Autor: 021.rs

Info
01.03.2017.
09:22 > 09:35
Od 138 kilometara autoputeva izgrađenih u Srbiji u poslednje tri godine i 150 čiji se završetak očekuje u narednih osamnaest meseci, niti jedan centimetar nije u severnoj pokrajini.
  • NLO

    03.03.2017 21:31
    Zakrpa na zakrpu
    U Francuskoj, cena predivnih i kvalitetnih autoputeva, ukljucujuci petlje i mostove, staje 6,2 miliona evra. Kako Vucicevi investitori uspevaju da dodju do cene od 8,8 miliona evra?
    Minimalac u Francuskoj je 1200e, a kod nas oko 130e?Hoce i nam nemacki, francuski i begijski radnici raditi na ovim trasama, mada ni to ne bi bio objasnjenje?
    Nikako ne razumem zasto Vucic hoce da izgradi srpskim parama autoput Abancima, dok mi unistavamo amortizere po starim putevima gde se stavljaju zakrpa na zakrpu vec preko 30 godina. Stari put za Beograd je toliko los da bi gradjani trebali da tuze ili opstinu SR Karovce ili vec drzavu, za stete koje imamo na kolima, mi koji svakodnevno koristimo isti.
  • Juznjak

    03.03.2017 18:18
    @@juznjak bar je jača nego industrija cvaraka. Tipični vojvodjansko-severnjacka glupost i nadmenost o kojoj govorim . Nemate pojma o jugu, a pametujete nešto o uporedjivanju.
  • @Južnjak

    03.03.2017 15:03
    pa znas, za vasu mocnu industriju paprika i ne treba vise puteva, bolje nemoj porediti sto nije ni za poredjenje
  • Juznjak

    03.03.2017 14:52
    @Sale Naravno da treba tako , da svaki region uplaćuje za sebe, ali bi svadje tek onda bilo jer bi ste vi bili region sa drvenim banderama.
    I za vreme juge najveći procenat je dolazio od rudnika, proizvodnje naoruzanja, turizma itd. Sve iz centralne Srbije. Tako da je parola centralna Srbija radi sever se gradi.

    Pa vi i sada kukate u vašoj iskompleksiranoj bolesti što centralna Srbija ima i te drvene stubove (treba i njih da pošaljemo za Vojvodinu da bi ste vi bili namireni) a ne kada bi svako radio za sebe.
  • sale

    03.03.2017 13:51
    autoput
    Vojvodina radi a centralna Srbija se gradi.
    Posle puteva . naredu su da srede pruge , pa onda bandere.
    Pogledajte dalekovode po Vojvodini a pogledajte po centralno Srbiji (Rumuniji) u Vojvodini su armirano betonski a u Rumuniji (centralnoj Srbiji ) su drveni koji se moraju svakih nekoliko godina popravljati.
    Ima jos puno primera.
    Svadje ne bi bilo kada bi svaki region 20% davao Republickim organima a ostatak 80% od uplate pdv sa svoje teritorije i neka svako sebi placa puteve i pravi sta hoce , onda bi se desilo da Kosovo , Juzna Srbija i Centralna Srbija ne bi nista napravile.
  • dzo

    03.03.2017 12:34
    Sto da ulazu, znaju i onako da ce Vojvodina svojim putem uskoro!
  • miki21

    03.03.2017 11:14
    Bez naslova
    Upodobljavanje
  • skankhunt42

    03.03.2017 10:18
    Neverovatno mi je ovo što čitam. Pa u Srbiji ovo malo autoputa i postoji jedino u Vojvodini. A od gradnje autoputa u bilo kojem kraju zemlje koristi imaju svi. Poboljašava se industrijska povezanost, brže ćemo stizati na more i sl. Separatistička pretenzija je legitimno pravo svakog gradjanina Vovodine, ali licemerje nešto sasvim drugo.
  • Pera

    02.03.2017 09:32
    Banstol
    Predlozio bih Vucicu i Nikolicu da kada se voze prema Novom Sadu koriste stari put preko banstola.To je jedna lepota od puta koji je jako dobar za kamenje u bubregu i za trap na vozilima.
  • Južnjak

    01.03.2017 20:06
    žitelj južne pruge

    Ti kao da nisi sa juga pa ne znaš kako to ide. Oni imaju autoput SU-BG i autoput od BG -ZG koji prolazi kroz SRem. I tada se niko nije bunio kada su se oni gradili.
    E ,sada kada treba da se i u cent. Srbiji urade autoputevi to je problem. jer svi autoputevi treba da budu u Vojvodini.
    Nije važno što na primer jedan Kragujevac koji je četvrti po veličini grad u Srbiji NEMA blizinu autoputa, bitno je da ih oni u Vojvodini imaju 10, pa će možda biti zadovoljni.
    Nije bitno što je "autoput" od Kruševca do Leskovca sav u kraterima ( gde prolaze pa nzm koliko ljudi koji idu za Grčku i Tursku), daj da prvo pravimo autoput za Arad u Rumuniji. Primera radi autoput BG-NI ima mnogo veću frekvenciju saobraćaja nego BG-ZG, a možeš misliti ovaj jedan što predlaže "Deks"da povezuje Sombor i Arad, na šta će to tek ličiti.

    Ali sve to kod njih može, bez obzira na sve, jer ONI to plaćaju njihovim parama koje su uzeli iz naših rudnika, i velikih kombinata koji su formirani pre spajanja Srbije sa satrapima iz bivše YU.

    Mi nismo bitni, bitni su ONI-SEVERNJACI, prebacićemo im i ovu šaku jada od puteva na jugu, samo da ONI na severu budu zadovoljni.





  • Južnjak

    01.03.2017 19:32
    Taaa neeemojte kaaasti!
    -Nije uradjen nijedan projekat, a postoji projekat za obilaznicu oko Fruške gore
    -Ne radi se ništa u Vojvodini, osim male sitnice zvane pruga BG-Budimpešta
    -Modernizacija pruge od NS do Bg radjena po etapama
    - Novi ruski i švajcarski vozovi koji povezuju samo NS SU I BG.
    - radovi na "Žeželju" preko kojeg perete pare
    - Most kod Beške

    I kada smo kod udaljenosti u svetlosnim miljama, kada će te nam vi Vojvodjaneri platiti one besplatno obnovljene mostove, da ne moraju radnici u Nišu da štrajkuju za svoje dnevnice koje su zaslužili još pre deset godina.
  • Vojvodina Republika

    01.03.2017 19:18
    Zato što je Vojvodina sa "jogurtom" još '88. prestala da postoji.

    Autonomija je od tada mrtva, i zato - živela Republika !
  • NS49

    01.03.2017 17:27
    Bojan Pajtić mi je bio simpatičan i dugo godina je bio na vlasti, kako nije mogao neći nekoga koncesionara jer novaca u svetu ima kao što nikada nije bilo i jako je jeftin, Nenad Čanak, kao naš Vojvođanski firer, voli LGBT, a voli i Vučić, traži tačku na pljačku, a i Vučić je stavio, pa zašto stalno sve napada i ne može ni sa Vojvođanskim Mađarima pa nam samo pavi štetu a samo vidi duhove tj. fašiste.
    Imali su godinama vlast pa sve čekaju od Beograda a nisu ništa ni probali a mnogo se priča da fale neki novci pa ima koga su strpali u bajbokanu iz tog društva.
    Činjenica je da se radi na papiru, kao projektuje se, otkupljue se zemlja. a ima i gde je odavno otkupljena za put NS-Bačka Palanka, i Sr. Kamenica Beočin pa što tu ne radi a Kinezi danas otvorili gradiliše pored Beograda. Oni imaju 3000 milijardi dolara i ne znaju šta će sa njima pa što ih ne zovu da nešto rade i po APV a posla ima da umreš.
    Još kad bi Alibaba otvorio Evrospko skladište negde blizu pruge ka Subotici svi bi smo mu klečali a ne samo Vučko.
  • Deks

    01.03.2017 16:17
    Šta reći? Sa severa sam Bačke i iz detinjstva pamtim putovanja na more autobusima koji su polazili iz Subotice najbližim putem do Sombora zatim prelazili Dunav i dalje do Jadrana. Imao sam veliku želju da javnim prevozom do Hrvatske stignem iz Subotice upravo putem preko Sombora ali je to nemoguće jer tim putem nema ni autobusa ni voza iako je još 1868. g. postojala železnička linija Segedin-Subotica-Sombor-Osijek. Vojvodina je na jedvite jade dobila svoj jedini auto-put koji istina ne bi ni bio izgrađen da nije Beograd imao interes. Javnim prevozom do Temišvara iz kog vojvođanskog mesta možete doći? Isključivo iz Vršca vozom i to samo zato što je to deo linije do Beograda. Nije bitno što su npr i Kikinda i Zrenjanin bliži Temišvaru od Vršca. Neko je pomenuo izgradnju biciklističke staze Novi Sad - Temišvar!? Da ali samo ako prvo ta dva grada budu povezana javnim prevozom jer kada se gradi kuća prvo se izgrade temelji, zar ne? U Vojvodini je sistematski i planski zapostavljena saobraćajna povezanost Bačke i Banata. Sam položaj Vojvodini otvara veliku mogućnost da kroz Bačku i Banat prolazi auto-put koji bi povezao istočnu Hrvatsku sa Temišvarom i Aradom...
  • LALA

    01.03.2017 15:53
    Zato sto je Vojvodina na zalost sastavni deo banana republike .
  • dzoni

    01.03.2017 15:50
    Kakav huškaški tekst.Prepun spinovanja i izvrtanja.Kao da je pisan u kombiju "Vojvođanske Partije".
  • turista

    01.03.2017 15:45
    Ucinio sam jezivu gresku i vozio se hrvatskim autoputevima . Doslo mi je da placem kad sam se vratio.
  • Ema

    01.03.2017 15:26
    Pljačkanje Vojvodine intezivno traje već 29 godina u čudi da se u ovoj regiji nije razmahao ozbiljniji autonomaški politički pokret...
  • Koriolan

    01.03.2017 15:15
    I šta reći?
    Je li krivično delo ne voleti Srbiju i braćale izBosne, 'Rvatske, Crne Gorice? Nisu mi dragi, i uvek kad se dočepaju vlasti ovde, prvo ukidaju Vojvođansku akademiju nauka i umetnosti. Čuveni Crnogorac Radoman Božović (akcenat na O u Radoman), dok je žario i palio ovom našom ravnicom, sa guštom je ukidao pridev "vojvođanski" na svakom koraku. Čudo jedno, kako dolaze nepozvani i niko da pokaže ni trunku zahvalnosti.
  • Igor

    01.03.2017 15:09
    Zato je put prema drzavnoj granici s Hrvackom Novi Sad-Backa Palanka u katastrofalnom stanju ,a prica se vec 20 i kusur godina kako ce se raditi nova trasa na ovom putu da se smanje guzve i da se izbegnu sela kroz koji taj put prolazi trenutno.A to je put prvog reda a mozete samo zamisliti kakvi su onda putevi drugog,trceg...reda .STRASNOOO.
  • Limanski jež

    01.03.2017 14:58
    Banatska republika
    Интересантно је како се 'сви' слажу да БГ израбљује Војводину. Што је тачно. Међутим, нико тј. ретко ко примећује да на исти начин и под истим изговорима НС арчи Банат.
    Докле?
    Новосађани скидајте шапу са Баната. Није вам то бабо оставио. Где су ЗР, КИ, ВШ и Панчево. Нису ни битни. Нови Сад је најважније место у целој Војводини. Све сипајте у њ.
    Нпр. Лиман је познат по нафти и гасу и зато је матична кућа ту, а не у ЗР где је настао.
    Лицемерно!

    Имам скоро пола века, рођен сам у НС од 'банатских родитеља' и сведок сам уништавања (целе земље превасходно, наравно као и сви ми) Баната од стране свих редом, нема изузетатака! Прагматично гледано , комунисти испадоше још најпоштенији.
    Али ово је лицемерно, Војводина =Нови Сад . Евентуално постоји још Суботица и ту се зауставља, не прича, него конкретна акција о нашој Војводини. Села? Неће их ни бити за 20,30 год.. Сви ће живети у НС, а војвођанска земља ће бити Матијевићева и Костићева. Нема везе. Ми ћемо и даље водити војвођанску политику и гледати у тај 'лоповски' Бгд, на води ;].
  • Daja

    01.03.2017 14:21
    za žitelja južne pruge
    Iz vaših usta u božije uši, što se tiče otcepljenja, a onda nam barem niko neće biti kriv nego li mi sami sebi. Ne brinite vi za to, barem će pare ostajati ovde, vlast ćemo birati, ako treba, svakih pola godine, pa ćemo izbirati dobre i pametne ljude koji će znati voditi Vojvodinu! Ako me nazovete autonomašicom-OK ali vidim da ni ovako ne valja pa onda treba menjati. U sopstvenom životu menjamo ono što nam ne odgovara.
  • vosha

    01.03.2017 14:20
    Ulaganje u Vojvodinu izostaje u svim oblastima-ne samo u izgradnji puteva. Novac koji uđe u Vojvodinu je uglavnom od stranih donacija (koje vlast odmah ispljuje...). I to je pitanje da li stigne tamo za šta je namenjeno. Odavno mi se čini da secesiju Vojvodine sprema vlast-odnosno ima saznanja o tome. Pošto politika-ne ulaži ništa, a otmi (lutriju vojvodine, naftagas, elektrovojvodinu, šume i vode Vojvodine...), ugasi firme u Vojvodini (industrijsku zonu proglasiti za groblje industrije NS), uzmi mašine i otvori iste te u UžaS-u i prodaj sve (oranice, naftagas, inteligenciju...) liči na to, da znaju nešto.
    Za one mlade, koji ne znaju, VOJVODINA je u Jugoslaviji bila odmah iza Slovenije, a sada nas Jagodina šije. 1945 su se fabrike u Vojvodini rasklapale i postavljale u Sloveniju-kako bi im malo krenulo.
    I danas se Vojvodina koristi za neka pokretanja delova Srbije.
  • Aca

    01.03.2017 13:43
    Vrsac
    Granicni prelaz Vatin (Vrsac-Temisvar) moze da se poredi samo sa prelazima u africi. Pruge Vrsac-Bela Crkva i Vrsac-Zrenjanin odavno nijsu u funkciji. Obilaznica oko vrsca koja je trebala da cini magistralu ka prelazu uradjena je mozda 2 km i to da se zamazu oci kako se nesto radi,sve stoji i nema nagovestaja da ce se radovi nastaviti. Svaki put kada krenem za NS razmisljam da li ce mi trebati rezervni delovi kada stignem u NS iz pravca Zrenjanina. Posebno me je navelo na razmisljanje nakon voznje oko Beceja i Kikinde da li je mozda pametno da vozimo svi dzipove jer to na sve lici samo ne puteve. Treba jug srbije da ima puteve,ne sporim nista ali prvo da urade kako treba deo autoputa od prelaza Horgos je svako ko udje u Srbiju iz pravca EU stekne utisak da je na nekoj reli stazi od neravnina i rupa u tom delu. Prvi utisak nekog stranca koji udje prvi put u Srbiju posle Madjarskih puteva mozete misliti kakav je "dobro dosli u srbiju,drzite se moguce otpadanje tocka" na vasem automobilu....
  • Luka

    01.03.2017 13:27
    Zašto bi gradili išta u Vojvodini? Šta oni imaju od toga? Ništa. Mi Vojvodjani ćemo ionako ćutati i blejati, glasati za njihove BG- Srbijanske stranke i celi mafijaški milje i stalno opravdati srbijansku pljačkašku mašineriju. Hteli ste Srbiju eto vam je. Vojvodjani nisu zaslužili bolji život jer nemaju dostojanstva i ne cene sami sebe.
  • Dabisha

    01.03.2017 13:25
    Svi junaci nikom ponikoše...
    Izgleda da su se svi vajni borci za status i prava(u stvari goli opstanak) AP Vojvodine u državi Srbiji sramno povukli (pobegi) u ilegalu ili mišje rupe odakle nemo (kukavički) posmatraju
    očigledno , bezobzirno uništavanje i zatiranje svega što pretstavlja Vojvodinu, neviđenu
    otimačinu i pljačku vojvođanskih resursa i imovine od strane beogradskih vlastodržaca i njihovih
    plaćenika i vazala ovdašnjih, bez namere da išta preduzmu u ime naroda Vojvodine koga bi
    trebalo da zastupaju u skupštinama Srbije,Vojvodine, vojvođanskih gradova. Neka im je na čast!
    Ipak su bitniji lični interesi od neizvesne, mukotrpne borbe za Vojvodinu jer bahata,nadobudna
    republička vlast u BG nema nameru odustati od aktuelnog kursa devastiranja, nemilosrdnog
    pljačkanja AP Vojvodine i ignorantskog odnosa prema osnovnim potrebama naroda koji u
    njoj živi.
  • DonJuan

    01.03.2017 12:41
    I Vojvodjani su glasali napreDNO, prema tome tisina tamo...
  • Krezubi komentator

    01.03.2017 12:37
    Zitelj juzne pruge
    Ne kazem da kvalitetne saobracajnice nisu potrebne u Vojvodini , ali nacin na koji je plasiran ovaj clanak je zlonameran verovatno sponzorisan sa ciljem da postakne separatizam . Vojvodina ima autoput celom duzinom od Subotice ka jugu . Ima i krak ka Hrvatskoj a u razmatranju je autoput Beograd - Temisvar , koji sigurno nece praviti luk oko Vojvodine . U cemu je onda problem da se produzi postojeci autoput do Nisa i poveze sa oklnim zemljama ? Ovaj clanak je plasiran kao da se "krezuba srbija" (juzna pruga) , kako rece neki komentator , vozi po pistama a putevi su mozda i gori nego u Vojvodini . Uzgred ja bih voleo da se otcepite , cisto me zanima ko ce vam onda biti kriv za postojece stanje .
  • dobrotvorka

    01.03.2017 12:31
    ZATO ŠTO
    Je Vojvodina, krava muzara pa nam je dobar i zemljani put. Da je pravde i Zakona, muzli bi oni...
  • Joka

    01.03.2017 12:23
    Zašto?
    Zato što je to severna Srbija a ne Vojvodina.I ovi je nikada neće posmatrati kao autonomnu regiju.Važno da bratić malo-malo stiže do Banata i "kupuje" zemlju.Eto, zato je Vojvodina top destinacija.Stiže prilika pa glasajte ponovo za njih...
  • Tomi

    01.03.2017 12:22
    Znaju da u Vojvodini nece dobiti glasove pa idu da lazu jug.
  • NIA

    01.03.2017 12:10
    Skadar na Bojani se gradi vec 17 g. Bice Zezeljev most gotov odmah posle izbora! Pogledim svaki dan jel dosao koji majstor, ma JOK.
  • Bogi

    01.03.2017 11:59
    Stari put
    Nesposobnjakovići ne mogu da završe rekonstrukciju 7 km puta oko Banstola. Ali važno je da se autoputevi grade...
  • Čivijaš

    01.03.2017 11:55
    Sve se centralizovalo u BG i NS. Samo što je u ovom slučaju SNS mnogo bolje prošao u ostatku države nego u Vojvodini. I Šabac je od opljačkan i zaboravljen... Samo suštinska decentralizacija je spas, ne ni na pokrajnu već na okruge i opštine, u suprotnom nas neće biti...
  • nowave7

    01.03.2017 11:00
    Pa jel znate vi koliko je komplikovano praviti autoput kroz ravnicu!? Ta ajte molim vas, pa ko ce se jos time zamlacivati...
  • zato

    01.03.2017 10:57
    jer su razbojnička govna na vlasti zbog foliranja politički infantilnih građana
    eto zašto
  • NS

    01.03.2017 10:55
    Pa u Vojvodini su za sve krivi "Pajtić, dvorac Heterlend i Razvojna banka Vojvodine"! To su slogani i spremni odgovori kada se pomene pitanje Vojvodine!
  • Pera

    01.03.2017 10:49
    @OOOOOOOO
    Bas nesto nije dobro prosao SNS uzeo Vojvodinu.
  • AleVa

    01.03.2017 10:49
    Zasto autor ne spominje da nijedan projekat nije potekao od prethodne pokrajinske vlasti. Da bi se bilo sta zapocelo treba napisati projekat. Vec sad se krece u otkup zemljista za autoput NS RU. Kako ne spominjete katastrofalne deonice Fruske Gore, Banstol i ka Norcevu koje ce u ovoj godini biti sredjene a toliko godina bivsa pokrajinska vlast zanemarila plus u najavi je Banatska magistrala. Toliko.
  • Separatista

    01.03.2017 10:42
    Tako kažu
    To je zato što smo braća.
  • @mile

    01.03.2017 10:31
    U čemu smo to pa vrh? U neefikasnoj poljoprivredi eventualno. I stopi samoubistava..
  • brrrr

    01.03.2017 10:29
    oooooooooooo
    to nam je kazna zbog toga sto on u vojvodini nije rado vidjen...juzna pruga i krezuba srbija su uz njega pa se tamo i dokazuje
  • Mali

    01.03.2017 10:27
    Okupacija
    Klasicna politika okupacione vlasti nad kolonijom...pokupiti sve resurse i opljackati sve moguce. Srbijanci smatraju da su Vojvodinu slucajno dobili kao plen nakon raspada Jugoslavije i dalje je ne dozivljavajuci kao svoju vec kao prostor koji treba iskoriscavati dokle god je moguce.
  • AleksandarVojvođanin

    01.03.2017 10:25
    Ne samo putevi!
    Regionalizam i decentralizacija, puna autonomija sa svim nadležnostima za jednu regiju po modelu, tako citirane i navođene kao idealne, Nemačke! E onda će biti svega, a ne samo puteva i kanalizacija!
  • veciti optimista

    01.03.2017 10:25
    Meni to budi nadu da ipak postoji neki plan da se Vojvodina "pusti da ode" - jer ko bi ulagao u nesto sto jednog dana nece biti njegovo...
    Poslednjih 30 godina se nadam tome i zivim za taj dan.
  • paaa

    01.03.2017 10:16
    Jedna stvar je da to nije nista novo, to je prakticno trend vec dvadeset godina, tj sad cemo trideset uskoro slaviti. Druga stvar, Vucic nema svoje biracko telo u Vojvodini, pa zasto bi se trudio.
  • coolio

    01.03.2017 10:13
    prvo resavaju ove sa tunelima
  • miki

    01.03.2017 10:06
    Ajde bre pa mostic prema kacu se popravlja od 2012.god i jos nije gotov..Dali AV prolazi tuda????
  • zoran ns

    01.03.2017 09:56
    znas zasto?
    zato sto nije severna pokrajina, nego vojvodina!
  • Toma

    01.03.2017 09:54
    Pa četnici
    Šta ste očekivali od radikalskih opušaka nego zatiranje Vojvodine, politički, kulturno i ekonomski.
  • mile

    01.03.2017 09:40
    Ko ima mozga , njemu je jasno.Ali I pored svega smo vrh u svemu samo da se narod opameti I da bude za Vojvodinu a ne za stranke.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna