Autor: N1

Info
14.08.2017.
07:21
Otac autističnog dečaka, kome je prošle nedelje bilo zabranjeno da se ukrca na avion Er Srbije Čedomir Antić, pozvan je na razgovor u sedište nacionalne avio-kompanije, ali umesto izvinjenja i obećanja da će proveriti procedure postupanja sa autističnom decom, dobio je odgovor da slučaj neće dobiti na sudu.
  • Jehan

    16.08.2017 23:31
    Bolje da nije spominjao da dete ima autizam. Vise nego ocigledno je da dobar deo populacije smatra da je autizam isto sto i zaposednutost djavolom, posto jos uvek nisu stigli da izadju iz srednjeg veka.
  • Posmatrač

    16.08.2017 17:29
    "Terorizam" autističnog deteta
    U jednom saopštenju predstavnika Er Srbije se kaže da dete nije "skinuto sa leta" zato što je autistično, već zato što je "potencijalni bezbednosni problem" i zato što su "negodovali putnici" koji su čekali u redu i prisustvovali nemiloj sceni.

    Ako se validno dokaže ovo prvo... na primer, da je uplakano, pa još i autistično dete - živa bomba, tada g. Antić zaista "nema slučaj".

    Ali ako je u pitanju ovo drugo... neka Vid Antić pobedi, odere i opameti ove nadobudne korporativne mamlaze, jer ćemo svi od toga da imamo koristi - sledeći put dobro će neki dobro razmisliti šta smeju da urade.
  • Avio korisnik

    15.08.2017 16:49
    "Normalna" deca u avionu
    Kao cesti korisnik avio prevoza imam samo jedno pitanje, hocemo li svako "normalno" dete kada zaplace u avionu iz nekog razloga, bilo da je jer je bezobrazno ili nevaspitano, dete koje se histericno breca a mama ne reaguje, kada povraca i vristi non-stop tokom 10-tocasovnog leta, izbaciti na pola puta iz aviona? Hocemo li mu zabraniti ulazak u avion? Ne necemo. Svi ce mo cutati, snebivati se, komentarisati kakav bezobrazluk i nevaspitanje.....Ali ce mo zato opljuvati, zgroziti se i osuditi jedno slatko dete, koje ima odredjene smetnje ali za koje nisu krivi ni bezobrazluk, ni razmazenost, ni luda mama..... to dete ce mo jednostavno ODBACITI. PA DOKLE BRE VISE?
  • Vojvosadjan

    15.08.2017 14:56
    @nisam zoja
    Nisi si Zoja ali si govedo.. Frulaj!
  • @Vojvosadjan

    15.08.2017 14:17
    Nisam Zoja
    Pacenice, odhebi vise,... Nemam saosecana prema tebi, a ni prema Anticu-starijem ako te to zanima.
  • Vojvosadjan

    15.08.2017 12:46
    @Zoja
    Bravo za tebe ako si uspela odricanjem i radom da steknes sve uslove da putujes komforno, samo negde si pogresila a to je u tome sto ti je AirSerbia sinonim za komfor, kao sto sam i napisao prvi put repliku na tvoj sramotni komentar, ti si klasicni praziluk iz dupeta i stojim pri tome. Nije licemerje draga moja vec osnovna kultura, ljudskost i na kraju krajeva ta tako izlizana a sve vise nepoznata (ljudima s ovih prostora) rec zvana saosecajnost koja se izgubila kod ljudi usled svih nedaca koje su se zapatile ovaj narod. Poceli ste jedni druge da gazite zarad usranog komfora.. Znas kako kazu, ljudi su gusto posejani ali su retko nikli. Kod tebe je vidim bila bas susna sezona. Sve najbolje ti zelim u nadi da ces shvatiti da nisi jedina na ovoj planeti i da se vreme ne meri od tvog cekiranja karte.
  • Vojvosadjan

    15.08.2017 11:46
    @rade
    Prvo i prvo, NE MOZE se pise odvojeno persono nepismena! Drugo, da je vise ovakvih kao ja ova zemlja bi bila veoma prosperitetna uprkos takvim zaostalima, nepismenima, retrogradnima, neargumentovanima i neobrazovanima kao ti kojih imamo na pretek. Trece po tvojoj analogiji ja sam besposlen (iako vec 16 godina uspesno vodim arhitektonski biro sa 9 zaposlenih koji jos uspesnije saradjuje sa firmama sa 4 kontinenta) i sedim u kladionici ok, isto tako si i ti klasicni nepismeni olos sa toplomerkom i plasticnom kasicicom u ustima sto palamudi po kaficima usred bela dana dok posteni svet radi, stvara i zaradjuje. Kao sto rekoh ne posecujem kladionice koje ti toliko uporno forsiras jer si 99% i sam konzument istih, bezidejni, neostvareni i neobrazovani gubitnik koji se jedino pita za misljenje (koje pritom nema) po portalima. A i tu ispadas glup. Inace ovo debilko kako si me oslovio.. tako se tati obracaj. Ovde sam zavrsio “polemiku“ s tobom. Sve najbolje.
  • Komifo

    15.08.2017 09:08
    @Пингвин

    U svom si komentaru samo pokazao da si zaostala, retardirana seljačina. Simpatično je što pominješ Don Kihota, a ti si taj koji po internetu juriša na nekakve zamišljene liberalne vetrenjače, verovatno zato što u stvarnom svetu ćutiš kao poslednja pi*ka.
  • ZD125

    15.08.2017 07:37
    @Pingvin
    U pravu ste. Upravo ove neoliberalne, uopštene, široko postavljene, kako kažete, "floskule" o ljudskim pravima, empatiji, pravu na različitost, diskriminaciji, itd, unose pometnju u identifikovanje, razgraničavanje i pravilno razumevanje stvari, što u krajnjoj konsekvenci omogućava da se svako ko se zbog nečega oseti lično ugroženim poziva na pomenute odrednice bez obzira na kontekst situacije o kojoj se radi. Zato je i bilo moguće da se u ovom konkretnom slučaju jedan legitimni i zakonski postupak prema osobi sa rizičnim ponašanjem okarakteriše kao "diskriminacija", i da se na osnovu toga podigne ova užasna medijska hajka i izazove gnev ostrašćene javnosti. Isto je sa eufemizmom o licima sa "posebnim portebama". Nikakve posebne potrebe, radi se o fizički ili mentalno bolesnim osobama kojima je potrebna stručna pomoć da bi se koliko je moguće, osposobile za život u zajednici. I efikasniju pomoć će dobiti ako se stvari nazovu pravim imenom umesto da se skrivaju iza nekog zašećerenog eufemizma koji razvodnjava pojmove. To je kao da se kaže - nije giljotina već četvrtasti deo kojim se loptasti deo odvaja od valjkastog dela. A glave samo lete....
  • @Mod

    14.08.2017 22:23
    Opusti se malo, coveku je samo dosta vas koji ste se reprodukovali i samim tim cinom sebe (po sopstvenom misljenju) uzdigli u uzvisena bica, (valjda ta bolja od njega koja svet zasluzuje). Realno, svet je prenaseljen, i stvarno mu tvojih 1,6 deteta nije trebalo. Svi vec danas znamo da se najvise mnozi genetski materijal losijeg kvaliteta, na nasem prostoru jednako kao i planetarno. A sto se teme tice, za svaku osudu je kampanja s kojom je otac ovog jadnog deteta razvalio po novinama zbog dogadjaja koji nije trebao ni biti pomenut. Ljudi autisticne dece dobro znaju koliko su osetljiva i koliko cesto spram njihovog stanja neki planovi moraju da se menjaju i prilagodjavaju, za njihovo dobro pre svega, a naravno i za okolinu. Valjda bi bio srecniji da je dete u takvom stanju uslo u avion pa da je doslo i do neke fizicke povrede, e tu bi tek lepo mogao da tuzi (cini se da je tuzba i odsteta i jedini cilj ovog cirkusa). A i komentatori - sve do jednog humanisti, rado bi sedeli do deteta koje vristi i grize 2 sata u zatvornom prostoru iz kojeg nema napolje, a ovamo nece da ustanu babi u gsp dve stanice. More...
  • Rade

    14.08.2017 19:54
    @vojvosadjan
    Debilko zbog takvih besposlenih retosa kao ti ovde i nemoze da bude bolje .Idi negde u sumu pa mrzi malo sebe za promenu a mogao bi i da ostanes tamo .
  • Zoja

    14.08.2017 18:52
    Kakva zemlja takvi i ljudi. Ja sam kroz velika odricanja i rad dosla do toga da mogu platiti komfor. A onda dolaze licemeri poput Vojvosadjana - u zelji da te utabanaju u isti mulj u kojem oni zive. Na zalost to nije moguce. Ako vam je zadovoljstvo sedite jedni drugi na glavama.
    Sta me briga za vas bez kicme - borce na internetu a gliste u zivotu.
  • Vojvosadjan

    14.08.2017 18:11
    @komdor
    I tvoji si ucinili zlocin i vise nego evidentno. Kakve ovde ima gamadi..
  • Пингвин

    14.08.2017 18:05
    @Komifo(lirant)
    Јаој, немој да нам се секираш, Коомииичниии. Ти си, изгледа, неки каваљерчић донкихотског типа, који је умислио да брани женски род? Малко си побркао лончиће, пошто сам у свом коментару прозвао персоне које папагајски понављају изанђале "коректно-грађанско-либералне" фразе. Само опуштено, Коми, и наредних дана немој да пропустиш да попијеш онолико пилула за смирење колико ти је чика-доктор преписао...
  • Komifo

    14.08.2017 17:16
    @Пингвин

    A ti se, majmune primitivni, prijavi u kafanu pa tamo širi svoje zaostale, mizogine budalaštine.
  • ZD125

    14.08.2017 17:00
    Naravno da nema slucaj. Ovo sto radi je nevidjena medijska hajka. Podrska Air-Srbiji
  • Tuzi ih, obec'o si

    14.08.2017 16:41
    Za mene, odsada pa nadalje, samo Air Serbia. Imaju principe i odgovornost.
  • Komdor

    14.08.2017 16:31
    Vi ste svi lazno humani. Realno roditelji cine zlocin prema detetu i maltretiraju ga. A novinari pale vatru i likuju sram ih bilo.
  • Vojvosadjan

    14.08.2017 16:29
    @rade
    Alo Herman Gering nisam te nista pitao. Kad se opismenis i naucis svoj jezik onda mi se javi, do tada setnja.. nismo mi sagovornici.

    A za sve vas kako serete o komforu, placu dece i vasih usranih 200 eura koje ste dali za kartu i ocekujete let s Air Force 1... procitajte danasnji tekst, inace redovnu kolumnu Slavise Lekica u listu Danas.
  • Nemanja

    14.08.2017 16:11
    @Avijaticar

    Tako je, ti treba da voziš avion i da kušuješ. Tretman ove vrste bolesnika u putničkom delu aviona te uopšte ne dotiče, niti se IMALO pitaš - realno, već to što MISLIŠ da se pitaš dovodi malko u sumnju da si mentalno sposoban da voziš avion. Ovde zapravo imamo slučaj bahatog kretena koji koristi priliku da istrese svoje profesionalne frustracije, ali bez cene koju bi platio da to proba naglas - kao što će Er Srbija sasvim sigurno platiti.

    A ove magarce što ti daju pluseve verovatno strašno dotiče čitavih 40 minuta plača bolesnog deteta, ali se ni oni ništa ne pitaju.
  • Пингвин

    14.08.2017 15:58
    Бла бла бла
    Сморили сте, више, са "недостатком емпатије", "правом на различитост" и осталим флоскулама. А, разне Милице, Mod-ице и остале мајке Терезе нека се пријаве у часне сестре, па нека тамо просипају своја кукумавчења...
  • Rade

    14.08.2017 15:56
    @vojvosadjan
    Vidim u kladionici dosadno nemas kome da pametujes pa teras ko tru svima sa komentarima .
  • komsija jovan

    14.08.2017 15:27
    Zarko zelim da otac decaka dobije ovaj slucaj na sudu i to ne samo zbog odstete vec i zbog gomile ovdasnjih mrzitelja dece i tudjih zivota .
  • Semiramida

    14.08.2017 15:07
    A, ostali bolesnici?
    A, znate li sa koliko bolesnika sizofrenije putujete, znate li kako se sizofrenici ponasaju kad dobiju napad? Verujem da ne znate....
  • Zikina sarenica

    14.08.2017 14:58
    Zasto neki citaoci velicaju korumpirane lekare na ustrb malog decaka ?
    Mafijasi , ubice , dileri droge , huligani , lopovi , politicari banditi , ... oni vam ne smetaju ali vam smeta decko.
    Pa da je ne znam kakvo zlodelo uradio to nije razlog da tako surovo komentarisete protiv ovog decka.
    To su nasi nadaleko cuveni moralni supermeni.
  • Milica

    14.08.2017 14:58
    Antinatalista
    Antinatalista- stidite se Vaseg komentara i Vasih misli....
    Zamislite se malo sta ste napisali...
    Uzas
  • vox populi

    14.08.2017 14:49
    Zivot u ovoj drzavi je doveden do savrsenstva tako da je slucaj ovog decaka trenutno jedini problem kod nas .
  • Mod

    14.08.2017 14:40
    @antinatalista
    Čekaj čekaj, o autizmu je trebalo da razmišlja PRE NEGO što je dete napravio? I vakcinisao? Kakav je ovo argument? Šta tačno ovo govori o nama, gospodine sveznajući doktore, očigledno? Čovek je, dakle, prvo pogrešio zato što je imao dete - jer se podrazumeva rizik od autizma? Pa kako te nije sramota da tako lupetaš. Iskreno se nadam da nisi roditelj i da nikada nećeš biti. I ponovo sa tim nadrilekarskim komentarima o izazivanju autizma, pa vi ljudi zaista nemate život, a bogami ni pamet. Neverovatno je koliko je sloboda govora velika i kakvim se sve bolesnicima dozvoljava da iskažu mišljenje. Nadam se da ćeš jednom shvatiti suštinu problema i da ćeš se pokajati što si takav debil prema ljudima, nebitno da li su politički aktivni, poznati ili su potpuni anonimusi. Svet zaslužuje bolje od tebe.
  • Malo razuma

    14.08.2017 14:30
    Promasena tema
    Niko ovde nije bio na tom letu i video kako to izgleda, niti je doktor koji je pregledao to dete. Ne mozemo mi donositi zakljucak da li je dete trebalo da leti ili ne. Air Serbia ima (kakve-takve) procedure koje su ispostovane i tu nema sta da se prica. Promasena tema.

    Ono sto je ovde sporno je, najblaze receno, sramotno ponasanje nacionalnog avio-prevoznika nakon incidenta. Kad je njihov doktor vec odlucio da dete ne moze da leti, oni su mogli da im organizuju prevoz na prvom sledecem letu, da kontaktiraju hotel, i obezbede transfer. Po potrebi i da posalju doktora sa njima na let. Tacno je da bi ovo kostalo, ali Air Serbia je nacionalni prevoznik, debelo subvencionisan bas da bi mogli da pokriju troskove u ovakvim situacijama i budu u sluzbi svog naroda. To bi im bila daleko bolja reklama nego skaradni TV spotovi.
  • Saša

    14.08.2017 14:27
    Pre izvesnog vremena, u čekaonici jednog Doma zdravlja u Novom Sadu, sa jednim pacijentom došlo je još njih troje odraslih plus autistično dete od otpr. 12 god. Sami po sebi već su napravili larmu i gužvu. Autistični dečak je šetao gore-dole po čekaonici, udari glavo o zid, krikne pa nanovo. Oni ne reaguju, ljudi se pomeraju, par trudnica koje takođe tu čekaju, vidno uznemurene kricima, izlaze... NIJE DETE KRIVO! Ali gledati ga kako udara glavom o zid, slušati te krike.. A roditelji i pratnja ne reaguju, i sami se dovikuju da bi se čuli. E, TO je bilo za svaku osudu!
    Ne možete, tek tako, pustiti da jedna osoba u avionu napravi pometnju. Dežurni kritičari bi itetekako ovde iznosili negativne komentare da su na svom letu doživeli takav slučaj. Narodu se ne može ugoditi.
  • Teror

    14.08.2017 14:25
    u Smrdiji
    "dobio je odgovor da slučaj neće dobiti na sudu."

    Kakav je to sistem i rezim gde se nekoj osobi UNAPRED preti da nece dobiti na sudu ??
    Cak i Severna Koreja polako postaje uzor demokratije za nas .
  • botovi

    14.08.2017 14:21
    se uspalili
    Hahahhahahha
  • Zlatna

    14.08.2017 14:05
    Medalja
    Autisticno dete:
    1. Nepravda
    2. iz Srbije
  • Stra od mra

    14.08.2017 13:58
    Zoja, mislim da bi vi trebali da dobijete jednu zasebnu prostoriju u ustanovi zatvorenog tipa.
  • Zoja

    14.08.2017 13:40
    Okrenimo malo pricu. Zasto je on kao odgovoran roditelj silovao uspaniceno autisticno dete da leti avionom - da li se dete moglo ugusiti bez dostupne lekarske pomoci? Da li njega treba prijaviti za nebrigu?
    Drugo - kad je pored te bahatosti odbijen - video je super priliku da zgrne malo love...

    I dalje mislim da deca sa posebnim potrebama moraju imati poseban tretman i/ili prostorije na avionu. Ili ima drugih prevoznih sredstava.
  • Avijaticar

    14.08.2017 13:06
    kosta konkordija....
    Sad sam se setio kapetana Kosta Konkordije koji se branio da je "po osećaju" plovio blizu obale.... eto to vam je alternativa
  • Avijaticar

    14.08.2017 13:00
    Pa u pravu su.... II
    Ja sam pilot, ne plaćate vi moju ljudskost ni empatiju ni politička uverenja....

    Profesinalnost, spremnost a bogami i naspavanost....

    Ovo ostalo koliko sam pročitao treba da regulišu majka, tetka, baka i otac....a ne avio kompanija.
  • putnica

    14.08.2017 12:47
    ....avijatičar je u pravu
    Kad platim kartu želim i profesionalnu uslugu a ne da slušam njegovu babu tetku i mamu kakako ga smiruju dok divlja... na letovanju.

    Nisam platila ni empatiju ni ljubav niz saosećanje nego kartu za avion...

    Neću da mi pilot plače dok me vozi takođe....
  • Nervirach

    14.08.2017 12:36
    Zanovetalo je sve objasnio. A meni smeta da putujem sa alkoholicarima, smrdljivima, da slusam kretenske razgovore i idiotski turbo folk... Dete mi nikada nije smetalo,ma koliko plakalo i vristalo.
  • Vojvosadjan

    14.08.2017 12:12
    @ izvrtanje
    Vidim bio si na tom letu. Dobro nebo kapetane!
  • Milos

    14.08.2017 12:02
    I nema slucaj. Drago mi je sto ce Antic tuziti Er Srbiju i izgubiti na sudu. Medijska hajka je jedno, a cinjenice sasvim drugo. Uplakano i uznemireno dete se ne prima na let, prvenstveno zbog samog deteta, a i zbog ostalih putnika. Zamislite da mu se stanje pogorsa ili da pored njega treba da sedne srcani bolesnik. Ima li on neka prava ili drugi bolesnici ne bi trebalo da lete?
  • jovana

    14.08.2017 11:56
    @teča
    odavno nisam pročitala sadržajniji komentar sa tako malo reči!
    :D :D :D :D :D
  • Isidora

    14.08.2017 11:56
    i bebe vrište pa im se ne zabranjuje...
  • Vojkan

    14.08.2017 11:25
    ma da
    Pravila kuce su pravila, mozemo pricati sta hocemo. Ako pise da se plavuse ne voze, onda se ne voze. A onako usput, vest je objavila N1, ne bih dalje...
  • Ivana Tomić

    14.08.2017 11:11
    Neverica
    Ne mogu da verujem koliki nedostatak ljudskosti i empatije. Zgrožena sam komentarom osobe koja se predstavila kao Avijatičar.
  • Pandru

    14.08.2017 11:11
    pravila
    Pravila su jasna i postavlja ih onaj ko diktira uslove. Ako se u mojoj kuci ne pusi, onda niko ne pusi... Ta pravila nije neko izmislio da bi ostetio decu sa autizmom već da bi bezbednost putnika bila na većem nivou. Svaka rasprava na ovu temu je suvišna, žao mi je tog roditelja ali definitivno ne vidim način i razlog da tuži kompaniju. A što se tiče toga da je bolje putovati avionom da se ne klackas 12 sati do negede, naravno to stoji, ali onda se postuju pravila kompanije ako vec hoces da se luksuziras.. U voz i autobus možes i sa životinjama.
  • Glasno

    14.08.2017 11:10
    Sta bre palamudite vi pametnjakovici! Taj lekar nema pojma sta je autizam,inace bi znao da uznemirenost pridje brzo....ako se dete uznemiri u letu odvedes ga do toaleta i sacekas da se smiri i to je to!ako ce vriska deteta kakva god bila da poremeti pilota ili stjuardese onda oni neka preispitaju svoju sposobnost da se bave tim poslom...nije sve u zivotu bajno divno i ko majsko cvece....koliko puta bi mi vristali od muke da nas nije blam jer nije pozeljno socio ponasanje...adje bre ..samo se brukate! Msm nemate 'case' mrs bre!
  • antinatalista

    14.08.2017 11:09
    Klasična zloupotreba medija od strane roditelja sa političkim vezama.
    Njegovo dete - njegov problem, samo njegov i ničiji više.
    O autizmu je trebao razmišljati pre nego što ga je napravio i vakcinisao.


  • Rade

    14.08.2017 11:05
    Zasto bi mu se izvinjavali kada su kao kompanija radili po propisima .Doktor je pregledao dete kako propisi nalazu i zakljucio da dete nemoze da leti dok se ne smiri i ponudjen im je sledeci let gospodin misli da za njega ne vaze pravila pa je odmah poceo da preti tuzbama pod parolom ZNATE LI KO SAM JA I KOGA POZNAJEM .I prestanite da vrtite pricu da je dete izbaceno zato sto je nekome smetalo samo zato sto je autisticno to nema veze sa celim dogadjajem jedini razlog samo stanje deteta pred let .
  • Zanovetalo

    14.08.2017 10:53
    Kako su nam se uznemirili botovi. Vise ni sredstva ne biraju vec izbacuju decu. Strah me je i da zamislim sta bi mu uradili da su oni bili ti koji su odlucivali o sudbini tog deteta. Sramotno ponasanje, ali doci ce i vama kraj. Ne znam samo kako se svakog jutra pogledate u ogledalo, stakori mali.
  • A

    14.08.2017 10:40
    Ne slazem se sa komentarima da deca ne treba da lete avionom. To samo moze da prokomentarise neko ko nema dete! Jedva cekam da postanete roditelji pa cu vas videti onda,da li vam je lakse da letite sat,dva ili da se vozate po 12h ili po vama da nigde ne idete do detetove 18.godine bar! Da li si se mozda zapitao da li je tim roditeljima to prvi let sa bebama,kad vec kazes da imaju oko 2 godine?? Kako su mogli znati kako ce bebe reagovati? Mozda su mislili da ce spavati? Sramota! Kao da je njima lako i vole sto im deca placu! Deca,pogotovo sa posebnim potrebama treba da lete,a ne da se taljigaju satima ili sede kod kuce,ali u slucaju konkretnog deteta i slucaja iz texta nakon procene doktora.
  • Avijaticar

    14.08.2017 10:28
    Pa u pravu su....
    ....nemaju slučaj, ukoliko autistično dete ima napad panike...ja sigurno necu da sedim pored njega u avionu....takođe je pohvalno što su mu odma rekli da nema slučaj da ne ostane dvaput bez novaca. Ne vidim ja tu nista sporno.

    Nek plače u privatnom autu....ako mu se plače.
  • Elena

    14.08.2017 10:08
    Svrstavanje za i protiv
    Koliko se moglo "uhvatiti" iz šturih podataka prošlog i ovog texta, kao i nestručnih navijačkih komentara, dete je bilo na pregledu kod doktora na aerodromu, koji je doneo konačnu ocenu
    Sva druga prepucavanja su bez osnova i smisla.
    Er Srbija sigurno ima jasan protokol i verujem da će sud odbaciti tužbu zbog činjenica, a ne zbog toga što se radi o "poznatoj" ličnosti.
    Na žalost, drugi slučajevi anonimnih roditelja autistične dece se i ne spominju!
  • @glasno

    14.08.2017 09:49
    Kakve veze ima to što je dete ranije letelo??? Ko to spominje i ko sumnja u to?? Napad nema veze sa letom jer se nije desio tokom leta već pre. Možda se unervozio zbog vrućine, gužve, ko zna, a nije ni bitno. Kako možete da tvrdite da nije data mogućnost da se dete smiri??? Da li ste nekad leteli, da li znate kako izgleda dok se čeka u redu? Imala sam i sama sličnu situaciju, stajala u redu, dete je počelo da plače i samo sam izašla iz reda i sačekala da se umiri. To niko ne može da nam zabrani! Niti postoji numeracija neka u redu pa sad vi morate to da poštujete. Druga stvar, kad putuju 2 osobe sa detetom čak može i jedno da čeka red, a drugo da se zanima se detetom pa kad dodju na red samo stanu. Niko vam neće praviti problem zbog toga. Treće, ako zamolite pustiće vas preko reda! A verujem da nikom ne bi bio problem da slušaju tih pola sata pa i više kako neko dete plače,sem onima koji nemaju decu, njima je sve strašno. Najgore je roditeljima da to slušaju. A po sebi znam da mi nije svejedno kad zaplače i kad me pogledaju popreko.
  • Markos

    14.08.2017 09:43
    malo nas je al smo ...
    Putovao sam na letu od Herakliona do Beograda u 3 sta posle ponoci i mislice da odmorim malo jer od 7 ujutru radim nisam mogao da spavam zbog roditelja koji su posli na letovanje sa dvoje male dece (citaj ne starije od 2 godine) koji su citavim putem plakali do te mere da se jedno od njih ispovracalo. Nemam nista protiv da deca putuju na godisnje odmore ili more, ali onda bi retardiradni roditelji mogli da ih povedu u neku banju ili na planinu ili neku destinaciju koje je bliza i moze da se stigne do nje nekim vidom drumskom transporta. Autisticno dete nije opasno po okolinu kao sto neko napisa, ali ako neko strucno lice (ja to nisam) proceni da moze da uznemiri nekoga ja to postujem. Opravdana mi je i reakcija roditelja, ali opet postoje neka pravila... isto tako u Fly Emirates ga ne bi pustili (znam provereno, prisustvovao sam). Ali tamo se niko ne buni, nego samo kod nas. Malo nas je al smo govna...
  • Ja

    14.08.2017 09:38
    Ajde da razumem da mu je kao ocu tešku da bude subjektivan, ali mi nisu jasni ostali! Istina da zbog stanja u našoj državi imamo pravo da sumnjamo u institucije, doktore i sve, ali ipak treba biti razuman. Zašto bi bilo ko zabranio nekom detetu tek tako da leti? Da li stvarno mislite da bi neko zabranio detetu da leti samo zato što je zaplakalo pa su pitali roditelje šta mu je, oni rekli da je dete autistično pa su nakon toga nadležni rešili da ono ne sme da leti??? Da li vi razmišljate svojom glavom ili slepo slušate, čitate samo ono što se uporno piše, potencira? Niko se nije zapitao šta bi bilo da tom detetu pozli tokom leta??? Let avionom nije vožnja kolima pa ćemo stati gde hoćemo, svratiti u obližnju bolnicu, zvati hitnu, šta god!!! To morate da shvatite! Sigurno da situacija nije bila bezazlena i da se dete stvarno smirilo tako brzo verujem da bi doktor odobrio let, a opet razmislite da ste vi bili u koži tog doktora gde treba da stavite svoj potpis i pečat da je dete sposobno da podnese let pa se, ne daj Bože, nešto desi! Lako je vređati, osuđivati i napadati! Zamislite paniku stjuardesa dok bi gledale kako se dete baca, ujeda, udara, nemogućnost roditelja da ga smire! Jel treba da se prinudno sleti zbog toga??? Dajte, molim vas, urazumite se! Samo su trebali sačekati da se dete umiri, pa leteti kasnijim letom ili sutra. I u buduće ako znaju da je detetu teško da čeka u redu, što inače jeste problem deci, onda zamoliti da vas puste preko reda. Svi će imati razumevanja
  • Teča

    14.08.2017 09:37
    @ Izvrtanje
    Kad si gladan nisi sav svoj, idi izvrni jedan sendvič.
  • Glasno

    14.08.2017 08:57
    Autisticno dete u velikoj vecini slucajeva ako je uznemireno i vristi ne udara i ne napada druge,te reakcije su sastavni deo njegovog stanja zbog nemogucnosti da verbalno iskaze svoja trenutna osecanja ili razlog zbog cega je uznemiren.Vi gospodine ili gospodjo koji kazete da ga nisu izbacili jer dete ima autizam,vec jer je bilo histericno i ujedalo sebe,da se takva scena dese bilo kom drugom detetu sa autizmom je velika,ali se ne zna kad ta faza moze da im naidje...Zasto ne bih verovala ocu ako kaze da detetu to nije bilo prvi put da leti avionom? I jos kazete da su ga izveli da se smiri mozda bi mu bilo dozvoljeno da udje u avion,tu opciju mu nisu ni dali ,jer bi se dete sigurno smirilo!A poBogu putnici ne bi mogli da lete u miru tih pola sata...ne bi mogli da izdrze...i ne brinite,osoba sa autizmom nece skociti na vas i poceti da vas grebe i ujeda kada je uznemireno,tako da fizicki niko ne bi bio ugrozen!Roditelji zive sa tim stanjem svaki dan , 24 sata i verovatno mu je brze i bezbolnije da putuje avionom nego autobusom po nesnosnim vrucinama uz put koji mnogo duze traje! I kad pocnu da kenjaju o pravima osoba sa invaliditetom dodje mi muka!
  • Marijapravda

    14.08.2017 08:56
    pravda
    Kako covek da ostvari pravo u nasem korumpiranom sudstvu ?
  • Izvrtanje

    14.08.2017 08:27
    Pa i nemate! Kakve veze ima bolest deteta sa time sto nije pusteno na let??? Uporno covek to potencira! Ne,niko nije proveravao zdravstveno stanje putnika tek tako niti bi neko pravio problem sto je dete sa posebnim potrebama! Shvatam da mu je kao ocu tesko,ali on uporno tvrdi da je njegovom sinu zabranjeno da leti jer dete ima autizam! Ne,nije mu zabranjeno zbog toga vec zbog plakanja,ujedanja i udaranja sebe do te mere da su se svi prisutni uznemirili i uplasili! A lekar je tu da proceni da li je dete U TOM TRENUTKU moglo da leti,a ne komentatori i google experti! Isto tako otac tvrdi da bi to prestalo za par minuta pa zasto onda nisu izasli napolje i pokusali da smire dete i vratili se i sve bi bilo reseno!? Ako su na salteru rekli iz cista mira: "deci sa autizmom je zabranjeno da lete" onda je covek u pravu! U suprotnom neka se posveti svome detetu,a ne da gubi vreme i energiju na ovakve stvari.
  • Građanin

    14.08.2017 08:20
    sramota
    Sramotno ponašanje kompanije. Nije ni čudo što žive od subvencije države (40miional evra) a zarada manja od milion evra, uz takvo ponašanje prema putnicima ne čudi.

    http://www.ekapija.com/news/1846641/subvencije-40-puta-vece-od-profita-dobit-air-serbia-900000-eur-uz

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna