Autor: Blic

Info
03.09.2017.
08:31
"Besni" automobili sa bahatim vlasnicima, koji "legnu na gas" prva su asocijacija na opasnu vožnju, ali manje je poznato da živote ugrožavaju i oni koji su prespori na putu.
  • Kaja

    03.09.2017 20:22
    Da li je neko primetio koliko taksisti u NS prave guzvu? Oni toliko sporo voze da mislim da je namerno. Ne vozim se taksijem pa ne znam da li cena voznje zavisi i od brzine kojom vozi taksista?
  • obican covek

    03.09.2017 14:17
    Sta vredi pridrzavati se pravila kada ti se iza ledja u sekundi stvori dzip i ablenduje da se sklonis "gazdi". I onda tako unosi nemir i nervozu u ostale normalne i mirne vozace.
    Naravno takve u ovoj nedodjiji niko ne kaznjava.
    Niti ce .
  • Novosadjanka

    03.09.2017 13:40
    spora voznja i mobilni
    Ne znam da li ste primetili, kada uspore voznju i telefoniraju. I, uopste mi nije jasno, mislim da bi vise para i kazni ispisali da kaznjavaju one koji telefoniraju i voze a radi povecanja bezbednosti u saobracaju Stanite na semafor, na pesacki, i samo prebrojte koliko njih telefonira koji prodju pored vas. Oko 80%. Oni strasno usporavaju voznju. Takodje, nije mi jasno, voze skupa kola, oni bitni u tim kolima, i nemaju handsfree! Alo, date tolke novce i nemate dodatnu opremu za bezbedno telefoniranje?! Alo! Pre neko jutro, vozi baja sa fancy kacketom na glaci mercedes kabrio, silazi sa Popovice, jurca, i vozi tako bahato, ulece u makazice, vozi krajnjom desnom trako...i gledam ga na Bul.oslobadjenja isto, al sam bitan bas sam bitan....i, ja se mislim...dzaba ti fenci kacket i mercedes kabrio kada si ti prostak i bahat.
  • megatronman

    03.09.2017 13:24
    Ovde polovina citalaca dokazuje drugoj polovini ko je pametniji .
  • Nervirach

    03.09.2017 11:48
    O da, da bi tatini sinovi, veliki bizMismeni...mogli da se izivljavaju. Vise sam za sankcije koje je Hm navela. I auto skole, ajd naucite ove vase polaznike cemu sluzi uslovno zeleno. A kruzni tok je posebna prica. Nego, video sam sposobnost VECINE vozaca kako pravi polukrug kada je Jevrejska lica bila zatvorena. Kupovina diplome se odnosi i za auto skole, jel?
  • Iiil

    03.09.2017 11:45
    Kojom brzinom neko moze da odreaguje ako mu izleti vozac jureci 180km/h ili ako mu izleti vozac sa 50 na sat ?
    U kom slucaju je veca verovatnoca izbegavanja sudara ?
  • Микица

    03.09.2017 11:37
    А шта ће бити са припадницима заштићене касте који возе небезбедне таљиге, запреге и остале шклопоције које нису ни осветљене ни безбедне? Оће ли и даље бити повлашћени да угрожавају безбедност саобраћаја, док ће остале да кажњавају за прекорачење брзине од 1кмч?
  • Hm

    03.09.2017 11:06
    Prvo ja sam zenskog pola i vozim svakodnevno automobil vec 20 godina (od kako sam polozila),problem u NS nisu zene ili muskarci u vozilima,vec na prvom mestu vozaci koji nikada ne daju zmigavac (50%) ocigledno ne znaju cemu sluzi polugica levo od volana,pa onih 70% koji ne znaju pravila kruznog toka,pa onda "tatina"decica koja bahato voze,pa tek onda oni koji se tegle (a ujutro kada zurim na posao to obicno budu taksisti koji imaju stranke,kada su prazni jure kao muve bez glave).Policija kaznjava samo one u automobilima srednje i nize klase,otprilike kao i pauk koji nosi iste takve.
  • Иван Грозни

    03.09.2017 11:00
    Коначно да се неко сетио и овог проблема. Озбиљна ствар је у питању. Опасна појава су и тзв. викенд возачи, нарочито на прилазима Ф. Гори. Још кад ставе пешкир око врата. Велике проблеме праве и возила која споро претичу камионе на аутопуту. Нпр. камион иде 90 на сат, а они возе 92. Ништа им се неће десити ако додају гас неких 100-200 метара пута. Пре неколико година сам на некој радио станици слушао како спикер моли госпођу у црвеној Корси (ако слуша исту станицу) која је возила негде на Ибарској да убрза или да се склони с пута, зато што се иза ње створила колона.
  • Diktator

    03.09.2017 10:54
    2. deo
    Evo "beograđanin" savetuje da treba da radimo monitoring rastojanja vozila na putu, zatim da one koji "neopravdano imaju veliko rastojanje adekvatno kaznimo" ???!!!

    Nije ni čudo što na ovim prostorima haraju diktatori.


    "Meni je prosečna brzina kretanja u gradu prema board kompjuteru 36 km/h"
    Board Comp meri i stajanje na semaforu, stajanje da proveriš da li smeš da izađeš iz sporedne ulice itd. Tada je brzina 0, a teče vreme. Znači voziš minut 60kmh, pa minut stojiš na semaforu, to je prosečno 30kmh po kompjuteru.

    A bila je i vest da su ljudi oduševljeni pesmom "Diž' se Tito", koju je postavio jedan momak iz Bosne pre neki dan.

    Vi ljudi niste ni svesni koliko zaslužujete trenutnu vlast.
    Ovde su već neki komentatori (jako redovni) pisali "možete da me mrzite koliko hoćete, znate da sam u pravu". Stvarno je čovek u pravu.
  • Diktator

    03.09.2017 10:43
    1. deo
    "Prema Članu 42 Zakona o bezbednosti saobraćaja "vozač je dužan da brzinu kretanja prilagodi osobinama i stanju puta, vidljivosti, preglednosti, atmosferskim prilikama, stanju vozila i tereta, gustini saobraćaja i drugim saobraćajnim uslovima". U daljem tekstu istog člana dalje piše da ako vozač vozi sporo u meri da ometa normalan saobraćaj, dužan je na prvom odgovorajućem mestu da omogući da ga drugo vozilo pretekne, obiđe ili prođe. Novčana kazna za nepoštovanje ovog propisa je 5.000 dinara."

    Što u prevodu znači: treba nam novca, ukoliko se gazdama i policiji "ćefne", uzeće vam 5000din (ili 20% od realno prosečne plate u Srbiji)... ZATO ŠTO IM SE MOŽE JER STE SLEPCI DA SE IZBORITE ZA BOLJE.

    Ponovo demagogija i pecanje osoba koje razmišljaju emocijama ("Tako treba, prespora vožnja je zločin!!! Sve hapsi, ja znam da vozim brzo i spori me vređaju!!! Mlakonje i pi*ke!!!"), kako bi se nadoknadio novac za budžet (plate poltrona koji su obećali da glasaju u zamenu za radno mesto, 25000din mesečno) i nastavilo ludilo uništavanja države pohlepnom krađom i ostalim mehanizmima.

    Kazna za ne stavljanje pojasa je 10000 din!!! A ljudi ginu zbog ludačke vožnje, gde pojas ne pomaže. Pomaže vaspitanje i pamet. A to u Smrdiji ne postoji u izobilju.

    Primer:

    http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:682899-TRAGEDIJA-U-VELIKOJ-MOSTANICI-Nemanja-umesto-na-rodjendan-otisao-u-smrt

    Svodi se bezbednost saobraćaja na pojaseve i rastojanje. Defanzivna vožnja i mozak ništa.
  • Radojica

    03.09.2017 10:41
    Idiokratija
    Da li je ovaj tekst normalan? Pa ako je spora vožnja opasna zašto to ne dokaže na ličnom primeru vožnje od 300 km/h ako želi i neka ga isprate svi motoristi i automobilisti koji prekoračuju ograničenja i preteknite preko pune linije kada je vidite i nemojte da stajete kad vidite majke sa bebama, već preteknite budalu koja je stala da ih propusti.
  • Gradjanin F

    03.09.2017 10:28
    E sad ste dali krila onima koji nabijanje u gepek pravdaju time sto vozilo ispred vozi po ograničenju...
  • NS puž

    03.09.2017 10:18
    Spora vožnja uz nepropisna parkiranja po kolovozu su recept za saobraćajni haos kakav svakodnevno vidjamo u Novom Sadu. Meni je prosečna brzina kretanja u gradu prema board kompjuteru 36 km/h. Ne postoje kilaviji i smotaniji vozači od novosadskih. U više navrata sam vidjao slučajeve kada veoma sporo prolaze kroz crveno i skreću desno a da uopšte nemaju uslovno zeleno. Još bolja je bila jedna gospodja koja je dala desni žmigavac i kroz crveno laganom vožnjom skrenula levo. Iskreno se obradujem kada vidim automobil kojim upravlja sposoban čovek.
  • White Power

    03.09.2017 10:16
    Kamikaze
    Redovna pojava na ovdasnjim "auto" putevima.
    Natoce u svoje sporete svake prestupne 5 litara gasa (ili loz ulja!), pa "udri" 80km/h. Em spori, em ne znaju da voze, vozila im neispravna-definicija OPASNOSTI.
    Jos se hvale kako njihova "dvojka" i posle 30 godina malo trosi.
    Najbolje AUTO!
    Treba im pisati kazne kao i manijacima koji voze preko 200. Podjednako fatalni.
  • vozac

    03.09.2017 10:08
    gnjavatori
    Dobro da neko uoci problem...Putujuci cesto ibarskom magistralom za bg ko pravi kolonu i guzvu nego sporaci sa 30 km....kolona se napravi i do kiometar....oni su najveci problem na ibarskoj magistrali!Ja se pitam kako su te krntije od auta mogle da prodju tehnicki preged????


  • F

    03.09.2017 10:06
    U krajnjoj liniji lakse je izaci na kraj sa onim sto vozi 40 nego s onim sto ide 160/h.
  • Drum

    03.09.2017 09:53
    Za mene je spora vožnja gora nego brza, ali ne u smislu opisanom u tekstu.

    Kad na našim putevima zareda ograničenje 50, pa nikad proći, ja hoću da zaspim za volanom. Kad vozim 70-80, nemam tih problema.
  • Marko

    03.09.2017 09:52
    Spora vožnja zbog koje se stvaraju gužve je OMETANJE SAOBRAĆAJA, a ne ugrožavanje.
  • beograđanin

    03.09.2017 09:49
    Na beogradskim ulicama...
    - Bilo je krajnje vreme da se negde javno objavi da i prespora vožnja ugožava saobraćaj.
    - Godinama gledam po Beogradu kako se na ulicama sa jakim saobraćajem prave razmaci između 2 vozila u pokretu i više od 50m - kao da ide vojni konvoj.
    - Ovolika rastojanja, uz često besmisleno malu dozvoljenu brzinu kretanja vozila, pravi su izazov ogromnom broju komunalno nedisciplinovanih pešaka da ulicu pređu tamo gde ne treba. Ako pri takvom pokušaju prelaska nastradaju, uvek su krivi vozači a ne pešaci.
    - Rešenja za gore navedeno su jednostavna - snimati sve (u pitanju su uglavnom magistralni pravci) ulice i drakonski kažnjavati i pešake koji prelaze gde i kad ne treba ali i vozače koji
    presporo voze odn. drže neopravdano veliko rastojanje.
  • Witch-doctor

    03.09.2017 09:13
    Gsp
    Prigradski autobusi redovno guse saobracaj na Zrenjaninskom putu,vozeci 40-50 krntije...Tu je odavno trebalo biti po dve trake...al di smo mi od sveta, taki zatucani.
  • /

    03.09.2017 08:58
    /
    srpska privreda-zamena teza
  • Недељко

    03.09.2017 08:39
    Коначно
    Вози споро ако си неспособан за брже, али немој да ствараш колону и држи одстојање да би те други могли претећи.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna