradjanin...? Zaleteli se ljudi malo, pa umesto u obližnju robnu kuću otišli u Vukovar po belu tehniku? Usput i da malo puškaraju, rafal-dva... I da, prema mojim shvatanjima Hrvatska nije imala pravo da vojno učestvuje u Bosni. Baš kao ni Srbija. Dakle, ponovo imamo vašu frazu da su i drugi ubijali i ratovali, pa eto, što ne bi i mi? Ne, niste to izričito rekli, ali hajte molim vas, nismo deca da ne znamo gde ste okačili metu. I šta vam nije jasno u rečenici u kojoj ističem da su stradanja Srba sredinom 90-ih posledica njihovog ranijeg ponašanja? Ne, ne izvrćite istinu, nisu Hrvati udarili na Srbe zbog osvete, već da oslobode svoju teritoriju, a pri tom ne mislim na Kalemegdan ili Zlatiborski okrug... Ukidanja svih prava i kršenje Ustava? Pa jebiga, brate, ne mogu Srbi biti konstitutivan narod gdegod ih ima više od 300.000. Prika, tim istim Srbima je nudjena autonomija veća nego što su je Kosovari ikad imali, sa sopstvenim parlamentom, policijom, čak i valutom. No, svestan sam da se nikad nećemo složiti oko ovih dešavanja i zato svaku buduću raspravu s vama smatram bespotrebnom.
  • G

    22.11.2016 16:01
    @Brus Vilis - nisam video da je ijedan komentator napisao "i oni su uradili nešto" kao formu opravdanja. Sa druge strane, nije li to upravo vaš standard "gospodine"? Dozvolite da citiram vašu izjavu iz jedne druge skorašnje teme: "tragedije koje ističete zapravo posledica vaših zlodela". Još jednom volite da pravila i standardi koje sami postavljate važe samo onda kada to tako vama odgovara.
    Srbija je već odgovarala i to debelo. U Srbiji ne slavimo zločine naših državljana kao nacionalni praznik. Tako je, nisu Hrvati dolazili u Srbiju i pucali po civilima, Hrvati su pucali po civilima u Hrvatskoj. Nisu ni Srbi dolazili u SAD pa pucali i bacali bombe po civilima, već obrnuto. I šta ćemo sad?
    Vaš novi standard je čim prva država prizna neku drugu, pripadnici te države mogu da rade šta god hoće u novoj državi i niko nema pravo da ih u tome spreči jer je to onda "agresija". Ostavićemo po strani (ne)legalnost secesije SFR republika i nadležnosti institucija jer nemamo za to dovoljno prostora, nejasno je kakvo pravo su imale SAD da sprečavaju zločine na KiM, odnosno tačnije, da pomažu zločinima Albanaca? Kakvo je pravo ta ista Hrvatska imala da napada BiH u svom projektu "Herceg-bosne", i BiH je bila priznata od minimalno jedne države? Zašto na to žmure naši zapadni prijatelji i partneri, zašto žmure na hrvatsko uništavanje dokumentacije odnosno dokaza o zločinima? Agresor jeste jedan - onaj koji je protivustavno ukinuo sva prava jednom narodu i započeo ratni sukob u SFRJ.
  • Brus Vilis

    22.11.2016 13:53
    @G
    Uobičajen odgovor: i oni su ubijali srpski narod (da, pravopis kaže malim slovom). Da li tako vaspitavaš svoje dete - ako tebi neko nešto uradi vrati mu istom merom, ako je komšija kriminalac, ubica i lopov budi i ti? Srbija će kad-tad biti primorana da odgovara za zločine svojih gradjana. Nisu Hrvati dolazili u Srbiju i pucali po civilima, već obrnuto. Eto, razlog je tako banalan, ali to je neoboriv dokaz. I tvrdnje o gradjanskom ratu pale su u vodu kad je prva država priznala tu Hrvatsku i prva srpska čizma kročila u Slavoniju. To nećemo plaćati ni vi, ni ja, ali naša deca i unuci hoće. Slažemo se, naravno, da bi svi zločinci trebalo da budu kažnjeni. Medjutim, iako su zločine činili svi, agresor je samo jedan. I sve dok to ne budemo priznali sebi i svetu nećemo promeniti predrasude koje drugi imaju o nama.
  • G

    22.11.2016 11:21
    Pojedinci ovde vole da tvrde da nešto nije tema, dok to isto lično rade na drugim novinskim člancima. Nijedan komentator nije negirao niti relativizovao srpske zločine. Nekoliko komentatora se pitalo zašto nisu kažnjeni ostali zločinci koji su vršili zločine nad Srpskim narodom, što je prirodno pitanje i ostaće tako dok god svi zločinci ne budu kažnjeni, a što su potom drugi pojedinci nazvali "relativizacijom" i štaviše neki od njih otvoreno negirali počinjene zločine nad srpskim narodom. Kako da to nazovemo, ako je ono prvo "relativizacija"?
  • @pan 5er

    22.11.2016 09:36
    Slažem se, odštetu neka plati Cica Mica pevaljka....toliko ima još i da joj ostane
  • pan 5er

    21.11.2016 20:23
    Žalosno je što se vlast u Srbiji toliko godina nakon pogibije Arkana još plaši dotičnog i ne sme ništa od pokradene imovine da mu zapleni. Štaviše, svako malo nagradjuju ucveljenu udovicu gradskim koncertima na račun poreskih obveznika. Setite se ovoga kad Srbija bude morala platiti ratnu odštetu Hrvatskoj, Bosni i Kosovu.
  • V

    21.11.2016 20:20
    -
    ovde nije tema šta su drugi radili nego šta je rađeno u ime srpstva, a ova slika sve govori, prekinite da negirate i relativizujete zločine počinjene u ime srpstva
  • G

    21.11.2016 12:39
    @Ab - nisam ja kriv "gospodine" za nedostatak vašeg obrazovanja usled kojeg na slovo G znate samo jednu, sasvim sigurno pežorativnu reč.
  • Ab

    21.11.2016 11:19
    @G
    Onaj G ( dobro je izabrao nik kao pocetno slovo reci koju ne smem napisati ) je penio i izmisljao i na vesti o 'muzeju prisajedinjenja.
  • Grgolj

    20.11.2016 18:30
    @Domaćica
    Ovde je reč o zločinima ,,patriote'' Arkana, pa ih nemojte relativizovati podsećanjem na zločine drugih. I to može da bude tema, ali ste odabrali pogrešno mesto za nju. Zato, Domaćice, o Arkanu zbori, da ti ručak ne zagori.
  • Perica

    20.11.2016 18:09
    Slike
    Tesko da ce bilo ko nadmasiti zlikovce iz Jasenovca i NDH. Sve je za osudu ali ono sto se desavalo u Jasenovcu je do danasnjih dana zlo zla.
  • Vlada

    20.11.2016 16:09
    @brod ludaka

    Zaboravio si da bi rekao da je Ajfel mentalno poremećeno lice i da želi da i njegovoj deci neko izgradi kulu u dvorištu.
  • brod ludaka

    20.11.2016 14:58
    neumorni G
    @G

    Kad biste se popeli na Ajfelovu kulu vi biste rekli da to nije Ajfelova kula .
  • H

    20.11.2016 14:54
    @G

    Vi ste jedan veoma kulturan i fin gospodin .
  • Deks

    20.11.2016 14:49
    @Mr K/ Boris - "hladnokrvno klanje na živo radi vađenja organa" - govorite o insinuaciji da je tokom bombardovanja 1999. g. na Kosovu i Albaniji bilo "ubijanja civila srpske nacionalnosti radi preprodaje njihovih organa" što je jedna užasna optužba koja nikada nije dokazana niti je u javnost iznesen ni jedan relevantni dokaz da se tako nešto zaista desilo. Istovremeno izvršena je medijska manipulacija tako da danas u Srbiji skoro niko ne dovodi u pitanje verodostojnost takvih optužbi, optužbi bez dokaza. Sa druge strane zločini dokumentovani na ovoj slici zaista su se desili na žalost širom Hrvatske i BiH u ratovima 90-ih.
  • Blajv

    20.11.2016 13:14
    @G

    Ako budeš dobar i popiješ lekove, tagovaćemo te na slici, biće ljubomorne sve patriote na odeljenju.
  • G

    20.11.2016 12:29
    @@G - poštovani gospodine, da li ste nekada čuli za relevantnije izvore informacija naspram onih koje je neko napisao na "internet enciklopediji" a na osnovu netačnih informacija kakve je prva lansirala SPC?
    @Blajv - vi ste mentalno poremećeno lice kojem je neophodno hitno lečenje, te stoga vas već po koji put molim da se lečite.
  • Domaćica

    20.11.2016 12:27
    Ne opravdavam postupak ali ima li Ron neku fotografiju gde se ovako ponašaju muslimani ili treća strana...verovatno nema....ti drugi ili treći bi prvo njega smaknukli....što nije snimio nešto iz Oluje ili...
  • Mr K

    20.11.2016 11:59
    Izopačeni patriotizam
    Morbidno je isticanje tuđih zločina a negiranje zločina svog naroda Na žalost.svi narodi koji su učestovali u ratnim žurkama na ex Yu prostorima ostavili su odvratan dokaz o svojim primitivnim dejelima. Jadno je kad neko izjavi i li napise tvoj zločin je užasan a moj je borba za slobodu. Klanje , ubijanje silovanje , mučenje ... specijaliteti su svvih vojničina i ljudina koji su se iskazali na djelu. Da li je šutiranje mrtvog čovjeka veći zločin od odsječene glave srpskog vojnika na Majevici , ili je hladnokrvno klanje na živo radi vađenja organa manji zločin od poķolja u Škabrnji ili Paulin Dvoru .Manipulacija osjećajima i patriotizmom smišljeno se radila da bi se opravdalo vlastita nedjela . Mrtvi se prevrću u grobu od sr... , laži i nastavka propagande 90. Niko neće zaboraviti kakvo zlo je onaj drugi , treći uradio. Svjedoci ne mogu da ne pričaju

    .
  • @G

    20.11.2016 11:09
    Postovani "gospodine" G , da li ste nekad culi za Google ? Broj Srba u Americi iznosi 1.023.993 .
  • Blajv

    20.11.2016 02:35
    G se baš napalio, ali realno svako od nas bi se iznervirao da mu vređaju slike iz mladosti.
  • Deks

    20.11.2016 00:40
    Zanimljivo kako svi komentari bilo onih koji ovaj zločin relativizuju a kojih se grozim bilo onih koji su zgranuti ovim svirepim činom, polaze od teze "mi Srbi" kao da se eto podrazumeva da su Srbi iz Bosne i Hercegovine isti narod kao Srbi iz Vojvodine i Srbije. Nikada neću prihvatiti to da su bosanski Srbi isti narod kao npr. Srbi iz Vojvodine odnosno Vojvođani ne zato što želim time da se ogradim od zločina koji su neki od njih počinili u ratu u Hrvatskoj i BiH već zato što to stvarno mislim i mislio sam i pre rata 90-ih. I zašto deliti ljude na plemena tj. takozvane "narode" koji su izmišljena kategorija koja se toliko dugo na ovim prostorima zloupotrebljava a upravo to je i dovelo do rata zabeleženog na toj strašnoj slici.
  • Drupi

    19.11.2016 22:25
    @Ralfinjo

    Tako je, nije Bojan nego Srdjan Golubovic, Dj Max.
    Zadnjih godina nastupa na exitu, svaka cast organizatorima...
  • G

    19.11.2016 22:17
    Na stranu samoprozvani "dušebrižnici" koji su prvi da u pauzama između prednji da će etnički da očiste Vojvodinu od "nepravih vojvođana" osuđuju mentalno poremećena lica koja opravdavaju zločine svog naroda, iako istina nijedan komentator to nijednom jedinom rečju nije uradio već su samo pominjali nekažnjene zločine drugih, predložio bih teoriju da je to možda zato što nas tako uče SAD, Evropska Unija kao i naši zapadni demokratski susedi. Svi oni zajedno davaju legitimitet bivšim albanskim teroristima i nazivaju ih "faktorima stabilnosti", svi oni ćute kada Hrvatska kao nacionalni praznik slavi vojni napad na zaštićenu zonu UN, ubistvo nekoliko hiljada i etničko čišćenje 250 000 hrvatskih državljana srpske nacionalnosti, kada se razbijaju table na ćiriličnom pismu ili spaljuju srpske kuće i hramovi ili kada hrvatsko rukovodstvo otvoreno veliča ustaški režim NDH. Možda su "patriJote" samo počele da se ponašaju po normama kakvim nas uče naši zapadni prijatelji i partneri?
    @Dragoljub - poštovani gospodine, osim što bih vas zamolio da prekinete da širite tu popularnu laž o milion Srba u SAD, napomenuo bih vam da broj Srba u SAD ni na koji način ne daje SAD legitimitet da bombarduje nacije širom sveta po svojoj volji.
  • ana

    19.11.2016 21:50
    ustasija je mentalan bolest. Ovo da e ono sto se tvrdi da jeste i da je svaki dan u narednih 1000 godina ne bi napravilo razvnotezunedelima jednosmernih mentalnih bolesnika.
  • Jovan

    19.11.2016 21:15
    Gamad
    Šljama, zlikovaca i polusveta ima svuda-ali smo MI dozvolili da se u državi u kojoj živimo proklamuju i veličaju dela tih mentalnih bogalja.
    MI smo dozvolili da vladaju, da nam nameću njihove imbecilne paterne ponašanja i da se ističu.
    U tom smislu, MI smo saučesnici u idijotizmu, jer nismo imali m*da da bagru satremo kada je bilo vreme i vratimo je u kaveze gde pripada, kao svaka civilizovana država koja drži do sistema.
    Trebali smo se na vreme odračunati i potamaniti međusobno, najpre sa otpadom u sopstvenom čoporu, pa ko preživi-može dalje.
    Ovako, gde god išli i šta god pokušali-ta bagra će uvek vući unazad svojom bezidejnošću, glupošću i nenadoknadivim nedostatkom razuma.
  • Lolo

    19.11.2016 20:55
    Oho
    Ti isti Amerikanci od kraja drugog svet rata pa ovamo ubili 32milona ljudi!Ne ooravdavam bio koji vid nasilja,ali ko piseeeeeee!Prokleta Amerikanci i podmukla Nemacka !
  • Citalac

    19.11.2016 20:42
    Izvinjavam se 021 za moj prethodni komentar .

  • cenzura

    19.11.2016 19:38
    Cenim da barem jedno 50 komentara srba nije objavljeno!
  • miki

    19.11.2016 19:33
    @Boris
    Нека услика жуту кућу у Албанији.

    Ili paljenje albanskih pekara u Novom Sadu .
  • komitet za omladinu

    19.11.2016 19:32
    @goran
    Slazem se u potpunosti sa tobom. Ovo je jedan uzasno.
  • arkan

    19.11.2016 19:22
    domaca macka
    Arkan je bio jedan obican kriminalac. Koji je pljackao po zapadnoj Evropi,Svedskoj itd.Iskoristio ratnu situaciju i rat u Jugoslaviji i dosao da pljacka. Tako se i obogatio. Erdut je sluzio za obuku njegovih ljudi.Vinski kraj sve vino pokrali. Ljude bacali u beton da se nikad ne sazna.
  • Rale

    19.11.2016 19:22
    @Drugačiji predlog

    Po vama je zlocin opravdan ako ga je uradio Srbin . Bas me zanima sta biste napisali da je vojnik koji sutira civila dosao iz Amerike .
  • Pićuka

    19.11.2016 18:16
    Drugačiji predlog i Boris
    Da li vi to opravdavate zločin? Nema izgovora za zločin. Zločin je zločin, osim ako ne pripadaš tom mentalnom sklopu.
  • bl

    19.11.2016 18:04
    ipak
    Predlazem da među 100 fotki bude ona iz hirosime i nagasakija
  • Goran

    19.11.2016 17:58
    Sramota
    Fascinantno mi je to što ljudi imaju potrebu da ODBRANE zločin sopstvenog naroda.
    Umesto da se svi složimo "Da, to je užasno i grozno! Ovog bi trebalo osuditi", ovde se u komentarima kao i inače opravdava zločin sa analizom šta je država Amerika radila u Vijetnamu, da li su Albanci imali ili nisu imali žutu kuću.

    Halo?! Ovde je reč o Arkanovom zlikovcu kako nogom udara u glavu mrtve civile.

    Šta je tačno potrebno da se uradi i kaže kako bi se probudilo zrno empatije kod vas pojedinaca? To da li srbin šutira muslimana, ili musliman šutira srbina je potpuno nebitno. Nebitne su nacije, bitan je postupak i osuđivanje zločina.

    Na fotografiji je ubijeni civili i zlikovaci koji ih šutiraju u glavu. Ko ne vidi ništa strašno na ovoj fotografiji, možda je i kasno da se javi doktoru.
  • MinimalWeber

    19.11.2016 17:46
    Drugačiji predlog
    Bravo. Pa to je sjajno, sve se tako može relativizovati, bar dok se ne nadju vaši bližnji na takvoj fotografiji. Srbi, nikad od vas nece biti narod.
  • @Drugaciji predlog

    19.11.2016 17:42
    Zanimljivo da nigde u svom komentaru ne spominjete prilozenu fotografiju . Ona je po vama u redu ?
  • Kako znate

    19.11.2016 17:34
    Kako znate da se radi o civilima, pa još i mrtvim?
    Nisu svi punoletni i vojno sposobni muškarci koji su nosili pušku bili u uniformi, a nisu ni svi koji leže na zemlji mrtvi.
    Iz ove fotografije ne može utvrditi da se radi o mrtvim i zarobljenim civilima.
  • Ns

    19.11.2016 17:30
    Nisu problem te zivotinje sa fotografije koje su pravile takve zlocine, takvog otpada ima u svakom narodu. Problem je narod koji to ne osudjuje, podrzava, staje u njihovu odbranu pominjuci kontra zlocine!!! Zar je moguce da smo toliko dno???
  • prolaznik

    19.11.2016 17:30
    Uzasna slika .
  • Dragoljub

    19.11.2016 17:28
    @Drugaciji predlog

    Zbog cega u zloj Ameici zivi milion Srba tj najveci broj Srba van Srbije ?
  • Citalac

    19.11.2016 17:02
    Kladim se da radio 021 objavljuje sve komentare .
  • Ljudi

    19.11.2016 16:51
    Budimo ljudi
    Hajde da budemo malo više ljudi! Pustite devedesete, The terror of war i ostalo (pustite, ali ne zaboravite) i pogledajte oko sebe. Ne dozvolimo da ljudi u 21 veku umiru od gladi! I ne mislim na Afriku, mislim na ljude u Srbiji. Oni sigurno ne razmišljaju o prošlim ratovima, njima je dovoljna njihova svakodnevna borba. Samo malo više da budemo ljudi!
  • Ralfinjo

    19.11.2016 16:28
    Srdjan Golubovic
    „Naime, mladić koji, u Bijeljini 1992. godine, čizmom udara mrtvo žensko tijelo, Tifu Šabanović, posvetio se muzici po povratku u Beograd i postao jedan od poznatijih i priznatijih DJ-eva, veteran elektronske plesne muzike i utemeljitelj beogradske trance-scene. Njegovo je ime Srđan Golubović, poznat kao DJ Max“, objavljeno je na stranici Kulturbunt.

    http://www.cdm.me/svijet/region/znate-li-ko-je-dj-max
  • Mile

    19.11.2016 16:01
    sve tri strane
    Ovakvih fotografija ima na sve tri strane , ali je scenaristima ratova strasan samo srpski zlocin, dok su ostali po njima imali Baget u ruci umesto oruzja.
  • Sale

    19.11.2016 15:58
    pitanje
    Imam pitanje za vas koji pisete kako je trebao da slika ovo ili ono. Da li jedan zlocin opravdava drugi? Da li vam se svidja slika zlikovca koji sutira mrtve ljude? Da li bi isto reklli da se taj zlikovac ne zove Golubovic nego bilo kako drugacije? Da li ste ponekad, bar delom svoje bedne svesti svesni koliko ste glupi? Kako vam uspeva da ostanete toliki imbecili pored tolikih informacija na dohvat ruke? Ogavni ste. Uzasni. Odvratni. Gadim se sto pripadamo istoj vrsti.
  • ZLObodan m.

    19.11.2016 15:36
    PatriJote su ponosne na ovu fotografiju . I onda se pitamo zasto smo toliko omiljeni u Evropi .
  • Drugačiji predlog

    19.11.2016 15:34
    Ipak predlažem onu fotografiju američkog bačenog napalma u Vijetnamu i bežanja one gole devojčice spaljene kože.
    Mislim, imaju ih oni mnogo više od 50-tih do danas, nego što su nam spremili za Jugoslaviju, za koju su takođe oni odgovorni. Viša inteligencija, odgore, to zna.
  • Boris

    19.11.2016 15:33
    Нека услика жуту кућу у Албанији.
  • ns

    19.11.2016 15:24
    A jel uslikao nekog zengu ili baliju? Izgleda smo zapadu samo mi srbi fotogenicni.
  • Petar

    19.11.2016 15:22

    To je zavera masona, Vatikana, Soroša, Gremlina, Klintonovih, Štrumfova.....ipak smo mi sebi najlepši, najbolji, najmiroljubiviji, i nadasve unfuckable dobri i pošteni!

  • Jovana

    19.11.2016 15:00
    Srpska majka
    Tagovati ozaloscenu udovicu.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna