Autor: Tanjug

Info
07.09.2017.
14:23 > 14:33
Na autoputu Šid - Šimanovci počelo merenje srednje brzine vozila na autoputu i danas su na naplatnoj stanici Šimanovci za dva i po sata kažnjena 24 vozača, od čega je 21 stranac.
  • Limanac

    09.09.2017 13:56
    @Jelena

    Prva stvar, nauči gramatiku. Ne kaže se čitaoc, nego čitalac.

    Nisam telepata, ali dobro procenjujem ljude.
    Neko ko ima potrebu da nešto prigovori na svaku vest, bila pozitivna ili negativna , poput ex-Chapman-a nije normalna osoba. Za mene je to dno dna.

    Po čemu je za tebe Roterdam pozitivna osoba?
    Zato što je otišao u inostranstvo gde se znaju pravila - a kada ovde takva pravila treba da se primene, onda to nije OK.
    Najbolje je pomenute okarakterisao čitalac koji se potpisao sa ns.


  • @ Dejan

    09.09.2017 13:16
    Bas tako
    "Bitno je da je sve 'ONLAJN' kad treba da se dobiju podaci za kazne, a kad treba da se izvadi neki dokument za obicnog smrtnika, ne daj boze, idi brale na salter pa cekaj celu noc"

    100% istina, sve je u drzavi tako. Evo dijaloga koji sam vodio sa ogrankom drzavne sanitarne inspekcije oko dostavljanja zdravstvenog sertifikata:
    -Dobro, skeniracu i poslacu vam na mail kao pdf.
    -Nemamo mail, nemamo internet.
    (Krstim se, desnom rukom): OK, koji vam je broj faksa?
    -Nemamo faks
    (Krstim se, levom rukom): OK, koja vam je adresa?
    Adresu su, srecom, imali. A drugi ogranak iste firme, onaj koji kaznjava, imao je i faks, i mejl i laboratoriju i strucni kadar, jer treba pokaznjavati bagru privatnicku nedokazanu koja ne shvata da je Srbija vlasnistvo nekolicine tajkuna i da ceo drzavni aparat radi za njih.
    Ovo sa merenjem brzine je slicno - ko zna kome ce pare od tih kazni otici u dzep.
  • lazar

    08.09.2017 13:00
    @ns
    "Popite bromazepam i smirite se, ne mozete biti bas svaki dan nezadovoljni svime."

    Vi ste psiholog ?

  • ex chapman

    08.09.2017 11:33
    @Exchapmanov advokat
    svaka čast na odgovoru :) sa takvima kao što je "Limanac" zaista ne može drugačije
  • G

    08.09.2017 11:14
    @roterdam - jedino gospodine niste naveli, da li divljate ne putevima u Roterdamu i šta se desi kada to uradite?
  • Vozim se autobusom

    08.09.2017 07:54
    Super
    Smatram da ograničenja treba da se poštuju i kamo sreće da se slično primenjuje i u gradskim uslovima. Dosta je bilo lečenja kompleksa brzom i bahatom vožnjom. Pojedine treba naučiti matematiku, da u gradskim uslovima, pored 101 semafor, nema smisla gaziti 100ku. A da na parkinzima možda ima male dece, tako da i tamo treba usporiti. Frustracija se leči drugačije i auto svakako nije sredstvo.
    Zanimljivi su mi komentari tipa "bolje rupe da poprave umesto što naplaćuju kazne". Zar je takvim putem onda bezbedno voziti preko 120km/h?
  • Teodosije III

    08.09.2017 06:22
    @jova limanac
    E bas bih voleo da vidim taj dokument. Jel ima to negde na netu, kao sto ima za T-laser?
  • ns

    08.09.2017 00:50
    Ne znam ko pise ove komentare ali jednu stvar sam primetio, komentatore na 021 nista ama bas nista ne moze da zadvolji. Kada se gradi park sto se gradi park, kada se gradi jos jedan trzni centar svi placu za parkom. Tako i sada kada neko nekoga ubije voznjom 100 na sat svi kukaju gde je policija sta radi, sada kada naplacuju kazne (proguglajte termin speed traps pa vidite sta tek ima na zapadu) opet ne valja. Popite bromazepam i smirite se, ne mozete biti bas svaki dan nezadovoljni svime.
  • driver

    07.09.2017 23:02
    Samo keš kazna vaspitava
    I dalje će se sumanuto voziti sve dok kazna ne bude 600eur ili ostavljaš auto na licu mesta.
  • Dejan

    07.09.2017 22:45
    Ha-ha
    Bitno je da je sve 'ONLAJN' kad treba da se dobiju podaci za kazne, a kad treba da se izvadi neki dokument za obicnog smrtnika, ne daj boze, idi brale na salter pa cekaj celu noc....
  • Pesak

    07.09.2017 22:41
    botovima 2.deo
    Malo je bezveze samo raditi kako ti neko kaze kako bi se tom umilio da te uhlebi.
    Kod nas se "kurche" samo oni koji imaju zaledjinu, a ovo se nece odnostiti na njih.
    "Kurchenje" nije normalan tok saobracaja bez nepotrebnih zastoja i trajanjem putovanja kao u doba čeza.

  • antipatriJota

    07.09.2017 22:12
    pobeci iz Smrdije
    @PatriJOTA
    Da se kladimo u pivo, ali iz Roterdama, da ćeš se vratiti ovamo, trkom?..

    Da .. vratice se da bi vas gledao .
    Covek je napisao da je u pet godina samo jednom bio ovde . Takodje je naveo da je tamo presrecan.
    Mozda je trebao dodatno da vam sve to nacrta da bi ukapirali da je njemu tamo lepo. Nadam se da cu i ja do kraja godine uspeti da pobegnem iz ove septicke jame .
  • Jelena

    07.09.2017 22:00
    @limanac
    ".. Ne znaš ni da definišeš razlog zbog kog dolaziš na novosadski sajt.
    Još se hvališ da si bio samo zbog smrti oca. Ostavio si onog ko te je odhranio da brine sam o sebi pod stare dane."

    Kakav uzasan i negativan komentar . Strasno.
    Sta ste vi ? Telepata ? Licno poznajete citaoca ?? Od normalnog i pozitivnog coveka vi pravite nekakvu negativnu osobu . To je veoma bezobrazno i drsko sa vase strane.
    Zasto izvlacite reci iz konteksta i pisete kako je vama drago ?
    Da li ste citali i uopste shvatili citaocev komentar ? Citaoc je napisao da POVREMENO DOLAZI NA 021 samo da bi video sta ima novo kod nas . Dakle citaoc je napisao zasto posecuje nas sajt sto vi namerno ignorisete . Sto se tice smrti oca citaoc NIGDE NIJE NAVEO ko je jos ziveo sa ocem (mozda su mu ovde ostali sestra , brat ili neko treci) . I kako vi onda znate da je ostavio oca samog ??
    Debelo ste dakle izvrnuli citaoceve reci.
    Ne bih volela da boravim u vasoj blizini i iskreno zalim svakog ko to cini.
  • limanac

    07.09.2017 21:17
    @Roterdam

    Pa onda si ti još gori slučaj. Ne znaš ni da definišeš razlog zbog kog dolaziš na novosadski sajt.
    Još se hvališ da si bio samo zbog smrti oca. Ostavio si onog ko te je odhranio da brine sam o sebi pod stare dane. Ili si taj posao velikodušno prepusti bratu ili sestri. Sigurno imaš i neko lepo opravdanje. Ma svaka ti čast!!

  • /

    07.09.2017 21:03
    /
    a koji su to za vas stranci?
  • dejan

    07.09.2017 20:53
    hm
    Ma dobro to, prosečna brzina i sve, slažem se, nemoj da divljaš po autoputu, ali, ko će bre više da stane na put "vozačima" po NS bulevarima (3 trake) koji voze 27 na sat uporedo, levi 27 desni 27,1 Km/h? Plus, zeleno je na semaforu, debilčino, kreni više.
  • Ja

    07.09.2017 20:51
    Malo je bezveze napisati "nigde napolju" ne kaznjavaju do 150 kmh. Bolje je - NIGDE NAPOLJU SE NE KURCHE KAO KOD NAS. I naši a stranci pogotovo!

    Samo neka kažnjavaju !!! I naše i "strance".
  • goxy

    07.09.2017 20:00
    @ @ xyz

    Sta god ti napisao mogu samo reci Madjarska je Amerika za nas.
  • PatriJOTA

    07.09.2017 19:27
    @roterdam
    Da se kladimo u pivo, ali iz Roterdama, da ćeš se vratiti ovamo, trkom?
    Sve u svoje vreme. Sve teče, sve se menja. Živi bili pa videli.
    Zato, nemoj loše o ovim prostorima.
    Da bi te prijatelji gledali normalno, kad se vratiš.
    Znam šta će biti, zato i ne idem nigde.
  • @ xyz

    07.09.2017 19:02
    Kakve veze ima što je ticket na ćirilici? Čak i da je na latinici stranac ne razume šta piše. Pre nekoliko godina u Mađarskoj sam platio 600 evra za saobraćajni prekršaj jer nisam postupio onako kako je pisalo na dopunskoj tabli. A na dopunskoj tabli piše na mađarskom. To što pored ćirilice znam i latinicu ništa mi nije vredelo jer ne znam mađarski. Toliko novca u kešu nisam imao kod sebe. Ispisali su mi kaznu, uzeli pasoš i dali cedulju na kojoj je pisala adresa policijske stanice u koju treba da odnesem proznanicu da je kazna plaćena kako bi mi bio vraćen pasoš. Kaznu su mi ispisali u subotu predveče kada ni jedna banka i pošta nisu radile da bih mogao da uplatim. Morao sam hotel da uzmem, da platim dva noćenja do ponedeljka kada sam podigao forinte sa bankomata, platio kaznu, odneo uplatnicu i vratili mi pasoš. Posle sam na Horgošu morao da čekam još nekoliko sati dok oni u Budimpešti u policiji iz sistema nisu izbrisali moje tablice da mogu da napustim teritoriju Mađarske. Tako to funkcioniše u pravnoj državi.
  • sofer

    07.09.2017 18:31
    A jel se kaznjavaju i drzavni automobili ili samo obican narod ?
  • xyz

    07.09.2017 18:13
    a ticket sve na cirilici.
  • aaq

    07.09.2017 18:02
    @Dexter
    "Jesu. Pise 120km na h, na ogranicenju brzine."

    Nema sta pravi si Ajnstajn.
  • roterdam

    07.09.2017 17:51
    @Limanac
    "..Problem je samo što ih muči nostalgija, pa dolaze svakodnevno na 021 da pljunu zemlju u kojoj su imali nesreću da budu rođeni. .."

    Mene nostalgija uopste ne muci , naprotiv . Presrecan sam tu . Ovde sam peta godina i samo sam dosada jednom bio dole i to zbog smrti oca . Inace povremeno dodjem na 021 cisto sebe da uverim koliko sam bio u pravu sto sam pobegao iz onog pakla . Sudeci po vestima tamo je jos gore nego kad sam otisao .
    Ne dao bog da se ikada vise dole vratim kod takvih poput tebe i tebi slicnih.

  • jova limanac

    07.09.2017 17:50
    Joj koliko "stručnjaka" - časovnike na naplatnim rampama je uskladio Zavod za mere i dragocene metale, puteve premerili Putevi Srbije, slobodno ih obarajte na sudu, veštačenjem sigurno nećete dobiti drugačiji rezultat a koštaće papreno. Srednja brzina se računa kao količnik pređenog puta i vremena, ne meri se, isto kao što ni ručni radar ne meri brzinu nego izračunava srednju brzinu na osnovu toga koliko je elektromagnetnom talasu trebalo vremena da "ode" i da se "vrati", tako da u zakonu nije potrebno ništa definisati, sve je već tu i princip je potpuno isti, samo je razmak između dve tačke "malo" veći, i interval između dva merenja "malo" veći. "Gubljenjem" kartice gubite samo vreme i novac, jer su tablice evidentirane u sistemu i šalju se automatski MUPs, papirić koji dobijete je samo za vašu evidenciju koliko ste platili putarinu, kazna ide drugim kanalom...
  • Pesak

    07.09.2017 17:38
    za botove
    Tacno je da postoji znak ogranicenja brzine, kao i u svakoj zemlji.
    Ali, NIGDE, poavljam, NIGDE u inostranstvu vozaca ne kaznjavaju do 150 km na sat (sto je 20 km na sat preko ogranicenja), na autoputu,, niti presretaci reaguju.
    Cesto vozim u inostranstvu i uvek izmedju 130 i 150 i nikada nisam imao problem, niti platio kaznu.
    Svima onima koji ovo brane i podrzavaju ovde, a nisu placeni za to (pa moraju), predlazem da se zamisle nad cinjenicom da to merenje apsolutno nista ne dokazuje, vec da je poenta u kaznama.
  • @limanac

    07.09.2017 17:25
    U tome je i problem, sto nas ovde ne j..u ni 2%, a vas tamo 100%

    Exchapmanov advokat
  • Teodosije III

    07.09.2017 17:12
    Predavao elektricna merenja
    Isao sam u ponedeljak u BG. Resetovao sam merac na ulazu i postavio na tempomatu 128.
    Kada sam stigao na naplatnu pokazivalo je da je prosecna bila 125 zbog nekoliko kocenja. To znaci da je ustvari prava bila oko 117-118. Dok sam cekao na naplatnoj oko minuta pala je na 105.
    To je praksa, a sada da vidimo zasto ce merenje prosecne brzine da padne.
    Svaki merni uredjaj koji se koristi zvanicno mora imati atest. Posto ceo sistem nije "stand alone" pa da se odnese u laboratoriju i tamo kalibrise, to bi znacilo da merenja moraju da se izvrse na terenu i to za sve parove ulaza-izlaza a ne izmedju dva servera. Naime, serveri nisu merna mesta vec su to naplatne stanice.
    Nekako sumnjam da to moze da se izvede.
    Savet: trazite kod sudije atest za merenje brzine izmedju ulaznog i izlaznog terminala.
    Naravno da ce se ovo opstruisati jer je nivo znanja u policiju na niskom nivou, a sudije za prekrsaje su jos gore. Da su hteli da uce fiziku ne bi bili to sto jesu.
  • adv

    07.09.2017 17:03
    Pitanje je po kom zakonu pišu prekršajne prijave. Zakon o bezbednosti saobraćaja ne poznaje termin prosečna brzina, niti je predviđena sankcija za prosečnu brzinu. Svaka danas napisana kazna je nezakonita, ali naši prekršajni sudovi su samo produžena ruka policije, nažalost.
  • joeNY

    07.09.2017 16:50
    izgubljen
    Na naplatnoj rampi prijavis da si izgubio karticu i platis najduzu relaciju autoceste a izbjegnes mogucnost naplate kazne ...eto rijesenja za brze vozace.... moj prosjek je bio 165 km/h prije par dana.
    pozdrav
  • pljackasi

    07.09.2017 16:40
    Da mi je da vidim heroja koji po onom rasturenom , jezivom autoputu moze da ide tom brzinom .
    I na onih 120 ti otpadaju tockovi i trap, udjes iz Hrvatske u Srbiju i same ti naviru psovke, jedna nevidjena sramota naplacivati onaj put, bolja je bila turska dzada!
    Uzgred, vec nas zaobilaze u sirokom luku i idu preko Rumunije, ako ovo pozivi na ovakav nacin, necete imati kome da naplacujete kazne, jer ako neko treba da vozi po kaldrmi, da ceka satima na granici i onda da ga jos odvale po dzepu jer je prekoracio 120km/h, iako je u svim drugim zemljama na autoputu dozvoljeno 130, pozdravite se sa putnicima .
  • horor

    07.09.2017 16:32
    I ovakva drzava zeli da je neko postuje .
  • hmm

    07.09.2017 16:28
    I onda se cudimo zasto smo najomiljeniji narod u Evropi.
  • Srdjan

    07.09.2017 16:22
    I treba tako
    Neki dan sam isao iz beograda ka vrbasu i kroz Beograd pa duz cele deonice moje rute ,leteli su kao nenormalni stranci. Na naplatnu rampu kod Vrbasa ,(gde bi se nakon 15km voznje ja iskljucio za Vrbas) Oko 23:15h nastala je kolona duga 10km,99% su je sacinjavali strani vozaci...Umesto da u ponoc budem kuci ,ja sam kuci stigao premoren u 04:30h a pritom sam za svu muku uredno platio putarinu. Zakljucak je jednostavan : Da nije bilo te BUKVALNO jurnjave ,saobracaj bi se odvijao normalno i nebi se na naplatnim rampama pravio osinjak i kolone. podrzavam novi zakon!!!
  • covek

    07.09.2017 16:18
    cesto vozim kroz hrvatsku i tamo je 130 na sat ali tolerisu do 150,pa ko je ovde lud ?
  • mrva

    07.09.2017 16:12
    Lopovska država nesposobna da proizvede i stvori, sposobna samo za podmukli lopovluk svake vrste ne birajući žrtvu: sopstveni narod je stalna mušterija, po leđima stranca kada god je moguće (a nije često i biće sve ređe sa ovakvim metodama jer će nas zaobilaziti u širokom luku)
  • aleksandar

    07.09.2017 16:12
    Samo gledaju kako da uzmu pare.Imamo najlosije autoputeve u Evropi,treba za dzabe da se vozimo a ne jos da naplacuju...
  • @Limanac

    07.09.2017 16:07
    Idi na dveri.com i tamo popuj.
  • TAJNUG

    07.09.2017 16:02
    Autor vesti
    Ukoliko je vest tačna, to jedino znači da DB čita komentare na web stranama popularnih sajtova za vesti u Srbiji. Isto troše vreme na to kao i naš neverovatni predsedpremijer.

    Znači, nema ni manje ni više, nego onoliko koliko treba za vladavinu putem populizma.

    Idu izbori, a nemaju šta više da ponude. Pa i kompletni idiot vidi da je totalna ludnica u državi.

    Ne znam da li je veća ludnica na televiziji, u novinama, na internetu ili u relanosti unutar Srbije. Ovo je naseljena teritorija, država ovde ne postoji. Ovde radi ko šta hoće, pa zavisno od snage i moći bira dokle će da dobaci.
  • vosha

    07.09.2017 15:43
    Vekovna borba : Srbija vs svet .
  • Limanac

    07.09.2017 15:41
    Naravno da treba kažnjavati.
    U Mađarskoj i Austriji im ne pada na pamet da divljaju jer znaju da postoje kamere.
    Jel neko zaobilazi ove zemlje jer ne može da vozi 160km/h?
    E, pa tako neće ni Srbiju.

    Ne zna se ko je gori u jurcanju: umorni Turci, obesni advokati i "bizmismeni"
    ili gastarbajteri poput ex chapman-a.

    Tamo su manji od makovog zrna, rade, ćute i smrde.
    Niko ih ne j... ni dva posto.

    Problem je samo što ih muči nostalgija, pa dolaze svakodnevno na 021 da pljunu zemlju u kojoj su imali nesreću da budu rođeni.

  • dule

    07.09.2017 15:40
    Slovenci
    07.09.2017 • 15:03
    Stranci nas obilaze u velikom luku. Revnosna saobraćajna policija če ih dodatno uveriti da smo država koju treba izbeći.
    Gospodo policajci, strancima se, prvi put, oprašta prekoračenje brzine i objasni da smo doneli nove mere u kontroli brzine na putevima.
    U Sloveniji sam, iz neznanja, načinila prekršaj vezan za plaćanje putarine, ljubazno su me upozorilim, objasnili i pustili da nastavim put.



    Draga moja, onom koji je prekoračio PROSEČNU brzinu za 40 km/h se nema šta opraštati, jedino neznanje koje je tu u pitanju jeste neznanje da sada imamo bolji sistem za navatavanje manijaka na autoputu.
  • u prolazu

    07.09.2017 15:40
    uprkos botovima
    Postoji znak ograničenja i stranci treba da ga poštuju.

    Šta ako se neko od njih seti da kaže da nije on vozio? Niti bilo ko iz vozila!?
    Vozilo uzeto na lizing neke zapadne zemlje! Lizing kuća je vlasnik!

    Koga će naši genijalci kazniti???
    Pa nikoga! Ovo je uvedeno za šišanje domaće sirotinje!

    A o dokazima: Kad, gde i ko je napravio prekršaj??? Kome ide kazna? Vozilo nije osoba, a vlasnik nije nužno kriv! A i ne sme da ispašta zbog tuđeg prekršaja.

    Slažem se da treba ograničiti brzinu zbog stanja na putevima, zahvaljujući NEsposobnoj ministarki da puteve sredi! Isto tako se slažem, da se PO ZAKONU, tačno dokaže krivac, bez obzira na način merenja brzine! Ako mogu da dokažu preko prosečne brzine, ZA SVE JEDNAKO, i za strance i domaće, TAČNO ko je vozio brzo, nemam ništa protiv!

    Ako ne mogu, ovo nije zakon već obična sprdnja!
    Naprdni na (ne)delu!

    Trpanje para u šupalj džak/budžet! Pokušavaju lopatom!
    Sve je ovo namereno domaćima, strance ne mogu kazniti ako ovi to sami neće!
    OTVORITE OČI!

    Miriše na ustanak...
  • turista

    07.09.2017 15:38
    Ja nista gluplje od ovoga nisam video, pa cim udjete u Hr ogranicenje vam je 155km/h(130+20%),a ovi umesto da poskupe auto put i da isprave one kolotrage i rupe ogranicavaju brzinu na 120 i maltretiraju ovo malo stranaca sto prolazi kroz nasu zemlju.

  • petar

    07.09.2017 15:30
    Bolje resavajte krseve koji nemaju stop svetla, kamione sa starim gumama koje eksplodiraju, popravite zastitnu ogradu da zivotinje ne ulaze na auto put, naucite vozace sta je preticajna traka i ponasanju u saobracaju... to su prave opasnosti.
    Dosta vise sa represijom . Losi sistemi se sluze ogranicavanjem i kaznjavanjem, dobri sistemi unapredjuju, podsticu i edukuju .
  • Brus Vilis

    07.09.2017 15:26
    Huh, srećom niste stavili Hrvate u naslov, srušio bi se server od klikova.
  • Xoro

    07.09.2017 15:24
    A sta ima da ih obavestavamo
    @IgoreNS, a sta treba jos da ih "obavestavamo" osim postavljanjem znakova sa ogranicenjem brzine (120km/h)...

    @banana, samo nek izvole kroz austriju, madjarsku i rumuniju 160km/h

    Ah, nemoj da me neko pogresno strpa u armiju debila koji botuju za SNS. SPS, JS, PS, SDP, LSV, SPO ... ili u opozicionu zombi ekipu DS, DSS ... samo kazne za divljake na našim putevima me interesuju
  • Bezbedni

    07.09.2017 15:23
    Boljećebiti
    Samo se nadam da će ovo dodatno super punjenje budžeta popraviti sveukupno bezbednost saobraćaja, kvalitet puteva, opremanje i edukovanje kako vozača tako i policije. Neki boljitak u svakom smislu te reči
  • I

    07.09.2017 15:20
    @Darko
    "Zasto se moraju stranci moraju "obavestiti"? Jel na autoputu stoji znak za ogranicenje brzine na 120 ili ne?"


    Nemoj reci da ti je zao stranaca ?
  • G

    07.09.2017 15:18
    @Slovenci - iako "neznanje" nije izgovor gospođo za to što niste platili putarinu, jer niste dete već odrasla i valjda mentalno zdrava osoba kojoj je poverena mogućnost upravljanja putničkim vozilom, neplaćanje putarine ne ugrožava živote i imovinu učesnika u saobraćaju kao upravljanje vozilom protivno saobraćajnim propisima, odnosno vožnjom bržom od dozvoljene. Da ste divljali na putu u Sloveniji i da su vas zaustavili zbog toga, ne bi vas nikako pustili tek tako da "nastavite put".
  • mica

    07.09.2017 15:15
    Nigde nisam dobio nikakvo obaveštenje na kućnu adresu , na autoputu , u marketu , pumpi , na carini, nikakav znak na displeju da se negde meri neka prosečna brzina.
    Biće kažnjeni od ponedeljka unazad. Smešne stvari se dešavaju u policijskoj državi. Nema radara na lokalnim putevima otkad prete. Neozbiljno je igrati se ovako.
  • Jogi Letač

    07.09.2017 15:13
    @IgorNS, na ulasku u Srbiju, kao i u drugim državama, je jedan veliki saobraćajni znak na kome su prikazana opšta ograničenja brzine u Srbiji, pa tako i ograničenje na auto-putu od 120 km/h. Inače, važi pravilo da nepoznavanje nekog propisa te ne abolira od kršenja istog. Kada ti uđeš, u npr. Mađarsku, ti si dužan da se obavestiš o propisima u toj zemlji.
    I meni je jasno da su ovo uveli zbog punjenja budžeta, ali propise treba poštovati. Jedino bi morala ova ograničenja važiti za sve, a ne da budu povlašćeni, koji neće dobiti kaznu, što bi moglo vrlo lako da se desi, s obzirom na to u kakvoj državi živimo.
  • LALA

    07.09.2017 15:07
    PatriJote sada uzivaju.
  • Pera

    07.09.2017 15:06
    Pa pise na autoputu da je ogranicenje 120, zar je dodatno jos neko objasnjenje strancima ili bilo kome?
  • Darko

    07.09.2017 15:03
    @IgorNS

    Zasto se moraju stranci moraju "obavestiti"? Jel na autoputu stoji znak za ogranicenje brzine na 120 ili ne?
  • Slovenci

    07.09.2017 15:03
    Stranci nas obilaze u velikom luku. Revnosna saobraćajna policija če ih dodatno uveriti da smo država koju treba izbeći.
    Gospodo policajci, strancima se, prvi put, oprašta prekoračenje brzine i objasni da smo doneli nove mere u kontroli brzine na putevima.
    U Sloveniji sam, iz neznanja, načinila prekršaj vezan za plaćanje putarine, ljubazno su me upozorilim, objasnili i pustili da nastavim put.
  • ajooooj

    07.09.2017 15:02
    mozda je ta jurnjava bila jedini razlog zbog kog su odlucili da idu ovom turom ?Put se razlikuje znatno od drugih autoputeva....
  • NVV

    07.09.2017 15:00
    @banana, IgorNS
    Zato sto su stranci treba da ih pustimo da rade sta hoce? Igore hoces da kazes da stranac bez upozorenja ne zna da treba da postuje brzinu? Ajde ti kod njih prekoraci brzinu, baci otpad na ulicu....
  • VeličanstveniNS

    07.09.2017 14:59
    @ IgorNS
    Na autoputu postoje znakovi za ograničenje brzine.
  • ex chapman

    07.09.2017 14:55
    nadam se
    nadam se da je stanovništvo Stradije svesno da ti "stranci" koji dolaze u Stradiju, predstavljaju šljam: drogirani "rejveri", prljavi bekpekeri, razni gastarbajteri, dileri, trgovci belim robljem itd. pa ko bi normalan dolazio u zemlju iz koje beže svi normalni koji su imali tu nesreću da u njoj budu rođeni?
  • Dexter

    07.09.2017 14:54
    @IgorNS
    Jesu. Pise 120km na h, na ogranicenju brzine.
  • dejanR

    07.09.2017 14:51
    Treba postaviti dve-tri velike table sa obaveštenjima. Nije svrha u kažnjavanju, nego sprečavanju divljanja po putu.
  • Petao Džon

    07.09.2017 14:46
    Jel treba da se ponosimo ovom vešću? Treba da nas zaobilaze svi u širokom luku jer smo rupetina na kugli zemaljskoj.
  • IgorNS

    07.09.2017 14:44
    Ćutimo
    Kakvi "prasci". A jesu li obavestili negde strance koji ulaze u nasu zemlju da ih tako nesto moze ocekivati? Ili i dalje stoje oni pozdravi na tablama na autoputu - Neko misli na vas... I na engleskom.
  • banana

    07.09.2017 14:29
    Ionako nas stranci zaobilaze a tek sad..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna