Poljoprivredni avion kojim je upravljao pilot Radovan Šegrt (65) iz Novog Sada srušio se kod Apatina, tokom prskanja pšenice na njivama Poljoprivrednog preduzeća "Delta Agrar".
Pa zato što je čovek pilot po profesiji, a u penziju se ide tek sa 67!
Nije on kriv što mora da radi, jer kako drugačije bi preživeo...jel treba da prosi još dve godine?
...
I to što ima 65 godina, ne znači da je loš pilot, naprotiv, ima čovek ogromno iskustvo, ali to je bruka i sramota naše države, to što čovek pred penzijom, pošteno zarađenom, se stavlja u poziciju da do 67-me obavlja visoko rizičan posao, umesto da šeta unučiće.
Pomenuti pilot...on se verovatno ne bi složio samnom, već bi radije umro nego da mu neko oduzme letenje....a to čime lete...naša slika i prilika!
"ni malo lakom poslu /letačka veština uz izloženost toksičnim dejstvima herbicida i pesticida/."
Zar to može da izdrži čovek od 65godina!?Sigurno je i Penzioner!
Ako si mu Prijatelj,ne daj mu da leti!!! Nije to kao radno mesto Krkobabića...
O,lekarskim pregledima svakih 6 meseci,neću ni da prićam!?
Otrovan jezik je često posledica plitke pameti. Ostavimo zvaničnoj istrazi da utvrdi uzrok pada letelice. Pilot je pre ove službe bio aviomehaničar i sigurno poznaje svoj avion u dušu, takodje decenijama uspešno radi u poljoprivrednoj avijaciji, ni malo lakom poslu /letačka veština uz izloženost toksičnim dejstvima herbicida i pesticida/. Budimo zahvalni da je šteta samo na letelici.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Pao avion kod Apatina
Autor: radiodunav.com
Info
•20.05.2017.
•09:06 > 09:12
Komentari 7
Zdravko
Nije on kriv što mora da radi, jer kako drugačije bi preživeo...jel treba da prosi još dve godine?
...
I to što ima 65 godina, ne znači da je loš pilot, naprotiv, ima čovek ogromno iskustvo, ali to je bruka i sramota naše države, to što čovek pred penzijom, pošteno zarađenom, se stavlja u poziciju da do 67-me obavlja visoko rizičan posao, umesto da šeta unučiće.
Pomenuti pilot...on se verovatno ne bi složio samnom, već bi radije umro nego da mu neko oduzme letenje....a to čime lete...naša slika i prilika!
Mile padobranac
đokica
Zar to može da izdrži čovek od 65godina!?Sigurno je i Penzioner!
Ako si mu Prijatelj,ne daj mu da leti!!! Nije to kao radno mesto Krkobabića...
O,lekarskim pregledima svakih 6 meseci,neću ni da prićam!?
đokica
Friend
Rambašin
Zivan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H